27 Nisan 2014 Pazar

Okul Konulu Kore Dizileri


Tavsiye Edebileceğim Okul Konulu Kore Dizileri -Lise Kore Dizileri;

Uzun uzun zamandır sürekli benden okul dizisi lise dizisi önerileri istiyorlar...
O kadar çok fazla istek var ki en sonunda böyle bir post atma geregi duydum..Benim bildigim izledigim okul konulu kore dizileri bunlardır...Umarım Yardımcı olmuşumdur ...
Yeni Önerilerde görüşmek dileğiyle :*
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


İşte o Afişler;

20 Years Old

Adolescence Medley

After School Bokbulbok

Aftermath

Aftermath 2

Boys over flowers

Delightful Girl

Dream High 1

Dream High 2

God of Study

Heartstrings

Hello My Teacher

Hi! School Love On

I am Sam

Jungle Fish 1

Jungle Fish 2

King of High School

Ma boy

Makrel Run


Mimi

Monstar

My Friend Is Still Alive

Princess Hours

Queen of the Classroom

Reply 1994

Reply 1997

School 2013

Shut Up Flower Boy Band

Sungkyunkwan Scandal

The Heirs

To the beautiful you

Vampire Flower

What’s Up

White Christmas

Seonam Girls High School 
12 Years Reunion
Angry Mom
School 2015

Orange Marmalade
Ghost Soul

To Be Continued

Sassy Go Go
Flatterer
.
Moorim School

Cheese in the Trap

 Zamanla güncellenecektir.


187 yorum:

  1. unni fanınızım sayende çok dizi öğrendim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay!Canım benim çok tatlısın. :D Çok mutlu oldum, rica ederim ben teşekkür ederim bu güzel yorum için. <3

      Sil
    2. Acaba gençlik,aşk üçgeni bulunan ,başrollerin görünüşünün güzel olduğu bir dizi önerir misin?

      Sil
    3. Yukarıda ki tüm diziler gençlik dizisidir haliyle hepsinde de aşk üçgeni vardır. Bu Kore'nin klasikleşmiş konusu zaten aşk üçgeni olmayan dizileri yok gibi bir şey. Afişleri inceleyerek görsel olarak sana güzel gelen kızları ayarlayabilirsin. Zevkler farklı olduğundan bana güzel gelen sana güzel gelmeyebilir. Bu şekilde daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. :)

      Sil
    4. Ya bi dizi vardi bir turlu adi aklima gelmiyo yardimci olurmusunuz.
      Konusu:bir lisede dizi cekimi yapiliyo unlu bir aktorle dovus sporu uzmani liseli kizin komik ve romantik hikayesi

      Sil
    5. Kore dizisi olarak izledim mi hatırlamıyorum ama bilen varsa yazar muhakkak :)

      Sil
  2. sizinle tanışabilir miyiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi şey sorucam hiçbi yere kendi resminizi koymamanızın sebebi ne? Yeliz Tunç..

      Sil
    2. Bir sebebi yok, sevmiyorum. :)

      Sil
    3. Ben Yeliz Tunç. Bu sayfayada bu bloğa daha öncede yorum yaptım yayınladın. Şimdide bir soru sordum yayınlanmadı. Özelse özel diyin. İnsan kaale alır en azından. Azda olsa önemser. Bloğunu hep okuyorum ve ilk kez böyle bi şey sorunca cevapvermedin en azından cevap verme zahmetinde bulunup yayınlasaydın önemsediğini az da olsa gösterseydin bloğu takip eden biri olarak yorumumun “cevaplanma, yayınlanma zahmetine bile girilmemesi” beni çok üzdü. Bi de demişsin aşağıda şu şu dışında her yorumu soruyu tavsiyeyi cevabı yayınlarım diye. Hem senden yaşça büyüğüm hemde okuyucunum. Böyle mi önemsiyorsun okuyucularını. Önemsediğini zannetmişim. Altıüstü merak ettiğim bişey sorduk. Özelse özel deseydiniz kusura bakmayında. Gerçi özel olacak bi şeyde sormadık ya hadi neyse. Bi şey diyemiyorum. Bloğu da severdim. Şaşırdım.. Yeliz tunç...

