Başım Belada (Dizi)

Dizide eksik bir şeyler var konu mu çok kopuk işleniş mi çok kopuk yoksa oyunculardan mı kaynaklı bilemedim. Bu yüzden de bu diziyi pek sevdim mi sevmedim mi anlamadım. Bence senaryo işleyişi odaklı bir sıkıntı vardı ve ya kurgu kısmında bir sıkıntı vardı.

Keremcem yaşlandıkça güzelleşen adamlardan diyeceğim ama 90 çocukları bilir ki Keremcem gençken de kızların sevgilisiydi. Eskiden bebek gibiydi şimdi şarap gibi. Hem gençken hem de yaşını alırken güzelliğinden kaybetmeyen adamlar çok nadir oluyor ve şanslı genlerden oluyor. Çünkü genelde ya gençken çirkin ya da yaşını alırken çirkinleşiyor erkekler. Keremcem bu yapımla daha öncede çalışmıştı o dizisini çok beğeniyordum ilk bölümünden finaline kadar izledim. Fakat bu dizisi beklentimin çok çok altında kaldı. İkinci bölüme toplarlar mı bilmiyorum. Keremcem ilk bölümde gayet güzel performans çıkarmıştı.

Merih Öztürk'ün hemen yeni diziye başlamasına sevindim. Çünkü sektörde yer edinmesi için bir günü bile çok önemli. Yüzünü unutturmadan doğru isimlerle çalışması kariyerini de güzel yönetmesi demektir. Umarım çok başarılı olur ama ilk bölümde mimikleri aşırı abartılıydı bundan hiç hoşlanmadım. İlk projesindeki gibi normal ifadeler ve mimikler kullansa daha doğal olur diye düşünüyorum. Keza bazı sahnelerinde aşırı yapaydı.

Kaan Taşaner başka bir dizide oynuyordu ne ara oradan çıktı bu diziye başladı anlamadım. Malum zor günlerden geçiyoruz bende açıkçası dizileri takip edemedim ve son yaşadıklarımızdan dolayı yeni diziler hakkında araştırma yapmadan izliyorum. Hatta ben 6 şubattan bu yana dizide izlemiyorum. Tabii ki herkesin duygu durumu farklı ama ben normalleşemiyorum. O yüzden görünce şaşırdım ama bence karakterine yakışmış. Hala devam eden diğer projesindeki karakterini pek sevememiştim iyi olmuş o tarafı bıraktığı. Güzel oyuncu zaten çok sevdim.

Yağmur Öztürk'ün Merih Öztürk gibi yüzünü unutturmadan hemen bir diziye başlamasına sevindim. Günlük dizisi güzeldi ama her güzel şey gibi o dizide bitti ve yüzünü unutturmadan bir işe başladı... Bana bu durum zekice geliyor. Aslında ilk projesi bitirdiği günlük dizisi değil ama o dizi ile daha ön plana çıktığı için zaman kaybetmeden bir projeye evet demesi iyi olmuş. Bu dizi ile daha da tanınır olacağına inanıyorum. Yolu açık olsun ilk bölümde kısa kısa sahneleri olduğu halde varlığını hissettirdi.

Dizinin kadrosunda komedi dizilerinden tanıdığımız bir çok usta oyuncu vardı hatta tiyatro kökenli usta oyuncularımız vardı hepsi çok değerli ve diziye renk katmışlardı. Genç oyuncular da güzel iş çıkarmışlardı.

