Mini Kore Dizi Önerileri

Hey !!! ben geldim ;
Bir kaç zamandır sürekli mini dizi öner mini dizi istiyorum diyenler oluyor bende dayanamadım konu açtım  izledigim bütün mini dizileri sizle paylaşcam 12-1 bölüm arası değişen mini dizileri postumu izledikçe güncellicem. Şimdilik izledigim mini dizilerin afişleri benden araştırmak sizden umarım  önerilerimi beğenirsiniz öptüm anacım :*
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


Diziler;
20 Years Old

Adolescence Medley

Friends

After School Bokbulbok

Aftermath

Aftermath 2

Dont worry I m a Ghost

Flower Grandpa Investigative Team

Glowing She

hair show

Haru Kore'de Unutulmaz Bir Gün

Her Lovely Heels

Infinite Power

Kang-Koo’s Story

Legend Of Hyang Dan


Love revenger miss jo

Ma boy

Makrel Run

Mimi

Monstar

My Friend Is Still Alive

Nail Shop Paris

Noriko, Go To Seoul

Ordinary Love

Pianist

Red Candy

Some kind of goodbye

The Mermaid/ Surplus Princess

The Sleeping Witch

The Thousandth Man

Vampire Flower

Waiting for Love

We Teach Love

White Christmas

Be Arrogant

Coma

Jungle Fish 1

Love Cell

One Sunny Day

Secret Love

The Greatest Thing in the World

When I Was Prettiest

The Lover
Midnight's Girl
LOSS:TIME:LIFE
Prince of Prince
We Broke Up
I Order You
To Be Continued


Dr. Ian
Because It’s the First Time
Sassy Go Go
Imaginary Cat
Flatter
Splash Splash Love

The Secret Message

Noble My Love

Immutable Law Of First Love

Toplamda 57 dizi olduğu için  yeni bir mini dizi postu açacağım artık izlediğim mini dizileri oraya  koyacağım. Yeni post açılınca  tam buraya linki koyarım. İyi izlemeler.




Yorum Gönder

46 Yorumlar

  1. Güzel olmuş bende birazdan mimiye başlayacağım:)
    Listenden birkaçını ekledim listeme
    Flower grandpa ne kadar güzeldi.
    Yaşlı halleri cok tatlıydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim.Kesinlikle çok tatlılardı. :3

      Sil
  2. Teşekkürler böle sıralamak bayağ kolaylık olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Splash splash love tarzinda bildigin baska dizi var mi? Tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişten geleceğe, Gelecekten geçmişe giden türde diziler mi istiyorsun?

      Sil
    2. Aynen bide cok uzun yada cok kisa olmasin tadi damakta kalsin ama tadinida aliyim..😄

      Sil
    3. Bildiğim diziler:
      Faith
      God's Gift - 14 Days
      Nine Time Travelling Nine Times
      Queen Inhyun’s Man
      Rooftop Prince
      Time Slip Dr. Jin
      Operation Proposal
      Marry Him If You Dare
      Birde bu tarz film var adı: Miss Granny
      :3 Başka da bilmiyorum...

      Sil
    4. Cok tesekkur ederim

      Sil
    5. W two worlds cok guzel gecmis gelecek gibi ben izledim tavsiye ederim

      Sil
    6. moon lovers efsane bir dizi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim:)

      Sil
  4. Mükemmel olmuş hepsini izledim hepside birbirinden güzel di teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  5. bi de playfull kiss var o çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Playful Kiss mini dizi değildir. :)

      Sil
    2. Ona kalırsa monstar da değil, ama listede var henüz nedenini anlayabilmiş değilim. Bilmiyorum belki de diziyi izlemediğiniz için bilmiyorsunuz..:/

      Sil
    3. Yukarıda yazımın başlangıcında nedeni yazıyor neyi anlamadınız bende onu anlamış değilim. :) Buraya kopyalasam daha sağlıklı olacak sanırım. Tırnak içerisine aldığım bölümlere dikkat.
      Bu arada Playful Kiss dizisi 16 bölümdür ve mini dizi değildir. Örnek verdiğiniz diziye gelince dizi 12 bölümdür.
      Hey !!! ben geldim ;
      Bir kaç zamandır sürekli mini dizi öner mini dizi istiyorum diyenler oluyor bende dayanamadım konu açtım izledigim bütün mini dizileri sizle paylaşcam ''12-1 bölüm arası değişen mini dizileri'' postumu ''izledikçe güncellicem. Şimdilik izledigim mini dizilerin'' afişleri benden araştırmak sizden umarım önerilerimi beğenirsiniz öptüm anacım :*

      Sil
  6. Aftermath ve Aftermath 2 olarak ayırmışsınız ama ben Aftermath olarak paylaştığınız mini diziyi bulamadım .Aftermath 1'de yazsam ,2'de yazsam aynı dizi çıkıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreanturk sitesine giriş yapın sağ tarafta sohbet panelinin altında dizi listesi var oradan A harfinde olan dizilere bakın. :)

      Sil
  7. waiting for love yazıyorum ama başka afiş başka oyuncular çıkıyor :(

    YanıtlaSil
  8. nigtmare teacher gibi başka dizi biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda ki dizilerin hepsi okul türüdür. O diziyi izlemediğim için bilmiyorum. :)

      Sil
  9. çok teşekür ederim emeğinize sağlık çok güzel olmuş kolaylık sağladı :)

    YanıtlaSil
  10. Listeyi çok beğendim.Ne kadar emek harcadığınız kolaylıkla hissediliyor. Bu güzel liste için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. page turner da mini dizi izlemeni tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler. Bu postu güncellemem lazım ama üşeniyorum. :)

      Sil
  12. Çok başarılı ^^ emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Konuyla biraz alakasız kaçacak galiba ama dizileri indirebilmek için bir önerin var mı? Net her zaman olmuyor malum:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizisi için koreanturk ve yeppudaa sitelerine bakın ve oradakilere sorun onlar yardımcı olurlar.

      Sil
  14. Noble my love benzeyen diziler var mı hem kısa hemde konusu ona benzeyen☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizilerin hepsi mini dizi zaten hemen hemen o kısalıkta. Konusu da yukarı da hepsi aşk konulu birini seçip izlemeye başlayabilirsiniz. :)

      Sil
  15. Ben de bugün ne izlesem diyordum teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. Her Lovely Heels mükemmeldi 😻😻 Tek kelime ile şahane ❤

    YanıtlaSil
  17. Çok beğendim bence kendi emeğinle en guzelini yapıyosun hepsini izlicem 😂😇

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)