      Sil
    4. Saçma sapan yorumları bile yayınlayıp cevap vermişsin bi benimkimi önemsenmedi... pes doğrusu... yaşımda büyük senden. Bunu hoş görmüyorum... Yeliz tunç... bloğu takibe devam etsem mi bilmiyorum... Yeliz tunç...

      Sil
    5. Ben bu yorumu hak etmedim. Çok kırıcı...

      Sil
    6. Şimdi gördüm, yorumum yayınlanmadı zannettim. O yüzden şaşırdım ama kırıcı olduysam ki galiba olmuşum şimdi gördüm yorumumu, kusura bakmayın. Böyle sabırsızca olmam bir daha. Tekrar kusura bakmayın. Saygılarla Yeliz Tunç...

      Sil
    7. Sorun değil.

      Fakat yorumlarınızı kaldıracağım. Yorum yapma panelinin üstünde de belirttiğim gibi, Blogumda tartışma yaratacak yorumları yayınlamıyorum.

      Blog için kural hatırlatma:
      ✿TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

      Sil
    8. Ha birde yine bilgilendirme amaçlı yazmak istiyorum büyük ve küçük kavramı yok bende benim için saygı olduğu sürece herkes aynı yaşta. 10 yaşında bir çocukta benim arkadaşım olabilir 60 yaşında ki bir bireyde. Yani demek istediğim 28 yaşında bir kız ya da kadın olarak büyüğe saygı küçüğe sevgi kavramını desteklemiyorum. Karşımda ki bana nasıl yaklaşırsa o şekilde yaklaşıyorum sürekli büyük vurgusu yaptığınız için bunu belirtmek istedim. Benim için sizde 28 yaşındasınız 10 yaşında ki çocukta 28 yaşında yazınızda en çok bu dikkatimi çekti. En azından blogumu takip ederken bunu bilmeniz gerektiğini düşündüm. Kimi takip ettiğinizi bilmeniz ikimiz açısından da şeffaf bir ortam yaratmak en sağlıklısı olur diye düşünüyorum. Umarım kendimi ifade edebilmişimdir. Saygılarımla.

      Sil
  3. Bana lütfen romantik komedi önere bilirmisini
    Sadece okul konulularla sinirli kalmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kill me Heal me,Fated To Love You (Kore) bunlarla başlamalısın. :3

      Sil
  4. Bilmiyorum ya ooff acayip sıkıntı basti sey ehmm
    Shut up flower boy band nasil yada ne biliyim ya önerin nolur ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizi müzik var dert var tasa var gençlik var varda var. School 2015 dizisini izle izlemediysen. :3

      Sil
  5. ben simdiye kadar izledim diziler:
    Playfull kiss
    Boys over flower
    After school Bokbulbok
    shut up flower boy Band (bitmedi da)
    The Heirs
    To the beautiful you
    City Hunte (bitmedi da)
    Youre beautiful
    yes or no
    Baska izliye bilecem bisi var mi öneri böle heycanli okulu ask fln aglatan güldüren öyle iste yani rica etsem bi kactane sölermisi :::))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler :3

      Sil
    2. Şey eğer izleyeceksen birde 'Düşlerimin Prensi' oda güzel bir dizidir tavsiye ederim.

      Sil
  6. Bof izledim aşık oldum şuan çok kararsızım en çok beğendiklerinden sadece birini rica etsem 🙏🙏

    YanıtlaSil
  7. The mermaid ve coffiee prens güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. Ben gerilim turunde okulda gecen bir film izlemistim.ama lise degildi.kucuk bir kizin cinayeti hakkindaydi sanirsam.adini hatirliyamiyorum?bilen varmi?

    YanıtlaSil
  9. Izleyebilecegim romantik komedi dram turunde bi dizi ariyorum onereceginiz bi dizi varmi???

    YanıtlaSil
  10. Adolescence medley nasıl. acaba ??

