Benim Güzel Ailem (Dizi)

Evlere şenlik bir aile dizisi başladı. Ben bu dizinin orijinalini izledim mi hatırlamıyorum. Malum çok dizi izleyince hepsi çorba oldu. Açıkçası izlediysem de hatırlamıyorum. Bu yüzden diziyi kıyaslama yapmadan orijinal gibi izledim. Ve çok beğendim. Kesinlikle sıkmadı, boğması ve işleyişi akıcı geçti. Keza oyuncularda ekran şöleni yaşattı.

Erdal Özyağcılar, Seray Gözler ve Nergis Kumbasar gibi usta oyuncuları görmek hoşuma gitti. Dizinin ilk bölümünü çok iyi taşıdılar ve farklı hava verdiler.

Toprak Can Adıgüzel'in oyunculuğuna bayılıyorum. Fakat dizideki karakterini hiç sevmedim. Bölüm boyunca da ALLAH affetsin bol bol hakaret ve küfür ettim. Mikrop Sina diye lakap bile taktım. İnşallah karakter düzelir ve tatlı bir hale gelir bizde doya doya izleriz. Toprak Can performans bakımından mükemmeldi.

Serra Pirinç oyuncu seçiminde nokta atışı olmuş. Toprak Can ile aşırı derece yakışmışlardı. Tam böyle boyu boyuna huyu huyuna bir eşleşme olmuş. Birlikte oldukları sahnelerde de şahsen yükseldim. Bence Damla karakterini de ilk bölümde çok iyi oynadı. Bu kadar güçlü bir kadroda ezilmemesi de dikkatimden kaçmadı.

Onur Buldu aşırı komik bir insan. Kamera arkasında da mı böyle bir insan merak ediyorum. Kendisiyle bir gün geçirmek isterdim bence normal hayatında da komik. Onur evin tek erkek evladına hayat veriyor. Biraz patavatsız biraz da dolaşık bir insan. Ben ilk bölümden sevdim diziye renk katmış. İlk bölümün net olarak kahramanıydı.

Melis Babadağ'ı özlemişim. Bir süredir ekranlarda yoktu. Bu yüzden tekrar ekranlarda görmek hoşuma gitti. Dizide evin gelinine hayat veriyor. Karakterini sevdim. Onur Buldu ile de yakışmışlardı. Umarım kısa sürede aynı eve geçiş yaparlar. Ayrı yerde olması sahnelerinin daha az olmasına sebep olmuştu.

Dizi de entrika kısımlar olsa da eğlenceli işlendiği için pek fazla etkili olmadı. Yani germeden, yormadan, üzmeden bir ilk bölüm izledik. Tam bir klasik TRT dizisi ve tam bir yaz dizisi olmuş. Sıcacık bir aile dizisi olmasının yanı sıra oyuncu uyumu da sıcacık olmuş. Yani en azından ekrana yansıyan buydu. Usta oyuncular ve genç oyuncuların birbiri ile uyumu diyalogu ve yaklaşımı hoşuma gitti. Dizinin hikayesi klişe diyebileceğimiz bir hikaye olsa da senaryo ve işleyiş ile o havadan çıkılmıştı. Dizide yer yer güldüm yer yer duygulandım. Mesela Damla ve babasının sahnelerinde çok duygulandım. Ferdi'nin sahnelerini aşırı güldüm. Bazen Sina'ya sinirlendim (en çok ona sinirlendim) , bazen Nedim'le fenalık geçirdim ama diziyi çok sevdim. Dizi bir çok dizide kullanılan platoda çekiliyor. Ben bu platoyu seviyorum, tam bir yaz havası var. Bu yüzden mekanı beğendim. Kıyafetleri beğendim. Özellikle Serra'nın kıyafetleri hoşuma gitti. Dizinin müzikleri güzeldi. Diyaloglar, replikler ve geçişler güzeldi. Yani teknik açıdan kusursuza yakındı. Buna oyuncuların performansı da eklenince güzel bir iş ortaya çıkmıştı. Dizi tutar mı tutmaz mı bilmem ama izlenmeyi hak eden bir iş olmuş ve benden tam not aldı. Bence bir şans verin bu diziye eminim siz de seveceksiniz.
 -reklam değildir.-
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
BENİM GÜZEL AİLEM
Tür: Romantik Komedi, Aile
Yönetmen: Sadullah Celen
Senaryo:Yang Hee-seung, Ahn Ah-reum (Once Again)
Senaryo uyarlama: Baykut Badem
Yapımcı: Öner Arslanel
Yapım: Fabrika Yapım
Yapım Yılı: 2023
Yayın Günü: Çarşamba
Yayın Kanalı: TRT1
Başlangıç Tarihi: 21 Haziran 2023
Konu:
Dört çocuklarının üçünü evlendirilen aile, son çocuklarının düğününe de hazırlık yapmaktadır. Tüm çocuklarının yuvadan uçacağı için ise büyük bir üzüntü duyarlar.
Fakat düğün hazırlığı yaparken diğer üç kardeş ellerinde bavullarla çıkıp gelir. Üç çocuk da eşinden ayrılıp baba evine dönmüştür. Üstelik düğüne hazırlanan evin küçük kızı da evlenmekten vazgeçer. Hal böyle olunca dört çocuklu konakta yepyeni bir macera başlar...
Oyuncular:
Erdal Özyağcılar
Seray Gözler
Onur Buldu
Melis Babadağ
Toprak Can Adıgüzel
Serra Pirinç
Nergis Kumbasar


Yorum Gönder

2 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)