Yıldızlar Bana Uzak (Dizi)

2023 yılının son dizisi olarak Yıldızlar Bana Uzak dizisi başladı. Ben bu dizi bekliyordum ama beklediğime değmedi. Maalesef sevemedim.

Gürkan Uygun ve Murat Daltaban'ı dizide gördüğüme çok sevindim. İkisinin karakterinin birbiri ile mücadelesini izleyecek olmak çok güzel ama güzel yazılırsa tabii.

Furkan Andıç ve Burcu Kıratlı çift olarak fiziksel uygun geldi ama aralarında bir soğukluk bir mesafe vardı. Bu da televizyonda belli oluyordu. Yani birbirine aşık bir çift gibi değil de iki iyi arkadaşı oynuyor gibilerdi. Bu benim hoşuma gitmedi. Çift olarak benimseyemedim duygu eksikliği vardı. Furkan oyuncu olarak iyi bir oyuncu karakter içinde uygun olmuş. Ben bölüm boyunca performansını beğendim duygu geçişlerini iyi verdi.

Burcu Kıratlı'nın oyunculuğu güzeldi ama verdiği arada birazcık unutmuş gibi. 4-5 yıl içerisinde oyunu çok gerilemiş ve sanki ilk işi havası veriyordu. Tepkileri çok abartılıydı ve oyun yaptığı belli oluyordu. Bir kaç bölüme düzeleceğini düşünüyorum. Fakat keşke başrol olarak değil de yan rol olarak ekranlara geri dönseydi.

Rami Narin'e bu karakteri nasıl uygun gördüler çok merak ediyorum. Rami gerçekten iyi bir oyuncu kötüyü oynadığı işleri de oldu ama bu karakter ile çok havada kalmış. Han karakteri aşırı iğrenç bir karakter zaten ama Rami'de üstesinden gelememişti açıkçası. Kesinlikle karakter ve oyuncu eşleşmesi olmamıştı.

Yaprak Medine'ye uzun saç aşırı yakışıyor küçücük masum bir bebeğe dönüşüyor Umarım değiştirmezler karakterini ben ilk bölümde çok sevindim. İlk bölüme göre performansı on numara beş yıldızdı.

Dizide hem hikayede kopukluk vardı hemde geçişleri birbiriyle bağlantılı değildi. Bu da hikayenin karışık olmasına sebep olmuştu. Açıkçası ilk bölümden hiç bir şey anlamadım oradan oraya o kadar çok geçti ki geçmiş mi anlatılıyor günümüz mü birbirine girmişti. Hikaye bana günlük dizi hissi verdi. İlk bölümde tüm olay işlendiğine göre de yüksek ihtimal mafyavari olarak devam edecek gibi dizi. İlk bölüme göre diyaloglar çok güçlü değildi sahneleri desteklemiyordu. Fakat dizinin müzikleri tamamen sahneleri önplana çıkarıyordu. Ben müzik kısmını beğendim. Geçişler harici çekimde güzeldi. Teknik kısımda pek bir sorun yoktu ama hikaye ve işleyiş maalesef diğer her şeyi alıp götürmüştü. Kıyafetleri beğendim ama Yaprak Medine'nin kıyafetleri hiç güzel değildi. İnşallah ilerleyen bölümlerde kıyafet tarzını değiştirirler. Dizinin işleyişinin değiştiği bir sahne var bir olumsuz olay oluyor o sahne beni etkiledi. Gerçekten o sahne her şeyi ile iyi çekilmişti. Oyuncular da çok güzel oynamışlardı. O sahne haricinde başka sahneleri de pek beni etkilemedi. Yolu açık olsun ben yine de bir iki bölümüne şans vereceğim. Sonuçta ilk bölümün günahı olmaz ve hikayeye ilk bölümde girilmemiş olabilirler diye düşünüyorum. Vaktiniz varsa bence diziye bir şans verin. Belki siz seversiniz.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
YILDIZLAR BANA UZAK
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Bahadır İnce
Senaryo: Ercan Uğur
Yapımcı: Saner Ayar, Müge Turalı, Mehmetcan Yüksel, Melda Perahya Yalçın
Yapım: O3 Medya, Ortaks Yapım
Yapım Yılı: 2023
Yayın Günü: Pazar
Yayın Kanalı: atv
Başlangıç Tarihi: 31 Aralık 2023
Konu:
Kadir ve Aslı… Onların aşkı unutulacak ya da zamana yenilecek bir aşk değildir. Sonsuza kadar hatırlanacak kutsal bir bağ gibidir. Ama Kadir’in hapse girmesi hem de Aslı’nın babasının katili olarak hapse girmesi bütün güzel anıların yitip gitmesine yol açar. Aslı bu darbenin etkisiyle savrulurken Kadir’in artık tek bir amacı vardır. Masumiyetini ispatlamak ve hapishanede kendisine yol gösteren Yahya ile birlikte bu oyunu oynayan Varnalı ailesinden intikam almak… Gerçekler ortaya çıktığında ise içlerinde küllenmiş aşk ateşi yeniden alev almaya yüz tutacak olsa da, geçmişe gömülmüş büyük sırlar yüzünden o büyülü mutluluk bir kez daha avuçlarından kayıp gitmek üzeredir.
Oyuncular:
Furkan Andıç
Burcu Kıratlı
Gürkan Uygun
Murat Daltaban
Rami Narin
Elifcan Ongurlar
Evrim Doğan
İnanç Konukçu
Goncagül Sunar
Yaprak Medine
Baran Can Eraslan
Ela Yörüklü
Önder Selen
Deniz Atam
Mustafa Enis Bilir

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Dizileri takip etmek de zorlaştı artık. :(

    YanıtlaSil
  2. Ay hiç sevemedim ya ikinci bölüme bakmaya bile gerek görmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikinci bölümüne baktım hala aynı düşüncedeyim. :)

      Sil
  3. Furkan Andıç beğendiğim bir oyuncu ama diziyi izlemeyeceğim galiba.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)