    YanıtlaSil
  11. ben school 1015 e baslıcam ama school 2013 de varmış devam niteliğindemiki diziler birbirleriyle bağlantılımı bi yanıtlarsanız sevinirim ..şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinin de birbiriyle alakası yok ne oyuncular ne konu. :3

      Sil
  12. Bana dansli okul konulu bi dizi lazim duygusal aşkli fln

    Bide bi dizi bulmustum kaybetim cirkin bi kiz var yüzüne hep bisi bağlar kimse görmesin diye o dizinin adi nè acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. What’s Up danslı bir dizi. Diğer yazdıgını anlamadım :3

      Sil
    2. Ugly duckling serisi olabilir

      Sil
    3. Sassy Go Go tam istediğin gibi dans,okul,aşk,dram izlemelisin mutlaka ;)

      Sil
    4. Öneri için teşekkür ederim. :)

      Sil
  13. Şey peki bu diziler arasından (School 2015 ve Boys Over Flowers hariç) en güzel 5 diziyi sıralayabilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler tartışılmaz herkesin farklıdır 5'i, benim beğendiğimi sen beğenmezsin, benim beğenmediğimi sen beğenirsin bu böyledir.

      Benim top 5'im bu.
      1.Reply 1997-1994-1988 (Bu seri şuan serinin 3. sü yayınlanıyor 1988'i ondan tek olarak yazıyorum)
      2.Heartstrings
      3.What’s Up
      4.Sassy Go Go
      5.Angry Mom

      Sil
    2. Çok teşekkürlerr :))

      Sil
  14. Reply 1997 izledim ama 1988 yeni cikmis galiba konusu nasıl okulla ilgilimi acaba bide ask var mi unni😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1997 ve 1994 de olduğu gibi serinin 3.sünde de okul ve aşk var. :3

      Sil
  15. Unni benim konusunu bilipte adını bilmedigim bir dizi var diznin konusu:bir kadin evlenmeye karşı yinede bir çocuk sahibi olmak istiyor ve genleri iyi olan birini buluyor ama adam evlenmeden birlikte olmaya karşı sonra olaylar gelişiyor ve birbirlerine aşık oluyorlar eh artık çocuk yapmışlar dır her ha lde dimi :) lütfen eğer dizinin ismini biliyorsan Soylermisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum. İzledim mi öyle bir dizi onu da anımsayamadım. :S

      Sil
    2. Hmm anladım yinede Sağol

      Sil
  16. Merhaba yaa bi tane özel dizi var ama türkçe sini bir türlü bulamıyorum. Adı: Middle school student a
    Cidden izlemeyi çok izliyo rum .. Youtube da İngilizce si var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çevrilmemiş. Bende bu gün izlemek istemiştim ama Türkçe kaynak yok.

      Sil
  17. Dans konulu kore dizisi önerir misiniz? Dream high 1/2 hariç bide sasy go go da da vardi azcik simdiden tesekkurler bu arada blog çok hoş olmus 😊

    YanıtlaSil
  18. Reply serilerinde karakter ve konular farklı ama ask ve okul var hepsinde değil mi? Emin olmak istedim. Yeni bir dizi izlemek istiyorumda useniyorum baslamaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yıllar konu ve oyuncular farklı ama aşk ve okul var :3

      Sil
  19. Sassy go go yu mutlaka izleyin çok güzel bi dizi

    YanıtlaSil
  20. Splash splash love dizisine benzeyen bir dizi varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişten geleceğe, gelecekten geçmişe olan diziler;
      Bildiğim diziler:
      Faith
      God's Gift - 14 Days
      Nine Time Travelling Nine Times
      Queen Inhyun’s Man
      Rooftop Prince
      Time Slip Dr. Jin
      Operation Proposal
      Marry Him If You Dare
      Birde bu tarz film var adı: Miss Granny :3 Başka da bilmiyorum...

      Sil
    2. Man from of the star bu dizide olabilir tavsiye ederim bu arada paylaşımlarınız çok güzel çok tşk

      Sil
  21. gerçektende çok sağol güzel bir blok vede tam korku filmi oeğil ama nasıl anltasam gerilim gibi diyim bir önerin varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bununla ilgili de öneri postum mevcut. Google'a ''gerilim korku renklitirtil'' yazarsan benim oluşturduğum posta ulaşabilirsin. :)

      Sil
  22. Unni seni çok seviyorum^^ aceba bana müzikal ve çok eski olmayan güzel bir dizi önerebilirmisin mesela monstar gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Sassy Go Go dizisini önerebilirim. Dans ile ilgili bir diziydi çok güzeldi. Heartstrings dizisi var bir de o da müzik ile ilgili bir diziydi. :)