Sosyal medya yorumlarına göre seven hatta ''sarıyor'' yazan çok fazla yorum gördüm. Dizi efsaneydi, gerilimliydi, heyecanlıydı filan yazanlar vardı... Fakat ben sıkıldım. İlk bölümün günahı olmaz derler ilk üç bölüme şans verdiğim için ikinci ve üçüncü bölümünde daha net anlarım diye düşünüyorum. Birde bu tarz işlerin çoğalması gerektiğini de düşünüyorum. Yormayan, üzmeyen, nefes almamızı sağlayacak dizilerin... En azından ailecek oturup izlenebilecek bir dizi olmuş. Fakat işte hikaye iyi ama işleyişte beni iten bir şeyler vardı. Diyalogları filan pek sevemedim. Çekim güzeldi, geçişler güzeldi, karakterlerin kıyafetleri güzeldi, müzikler güzeldi... Jenerik müziğini sevdim ama jenerik kısmını sevmedim. Mekanlar ve dizide kullanılan arabaları sevdim. Leyla'nın ailesini sevdim ve taşındıkları eve bayıldım. Kısacası teknik kısmı güzeldi, oyuncularda iyiydi... Keşke işleyişte güzel olsaydı ama belki de konu ilerleyen bölümlerde açılıp beni ters köşe yapar kim bilir. atv'de yine bir dizi vardı Kertenkele diye hatırlarsınız belki ben diziden o enerjiyi aldım. Ailecek izleyebilecek bir şeyler arıyorsanız bu dizi size hitap ediyor. Deneyin belki seversiniz.
 -reklam değildir.-
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
BAŞIM BELADA
Tür: Melodram, Aile, Polisiye
Yönetmen: Hatice Memiş, Ulaş Cihan Şimşek
Senaryo: Hasan Burak Kayacı
Yapım: Baba Yapım
Yapımcı: Osman Enes Yakut
Yapım Yılı: 2023
Yayın Günü: Pazar
Yayın Kanalı: atv
Başlangıç Tarihi: 5 Mart 2023
Konu:
Eski bir polis memuru olan Azam Kamber yakın arkadaşı Pele'yle birlikte haksızlığa uğrayanların davalarını takip etmek için bir ekip kurmuştur. Özel hayatı ise çalkantılıdır. Yaşadığı acı verici olaydan sonra, Trabzon'daki annesi ona çocukluk arkadaşı Melike'yle evlendirmek istemektedir. Azam baskıları savuşturmaya çalışırken Pele işgüzarlık yaparak. Azam'ın yeni komşuları olan Biçer ailesinin büyük kızı Leyla'nın fotoğrafını "Sevdiğim kız" notuyla Azam'ın telefonundan Şerife'ye gönderir. Bunun üzerine Kamber ailesi Melike'yi de yanlarına alıp apar topar Trabzon'dan İstanbul'a Azam'ın yanına gelir. Azam büyük bir açmazın üstüne düşer, bir yandan sevdiğim kız yalanıyla baş etmek, bir yandan da babasından sakladığı polislikten istifa ettiği gerçeğini saklamaya devam etmelidir. Nitekim babası kalbinden rahatsızdır. Azam istifa ettiğini babasından nasıl saklayacaktır? Öte yandan fotoğrafı çekilen Leyla ve ailesi "garip" bir ailedir. Leyla'nın ailesi, babası Tayfur dışında her biri özel denebilecek yetenekleri olan bir ailedir. Tayfur'un özel yeteneği yoktur ama risk analizini yapan, ayrıntılara çok dikkat eden, biridir. Anne Narin Biçer ise maharetli bir hipnoz ustasıdır. Leyla'nın kardeşleri Buğra ve Berna, biri bilgisayar hacklemek konusunda, ötekisi yakın dövüş konusunda olmak üzere, oldukça yeteneklidir. Ailenin büyük erkek çocuklarının Safa'nın Çağdaş tarafından öldürülmesi aileyi bir intikam planına sürükler. Ancak karşılarında eli kolu her yere uzanan bir YAPI'nın üyesi olan Çağdaş Varlı vardır. Üstelik Safa'nın ölümüyle ilgili hiç bilmedikleri bir şey vardır. Aile bir yandan intikam planlarını takip ederken öte yandan karşı komşuları olan Azam'la sık sık karşı karşıya geleceklerdir. Azam ve Leyla sırlarla dolu bu yolculukta birbirlerine aşık olacaklardır. Ancak her yönden imkansızlıkla kuşatılmışlardır. Aşkları yaşamaya şans bulacak mıdır?
Oyuncular: 
Keremcem
Merih Öztürk
Kaan Taşaner
Umut Oğuz
Sinan Çalışkanoğlu
Yağmur Öztürk
Ali Çatalbaş
Zeynep Kumral
Ali İpin
Selahattin Taşdöğen
Murat Akkoyunlu
Ayçin İnci
Nazan Diper
Yiğit Ege Yazar
Sevinç Kıranlı
Bilgesu Kural
Ferdi Kurtuldu
Orhan Eşkin
Berke Üzrek
Burakhan Yılmaz
Bade Arazlı
Necip Karakaya

Yorum Gönder

0 Yorumlar