Arko Nem SOFT touch

Ben bu ürünü kullanmaya  başladıktan  1 hafta sonra kesinlikle blogumda bu ürün hakkında yazı yazmalıyım diye plan yapmıştım.Fakat tam anlamıyla emin olmadan ürün hakkında yazı yazmam çok tuhaf kaçabilirdi bu yüzden yaklaşık 1-1,5 aydır bu kremi kullanıyorum  neredeyse bitirdim.Hatta bulamadım ilginçtir sonunda bir markette karşıma çıktı  hemen ürünü aldım.
Aslında benim arko ile aram pek iyi değildir..Genelde ürünleri bana pek yaramamıştı..Fakat bu ürünü gerçekten çok iyi.Teyzem  bana geldiginde  yanında bu ürünü getirdi ve  kullanır mısın fazla aldım dedi.Bende tereddütle ürünü aldım.O gece yatmadan evvel elime sürdüm ve ürün daha sürerken inanılmaz  hoşuma gitti.Sebebi de yapış yapış değildi hemen  emiyordu kokusu çok hoştu o yumuşaklık hissini anında bana verdi  en önemlisi yağlanma olmadı ve kullanmaya devam ettim.Gece ve gündüz olarak ellerime uyguladıgım kremi düzenli olarak bir hafta kullandım...ve bir hafta sonunda tamamdır artık bu ürün benim günlük ürünümdür  dedim.O günden sonra tabi krem azalmaya başladı  aramaya başladım.Çok tuhaf ama bulamadım  büyük  alışveriş  yapabileceğim magazalara gitmedim ondanda kaynaklı bir durum.Sonra geçen gün  bir markette gördüm  sonra başka bir market  artık her yerde görmeye başladım  genel olarak  fiyat aralıgına bakarsak 3,50 ile 4,60  arasında  fiyatlar değişiyor.Ucuz olması kaliteli olması bana yaraması aslında birazcık işime de geldi.Bu arada farklı çeşitleri  de var mesela meyveliler de mevcut ama ben bunu sevdigim için tekrar bundan aldım.75 ml olan ürün  düzenli ve dogru miktarda kullanıldıgında uzun süre  kullanabiliyorsun hemen bitirebileceğiniz bir ürün değil.Bence denemeye değer bir ürün..

 Bitirdiğim ürün ve yeni aldığım ürün;
Üründe AQUA MİNERAL&E VİTAMİNİ MEVCUT


Yorum Gönder

2 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)