      Sil
  23. bu dizierin hemen hemen hepsini bilip bunlardan sadece After School'u bittirilebilmiştim.onun da sebebi bölüm süresi ve bölüm sayısının etkisinin büyük olmasıydı :) çoğuna başlayıp yarıda bıraktım ya da konuları hiç ilgimi çekmedi.amma velakin şu sıralarda da yayında olan Moorim School dikkatimi çekebilmeyi başardı.fakat izlemeye başlamalı mıyım başlamamalı mıyım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moorim dizisi bu ara çok tutuluyor. :)

      Sil
  24. Merhaba Trakya Üniversitesi 3. Sınıf Bilgisayar Öğretmenliği okuyorum bir dersimin bitirme proje ödevi olarak "Ülkelerin Eğitim Politikalarının Filmlere Yansıması" nı araştırıyorum. G.Koreye ait eğitici FİLM leri bir başlık altında toplaya bilir misiniz? Bİr günümü buna ayırdım ama elle tutulur bir filim bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek fazla Kore filmi izlemiyorum. Yardımcı olmak isterdim ama pek bir bilgim yok özellikle eğitim sistemi ile ilgili hiç bir bilgim yok. Bu yüzden üzgünüm. :) Size tavsiyem '' yeppudaa'' adlı sitenin Güney Kore filmleri bölümü var oradan tek tek filmleri incelemeniz ya da üye olup yardım bölümünden yardım istemeniz. Muhakkak site de izleyen birileri vardır.

      Sil
  25. Bana önerebileceğiniz kore dizileri varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. She Was Pretty izlemediysen bunu öneririm, izlediysen üstte ki sekmelerde K-Drama&Film sekmesine tıklarsanız önerilerimi görebilirsiniz. :)

      Sil
  26. Ya ben hepsini izledim öncelikle sizden çooook teşekür ederim ama en sevdiğim
    School 2015
    Monstar
    Sasy go go
    Thé hair
    Oldu kore dizilerini bırakmıyor daha yeni bir kore dizisi önerirmisiniz ☺fighting

    YanıtlaSil
  27. Okul konulu diziler önerebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim tüm okul konulu diziler bunlardır. Başka bilmiyorum. :)

      Sil
    2. Son zamanlarda Sassy Go Go :)

      Sil
  28. Umarim blood'u izlemissinizdir
    Son bolumde ve en son kisimda ne oldu tam olarak anlayamadim lutfen anlatirsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yorum bölümünde uyarıda yazdıgım gibi blogumda Kore dizilerinde spoiler vermiyorum spoiler yazılarını yayınlamıyorum. Ama size tavsiyem ''blood son bölüm spoiler'' yazarak google'a ilk çıkan sitenin son sayfasını inceleyebilirsiniz. :)

      Sil
  29. The Heirs
    Heartstrings
    Moorim School
    To The Beautiful You
    City Hunter
    Sassy Go Go
    You're Beautiful
    School 2015
    Hi! School Love On
    Monstar
    Playful Kiss
    Unni ben şu ana kadar bunları izledim. Bana önerebileceğin dizi var mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır da hangi tür istiyorsun? :)

      Sil
    2. Okul konulu olsun ama komedi olsun. Fazla hüzün ve dram olmayan, kesinlikle sıkıcı olmayan devam edebileceğim bir dizi istiyorum.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim unni.

      Sil
  30. Unni ben hepsini izledim bana baska onerebilecegin bir dizi var mi japon tayvan tayland hepsi olur tabi bide kore😺😺😺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Kore dizisi bilmiyorum izlediklerimi bu postu güncelleyerek ekliyorum zaten. Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds ve Moon River dizilerini izle :)

      Sil
    2. Onlarida izledim unni ama yinede tesekkurler peki erkegin kiz kiligina girdigi diziler biliyomusun biliyosan onerebilirmisin

      Sil
  31. ben şuana kadar
    sassy go go
    the heirs
    vampire flowers
    monstar
    city hunter
    playfull kiss
    hi school love on
    school 2015 izledim.Özellikle içinde aşk üçgeni ve okul konulu izleyebileceğim dizi varsa önerir misiniz

