Twitter'da Direk Mesaj Toplu Nasıl Silinir - Toplu Dm Silme

Uzun zamandır bir ( kız ) arkadaşımla neredeyse her gün ama her gün twitterdan sohbet ediyoruz  ve  sohbet sonrası üşengeçligimizden ikimizde silmiyorduk geçen gün  çok fazla oldugunu düşündüm ve sileyim bari dedim bir siliyorum iki siliyorum bitmiyor   sonunda çıglık bastım (evde tektim)  o kadar bunaldım o kadar sinir oldum ki tek tek silmekten dolayı psikolojim bozuldu nette gezerken bu siteyi buldum  hemen giriş yapıp denedim basit bir şekilde ve  işe yarıyor . Benim gibi bu çileyi  çekenleri düşündüm ve  anlatımlı bir şekilde siteyi sizle paylaşmak istedim.Umarım işinize yarar.
Önce siteyi tıklıyoruz.

 1.aşama
Çıkan sayfanın sol üst köşesinde minicik bir link vardır Login ilk önce ona tıklıyoruz.

2.aşama
Ardından Twitter için izin ister Uygulamaya izin ver butonuna tıklıyoruz.

3.aşama
Çıkan sayfada select all butonuna tıklıyoruz.Bu buton bütün mesajları seçmemizi sağlar deselect all butonu işte tiklerin kaldırılmasını sağlar.Ardından remove selected messages butonuna basıyoruz ve sitenin mesajlarımızı silmesini bekliyoruz.

4.aşama
..ve sonuç.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)