Pearl Drops -Diş Beyazlatıcı Macun

Yılın sonunda dişlerim daha sağlıklı olsun nefesim iyi koksun diye diş suyu kullandım.İlk defa kullandıgım için etkisini görmeyi planlıyordum bir süre kullandım iki hafta kadar kullanmaz olaydım dişlerimi sararttı.Hatta maffetti.Diş macunu ile günde 4 defa fırçalamaya baladım hatta fırçaladıktan sonra dişlerimi peçete ile sildim bile yok hiç bir şey işe yaramadı.Güzelim dişlerimin diş etlerime yakın yeri tabaka halinde sapsarı oldu.Hayatım boyunca hiç böyle bir şey başıma gelmemişti.İster istemez öz güven yerlere indi.Gülmekten bile kaçındım.Bana teyzem gelince durumuu anlattım o da bana Pearl Drops adlı diş macununu getirdi. Bende bir süredir kullanıyorum. İlk günden etkisini gösterdi bana. Fırçaladıktan sonra o laf yerindeyse salyalı tabaka kayboldu diyebilirim. Üzerine dişlerim bir kaç gün içerisinde beyazladı ve lekeler kayboldu.Diş eti kanaması olmaya başlamıştı bende onu bir iki hafta içerisinde yok etti.Bunun yanında çok hafif bir diş macunu.Nasıl desem hani dişimizi fırçaladıktan sonra böyle diş etlerimizde yanma olur ya hatta bir süre su içemeyiz o olmuyor çok agır mentol tadı yok ama bir mühlet ferahlık saglıyor.
Ayrıca çok azıcık nohut tanesi kadar hatta az sıkıyoruz bu diş macununu ona ragmen çok güzel köpürüyor. 50 mlik benim ki ve az kullandıgımız için çok uzun süre kullanabiliyoruz.Bu ürün nerede satılıyor hiç bilgim yok ama netten baktıgım kadarıyla benim bu 50 mllik 17,40 lira 12 liraya kadar nette fiyatları mevcut. Bittikten sonra umarım bir daha bulabilirim.Daha evvel böyle bir ürün hiç rast gelmemişti bana.Sanki dişlerimi özellikle beyazlatmışım gibi oldu ayrıca sağlıgına kavuştu bunu hissettiriyor. Çok memnun kaldım üründen sizinde kullanmanızı tavsiye ederim.Özellikle sigara benzeri şeyler kullananlar için daha iyi olacagını düşünüyorum.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. merhaba ben listerine total care zero(alkolsuz) curaprox ultra soft pearl drops hollywood smile kullanmayi dusunuyorum

    dis suyu sarartti diyince 2 gunde bir listerine kullanmayi dusunuyordum cekindim
    bahsimizi biraz daha genişletir misiniz?
    ne gibi şikayetiniz oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarı da yazdığım cümle oldu işte bunu nasıl açabilirim ki tartar diye adlandırılan sarı tabaka oldu. :)

      Sil
  2. Rossmannlarda pearl drops satılıyor ayrica bikac cesidi de mevcut, internette cok fazla övuluyor bugün aldim, sansliyim ki haftasonuna ozel indirimi varmış 12tl e geldi

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)