    YanıtlaSil
  32. ben şuana kadar
    sassy go go
    the heirs
    vampire flowers
    monstar
    city hunter
    playfull kiss
    hi school love on
    school 2015 izledim.Özellikle içinde aşk üçgeni ve okul konulu izleyebileceğim dizi varsa önerir misiniz

    YanıtlaSil
  33. Şey unni acaba şöyĺe konulu diziler önerebilirmisin; Kız sürekli eziliyo erkekse çok popiler gibi diziler önerebilirmisiniz şey bide erkeğin veya kızın gurubu war guruplaşma gibi yani öyle diziler önerebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim diziler bunlar. BOF ve The Heirs aklıma geldi sadece. :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler unni

      Sil
  34. Bu site çok güzel ama bana dizi onerebilirmisin mümkünse aşk ce okul olabilir cidden buradaki yayinladiklarindan bay adini izledim güzelleri ay ani bana aşk konulu birkaç dizi lazım. Önerilerini bekleyeceğim. Ama şimdiden teşekkür ederim. *-* ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim tüm okul konulu diziler bunlar. İzlemediğim dizileri öneremem zaten izlemediysem mantıken bilmiyorumdur. Bu yüzden Aşk konulu Okul türü bu liste harici dizi bilmiyorum. :)

      Sil
  35. Merhaba unni. Ben neredeyse buradakilerin hepsini izledim. Bana sıkıcı olmayan romantik komedi önerebilir misin?

    YanıtlaSil
  36. Bir kore dizisi olması lazım, genç bir çocuk öğretmen olarak işe başlıyor. Yakışıklı ve genç olduğu için kızlar hatta öğretmenler bile ona hayran kalıyor. Ana karakterdeki kızımızda ona karşı aşk besliyor. Tumblrda hep postlarını görüyorum ve dizinin ismini merak ediyorum. Hangi dizi olduğunu biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer postu bulursan linkini bana ya tumblrdan (renklitirtil) ya da sağda üstte hesaplarım var butonlardan birini seç oradan yolla bana bir bakıyım neymiş. Öyle cevap vereyim öyle bir dizi anımsayasayamadım görürsem belki bilirim. Cevabını hesaplarımdan bekliyorum.

      Sil
  37. Entertainer dizisi güzel mi?

    YanıtlaSil
  38. City Hunter ya da Healer gibi konusu olan dizi önerebilir misin unni?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla o dizilere benzeyen bir dizi yok ama o dizilere yakın bir dizi önerebilirim. İzlemeden önce güzelce araştırmalı fragmanlarını izlemelisin. Çok fazla dizi önereceğim kendine hangisi uygunsa seçersin. Aksiyon romantiğin yanı sıra aksiyon fantastik diziler de serpiştirdim. Umarım kafana göre dizi bulursun. Tekrar yazıyorum o iki diziye yakın diziler bunlar aynı işleyiş de değiller. :)

      Cruel City
      Goodbye Mr. Black
      Remember
      Two Weeks
      Three Days
      Gaksital
      The Full Sun
      Shark
      Big Man
      Temptation Of An Angel
      Gap Dong
      Mask
      God's Gift - 14 Days
      Missing You
      Secret / 2013
      The Full Sun
      Signal
      I Hear Your Voice

      Sil
    2. Çok teşekkürler unni :))

      Sil
    3. Rica ederim canım, inşallah kendine göre dizi bulabilirsin. :)

      Sil
    4. I Hear Your Voice'a başladım. Gerçekten güzel bir dizi. Eğer izlemediyseniz siz de başlamalısınız. :))

      Sil
    5. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil
  39. Türkçeli olan filmler hangisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin Türkçe alt yazısı mevcut. Türkçe dublaj arıyorsan Dream High ve Boys Over Flowers dizileri TRT Okul kanalında Türkçe dublajlı yayınlandı. :)

      Sil
  40. Benim kuzen izliyordu bi ara, bikaç tane zengin genç satın aldıkları bir okulda okuyorlar ve öğrencilerden hiç biri bilmiyor. Sadece müdür biliyor. Sıradan bir hayat sürmeye çalışıyorlardı okulda. Biliyorsanız ismini söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailesi okul sahibi olan bir sürü dizi var ama kimsenin bilmediği normal hayat yaşayan diziyi anımsayamadım. Yorumcularımdan hatırlayan varsa yazar bence kuzenine sormalısın. :)

