Kötü Kan (Dizi)

Sezonun ikinci dizisi de yayın hayatına başladı. Bu sezonun aksiyon türünü karşılayacak cinste bir işlenişi var. Ben açıkçası diziyi beğendim ama en çok baba ve çocuklar kısmını beğendim.

Ertan Saban'ın fiziksel görünümünü hiç beğenmedim. Yüzüne botoks mu yapılmış ne yapılmış anlamadım. Saç rengi zaten hiç yakışmamıştı ve ben boyayım diyordu hepsi karışınca yüzü aşırı değişik ve yadırganacak hale gelmişti. Bölüm performansı çok iyyidi bildiğimiz ustalıkta bir oyun ortaya çıkarmıştı. Aksiyonlarda kesinlikle çok iyi.

Damla Sönmez hep farklı güzel karakterleri seçiyor ama bu dizide ikinci kez aynı karakteri seçmişti. Ben açıkçası bölüm boyunca Efsun'u gördüm. Fakat güçlü bir kadın karakter yazılması aşırı hoşuma gitti. Bölüm boyunca çok karizmatikti. Ertan ile aralarında 9 ve ya 10 yaş anca vardır. O yüzden ben yaşına uygun bir partnerlik olduğunu düşündüm. Yalnız Damla o kadar minyon ki yaşını bilmeyen 19-20 yaşında küçük kız sanır oysa ki 40'larına yaklaşan bir kadın. Çok şanslı bu konuda. Kısacası ben partnerliklerini yakıştırdım.

Tolga Güleç'i çok seviyorum ama neden böyle kötü adam çizgisinde gidiyor anlamıyorum. Eskiden iyi adamı oynardı artık kötü adamı oynuyor. Ben açıkçası yakıştıramıyorum kötü adamı ama iyi oyuncu olduğu için göze pek batmıyor. Umarım bu kötü adam olayını artık bitirir. Çünkü 2021'den bu yana hiç iyi adam olarak izlemedim.

Deniz Bolışık'ın ekranlara dönmesine çok sevindim ama ilk bölümde fazlasıyla pasif buldum. İnşallah karakter gelişimi ile git gide açılır karakteri. Baba ile abiyi idare eden bir karakter olarak izlemek istemiyorum. En az Damla'nın karakteri kadar güçlü bir kadın profili çizeceklerini düşünüyorum.

Hüseyin Avni Danyal'ı ve Levent Ülgen'i izlemek o kadar keyifli ki sahneleri ayrı bir tat veriyor. Şimdiden karşılıklı sahnelerini dört gözle bekliyorum.

Öncelikle dizinin jeneriğinin olmasını isterdim. Jeneriksiz dizi yoğurtsuz akşam yemeği, çaysız kahvaltı gibi bir şey oluyor. Ben kendi adıma yazayım jenerik kısmını izlemeyi seviyorum. Hele ki dizinin jenerik müziği de güzelse hoş oluyor.

Dizinin ilk 10-15 dakikası başlangıç kısmı oldu hikayenin en başı anlatıldı. Daha sonra ise ana hikayeye geçildi. Bu kurgulama hoşuma gitti. Ben koyu ama canlı renklerde çekimi çok beğeniyorum. Hatta sezon içinde yayınlanan tüm dizilerin bu renkte çekilmesini isterdim. Teknik kısımda en sevdiğim kısım bu oldu. Aynı şekilde seçilen mekanlar, kostümler, dekorlar, aksesuarlar on numara beş yıldızdı. Başta görüntü yönetmeni olmak üzere sanat ekibi, ses ekibi ve ışık ekibi çok iyi iş çıkarmışlardı.

Dizinin hikayesini sevdim benim tarzım bir hikaye işlenişi de güzeldi. Yalnız fazlasıyla günlük konuşma ile devam etti. Yani dayiko demek istiyorum ki güçlü anlamlı kitap okur gibi cümleler de duymak isterdim. Belki ilerleyen bölümlerde baba-oğul ve ya baba- çocuklar arasında böyle hoş akılda kalıcı cümleler duyarız. Genel olarak baktıpımda günlük konuşma haricinde hiç bir problem görmedim.

Gerek teknik, gerek oyun, gerek senaryo, gerek kurgu açısından dört dörtlük bir iş ortaya çıkmıştı. günü çok zor, bayağı zorlu bir yayın dönemi olacak o yüzden yolu ve reytingleri açık olsun. Umarım güzel bir izleyici kitlesini yakalar ve uzun süre izleme şansımız olur. Aksiyon dizilerini seviyorsanız sakın kaçırmayın, bir şans verin.
-reklam değildir.-

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

KÖTÜ KAN

Tür: Dram, Aksiyon, Romantik
Yönetmen: M. Çağatay Tosun
Senaryo: Barış Erdoğan, İlker Arslan
Yapımcı: Mehmet Yiğit Alp
Yapım: NTC Medya
Yapım Yılı: 2024
Yayın Günü: Cuma
Yayın Kanalı: NOW
Başlangıç Tarihi: 6 Eylül 2024
Konu:
"Kötü Kan”, bir gece kulübünün güvenlik müdürlüğünü yaparken tehlikeli bir mafya grubuyla başı derde giren eski polis memuru Kartal’ın yıllardır uzakta yaşayan çocuklarının yanına taşınmasıyla, bir yandan bulaştığı mafya batağından kurtulmaya çalışmasını, bir yandan da çocuklarına baba olabilmenin sınavını izleyici ile buluşturacak.
Oyuncular:
Ertan Saban
Damla Sönmez
Hüseyin Avni Danyal
Levent Ülgen
Savaş Özdemir
Sermet Yeşil
Mert Doğan
Gökçe Özyol
Tolga Güleç
Gonca Sarıyıldız
Alayça Öztürk
Murat Göçmez
Ziya Kürküt
Halil İbrahim Kurum
Deniz Bolışık
Meltem Gülenç
Nazlı Senem Ünal
Mina Koyuncular
Doğa Karakaş
Bilgesu Kural
Hakan Vanlı
Cihat Parıltı
Merve Sevin
Bekir Erdem Öz
Mutluhan Kasap

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. damla sönmezi tiyatrolarda izliorum canlı hem iyi oynuyo hem de hoş biri :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni okul yılı ile birlikte yeni diziler de sezona başladı demek. Hayırlı olsun herkes için. :)

    YanıtlaSil
  3. Filmi izlemedim ama Hallederiz Kadir'i (Levent Ülgen'i) görünce biraz gülümsedim.. Google'da kendisini sakallı görünce, Hugh Jackman'in sakallı haline (X-men-Wolverine) biraz benzettim.. Ona benzeyen bir sanatçı daha vardı, Kenan İmirzalıoğlu.. Bu üçü sakallı halleriyle birbirlerine çok benziyorlar sanki.. 🙂

    YanıtlaSil
  4. Arada denk geliyor, aslında sürükleyici bir diziye benziyor ama baştan bir izlemek lazım.Teşekkürler anlatım için:) Çok güzel ve detaylı olmuş👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümü yayınlanalı çok olmadı aslında başlayabilirsin. :)

      Sil
  5. Bu diziye birazcık baktım sanki tutar gibi:)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)