      Sil
    2. Kuzenim bilmediği için buraya sormuştum. Neyse bulurum bir şekilde. Teşekkürler yinede :)

      Sil
    3. Şans yine de Sassy Go Go ve The Heirs dizilerini bir incelemeni tavsiye ederim. :)

      Sil
  41. Yhe heirs türünde ve cheese in the trap benzeyen dizi türleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi okul türü anlamadım ne yazmak istediginizi. :S

      Sil
  42. Sevgili Fatimə Məmmədova blogumda link yayınlamıyorum bu yüzden yorumunu yayınlamadım. Aradığın video, yolladığın videonun açıklamasında yazıyormuş aslında. :) Adı: Fiestar Like

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azərbaycandan selamlar abla.
      Bloqunuzu cok beyeniyorum. Guzel filmler var her daimde bloqunuzu takib ediyorum. Cevapladiğınız için çok Teşekkür ederim. Ben bulamamıştım.

      Sil
    2. Aleyküm selam canım.
      Çok teşekkür ederim, düşüncelerin çok mutlu etti. Yararım oluyorsa ne mutlu bana. :)

      Sil
  43. Unni lutfen bana yardim et o kadar cok dizi izledimki izlicek sey kalmadi yukaridaki postlarinda hepsini izledim hatta web dramalari japon tayvan tayland çin art bide anime izledim ama anladimki kore dizileri daha guzel hem yaz geldi onumuzde koskocaaa 3 ay var dedim gine izliyim ama izlicek sey kalmadi lutfen bana dizi onerirmisin korku gerilim ve cinayet haric her turu izlerim lutfen bana dizi oner ceballl😫😫😫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Üstte sekmelerde KDrama&Film sekmesi var orada bol bol öneriler var istersen bir oraya bak. :)

      Sil
    2. Nerde acaba ben goremedimde ayrica ustte sekmeler kismi yok

      Sil
    3. Üstte nasıl güzükmüyor anlam veremedim hemen kapak resmimin altında bir sürü sekme var Anasayfanın hemen yanında 2. sırada K-Drama&Film sekmesi

      Sil
  44. Merhaba renklitirtil ^.^ Aslinda bu bloga oylesine gezinirken rastladim okuyup geçecektim ama o kadar yardimci ve tatlisin ki yazmadan edemedim. Oyle cok Kore dizisi izleyen biri degilim, yaklasik 4-5 sene once Boys over Flowers ve Heirs ile baslayip biten toplam iki dizilik serüvenim var. Ikisini de cok begendim. Gumiho'yu izledim birkaç bölüm ancak beğenmedim. Su an Secret Garden'i izlemekteyim. Ama bu uzun yaz donemi boyunca tavsiye edeceğin birkaç dizi izlemek isterim. Bof gibi surukleyici ask ucgenleri olan yeri geldiginde komik yeri geldiginde duygu dolu, ve ozellikle guclu erkeklerin oldugu dizi onerebilir misin? Biliyorum zor oldu ama yine de sana guveniyorum :D tesekkur ederim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay! Teşekkür ederim. Blogumun üst kısmında K-Drama& Film sekmesi var oradan bol bol öneri bulabilirsin.
      Kill Me Heal Me
      She Was Pretty
      Oh My Venus
      Mask
      The Time We Were Not In Love

      dizilerini bir incelemeni tavsiye ederim. :D

      Sil
  45. Ya bisey sorcam cok acill liseli surekli kavga eden temali kore filmi biliyomusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef film bilmiyorum :)

      Sil
    2. School 2015,sassy go go ya da After School bokbulbok'a benzer dizi biliyor musunuz?özellikle School 2015...

      Sil
    3. Yukarı da dizilerin hepsinin türü aynı Okul türü yani ama özellikle atarlı genç istiyorsan Shut Up: Flower Boy Band dizisinde atarlı genç çoktu onu bir incele derim. Tüm yukarıda bulunan dizileri öneririm. :)

      Sil
  46. Unni reply 1994 1997 1998 serileri galiba bunların bunlar school 2015 ve 2013 gibi serileri birbirinden farklı mi yoksa devam mı ediyor aynı oyuncularla aynı konularla bide unni sence izlemelimiyim konusu falan nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OCN kanalının dizileri harici serilerde konu, mekan ve oyuncular farklı oluyor. Yani ayrı diziler izlemiş gibi oluyorsun. Reply, School ve Flower Boy serileri en çok öne çıkan seriler. Tıpkı bizim Ege dizileri serisi gibi düşün. Her yıl bazı oyuncuları aynı olsa da genel olarak farklı oyuncu, konu ve farklı bir köy seçiliyor bunlar da onun gibi. Serileri tavsiye ederim. Genelde seriler çok güzel oluyor. Reply serisinde 97, 94, 88 olarak izlersen sırasıyla daha sağlıklı olur. :)

      Sil
  47. Lütfen eylenceli bir şeyler önerirmisin boys over flovers gibi içinde okulda olsun ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda bulunan tüm diziler eğlenceli ve okulda geçiyor. Hepsini öneriyorum. :)

      Sil
  48. Bayıla bayıla izlediğim 3 dizi var
    After school:bokbulbok
    School 2015
    Okul temalı deil yine de seveceğiniz bir dizi daha söylemek istiyorum
    You are beautiful
    Kesinlikle tercih ediyorum.Sizler de en sevdiğiniz dizileri paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda en üst bölümde bulunan K-Drama&Film sekmesinde önerilerim ve yıllık top 10 listem var oradan inceleyebilirsiniz. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil
  49. youtube da bi video var acaba ekran görüntüsü atsam hangi dizi olduğunu söyleyebilir misiniz bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ tarafta üstte sosyal medya hesaplarım var yollayın linkini bakalım. :)

      Sil
  50. merhaba.ben daha yeni başladım sayılır anca 3 tane dizi izledim . playful kiss ,bof ,school 2015 bu tarzda birkaç dizi önerirmisiniz lütfen (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, The Heirs dizisi ile devam edin. :)

      Sil
    2. School 2013 'de öneririm. 2015'den daha çok sevmiştim ben.

      Sil
    3. Öneri için teşekkür ederim. :)

      Sil
  51. Okulda geçen belalı ama tatlı çocukları ve aşık oldukları kızları anlatan kore dizisi var mı?? (İlk erkeklerin aşık olduğu) cevabın için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm Kore dizileri zaten bu yönde ilerler Kore dizilerinin temel yapısı aşk üçgeni. İzlemediysen The Heirs dizisini öneririm. :)

      Sil
  52. The heirs dizisine benzer dızıler onerır mısınız lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boys Over Flowers bildiğim yani aynısı diyorsan başka yoktur gibi geliyor varsa yorum gelir zaten. :)

      Sil
  53. Selam bloğunuz çok güzel tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
    Size bi soru soracam YOU ARE BEATİFUL a benzeyen Kore dizisi varmı?
    Yani ünlülerin kameraların kıskançlık hırs ve dram aşk tarzında olan varsa lütfen cvb yazın
    Şimdiden çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma gelmedi ama Sassy Go Go, The Heirs dizilerini öneririm. :)

      Sil
  54. Ben bunların çoğunu izledim de acaba böyle fantastik birşeyler önerirmisiniz I hear your voice hi school love on pinocchio came from the stars bunları izledim bunlar gibi diziler varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a ''renkli tırtıl fantastik kore dizileri'' yazarsanız önerilerime ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
  55. acaba biraz fantastik diziler önerirmisin hi school love on ı can hear your voice pinocchio came from the stars tarzında diziler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a ''renkli tırtıl fantastik kore dizileri'' yazarsanız önerilerime ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
  56. Unni senin buyuk bir faninim senin çok iyi biri oldugunu dusuyorum senin kadar olmasakra kore faniyiz ben kavga konulu diziler ariyorum okul konulu olup olmamasi onemli degil ama kavga ve bela falan olsun rica edersem bana boyle bir konulu dizi onurirmisin senin faninimmmmmmmmmmmmm😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊=)))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Ben Kore fanı değilim ama iyi izleyiciyimdir. Kavga konulu derken Aksiyon türü mü arıyorsun anlamadım. :)

      Sil
  57. Selam ben my love from the star gibi işte bilim kurgu tarzı bir dizi arıyorum eğer bildiğin güzel bir dizi varsa cevap veririmisin teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam google'a ''fantastik kore dizileri renkli tırtıl'' yazarak önerilerime ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
  58. Cok güzel diziler onermisiniz teşekkür ederim. Bu sayfayi uzun zamandan beri takip ediyorum okul konulu haricinde önerebileceginiz dizi varsa önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım yararım oluyordur. Üstte ki sekmelerde KDrama&Film sekmesi var oradan bir çok tavsiye postu bulabilirsiniz. :)

      Sil
  59. sassy go go gibi dizi önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tüm diziler okul türü zaten okul türleri birbirinin aynısı olur. Yine de bir iki tane listemden seçip yazayım sana. :)
      Bunlar okul türü ve eğlenceli diziler. :)
      Heartstrings
      To the beautiful you
      Reply 1997
      Hi! School Love On

      Sil
  60. benim aradığım bir dizi var ama bulamıyorum tek hatırladığım bir sahnesi anne rolü araba park ederken görevliye kızıyor ve çocuğunun diğer velilerle yaptığı toplantıya gidiyor kız çok başarısız akşam eve gidince kızına kızıyor tek hatırladığım kız lise öğrencisi bana ismini söylerseniz çok sevinirim tekrar izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sassy, Go Go olabilir mi tembel denilince aklıma o geldi yeni dizilerden mi eski dizilerden mi onu belirtmedigin için açıkçası aklıma ilk geleni yazdım.

      Sil
    2. cevap için çok teşekkür ederim aslında çok eski değil başroldeki kişinin annesi veli toplantısına gidiyor çocuğunu çok düşük not alındığı söyleniyor hatırladığım kadarıyla veli toplantısında bir bayan veli ile akraba sanırım görümceydi arabada ona da kızıyor. tekrar izlemek istiyorum hangi dizi olduğunu hatırlamadığım için izleyemediğim bana bulmam konusunda yardımcı olursan çok sevinirim

      Sil
    3. Sassy değil galiba The Heirs mi?

      Sil
  61. Ya moorim school gibi dizi önerir misin renkli tırtıl çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik okul türü, aftermath, aftermath 2, hi school love on, vampire flower, orange marmalade, ghost / soul umarım beğenirsiniz. :)

      Sil
  62. Merhaba Unni! Neredeyse tüm yorumlarını okudum hazır yaz gelmişken bir diziye başlamak istiyorum.Ve hayatımda izlediğim ve bayıldığım en güzel dizi benim için Sassy Go Go'dur.Çok uğraştım çok araştırdım ama o kadar dizi varki kafam allak bullak oldu xd Acaba Sassy Go Go tarzında En en beğendiğin dizi varmı varsa söylersen çook mutlu olurum öptümm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. O diziyi bence güzel yapan konusu değil oyunculardı. Keşke öyle bir dizi çıksa... Eun Ji o kadar tatlı bir oyuncu ki bak dikkat et onun oynadığı her dizi güzel oluyor. diziyi güzel yapan kız aslında. İzledin mi bilmiyorum yine Eun Ji'nin olduğu Reply 1997 de çok güzeldi. Öneri olarak değişiklik olsun sana üniversite dizileri önereyim Cheese in the Trap ve Sungkyunkwan Scandal bir araştır beğenmezsen başka bakarız. :)

      Sil
  63. Sassy go go dizisini çok seviyorum. Çok güzel

    YanıtlaSil
  64. ya ben hangi diziyi izlesem karar veremedim ve ben boyle hemen sikilanlardanin dizileri fln ilk bolumlerinde birakiyorum o yuzden boyle icinde dram degilde daha cok komedi fantastik olan diziler onerirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda ki dizilerin bölüm sayılarına göre izlemelisin çoğu çok bölümlü dizi değil hem sıkılmazsın hem iyi olur. :)

      Sil
  65. Yaa School 2015'ten sonra hiçbir diziyi beğenemiyorum. Onun türünden birşeyler önerir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. School 2013, School 2017, Sassy Go Go :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma