Güzel Günler(Dizi)

Sıcacık bir aile dizisi ekranlara merhaba dedi. Ben pazar günleri bir diziyi izliyordum ama o da artık sıkmaya başlamıştı. Haliyle bir dizi arayışı içindeydim. O yüzden bu dizi ilaç gibi geldi. Beni yormayan, üzmeyen bir dizi bulduğumu düşünüyorum. Dram, dram, dram... İçim şişmişti vallahi pazar günleri bir soluk olacak benim için.
 
Binnur Kaya, Yıldıray Şahinler ve Seray Gözler'i bir araya getirmelerini çok sevdim. Bu üçlü diziyi izleme sebebim olabilir. Benim için üçü de çok kıymetli oyuncular. İlk bölümde performans üstü performans sergilediler.

Ecem Erkek'e bayılıyorum. 2017'de ilk oynadığı dizide keşfetmiştim. O kadar tatlı gelmişti ki içime sarasım gelmişti. O dizi için yazdığım yazıya arşivimde gittim ve demişim ki; ''Bu kız keşfedilir ve elinden tutulursa iyi yerlere gelir. Bu kızda o ışık ve yetenek var.'' yazmışım. Nitekim öyle oldu ve şu an popüler komedi kadın oyunculardan biri. Açıkçası ben hiç sevmeyen izleyici de görmedim. Binnur Kaya ile aynı diziye almak mükemmel bir hamle. Performansı kusursuzdu.

Olgun Toker'de 2017'de ki o dizide Ecem Erkek ile birlikte rol almıştı. Yanlış hatırlamadığımı düşünüyorum yine kardeşlerdi. Tekrar aynı kadroda gördüğüme çok sevindim. Umarım daha fazla birlikte sahneleri olur. Olgun Toker hakkında çok fazla bir şey yazmaya gerek yok adamın hayranıyım bu yüzden objektif ve olumsuz bir şey yazmam beklenemez ki olumsuz bir sahnesi de yoktu.

Leyla Tanlar'ın estetiksiz halini çok beğeniyordum. Bu yüzden bölüm boyunca burnunu neden yaptırmış diye düşündüm. Sanırım bundan dolayı da performansına pek odaklanamadım. Bir kaç bölüm yeni haline alışmam gerekecek gibi duruyor. Leyla'yı bir oyuncu ile çok yakıştırıyorum partneri olarak o olsaydı dedim. Gerçi o oyuncu da şu an bir dizide oynuyor. Fakat yine de Burak Dakak ile uyumunu sevdim. Bana göre kimyaları tutmuştu fiziksel olarak da güzel görünüyorlardı. Yalnız birbirlerine alışamamış olduklarını hissettim. Sahnelerinin daha sıcak görünmesi için bölümlere ihtiyaçları var.

Burak Dakak'ın kendine has bir enerjisi var. Kötüyü oynadığı zaman nefret edebiliyorsun, iyiyi oynadığı zaman benimseyip hemen sarıp sarmalıyorsun. Yani karakter oyuncusu bir oyuncu. Her karakterinde izleyiciye farklı bir duygu ve enerji vermesi hoşuma gidiyor. Dizide partner seçimi anlamında Oya İloğulları ile daha çok yakıştırdım. Açıkçası Selma karakteri Oya İloğulları olsa daha mı iyi olurdu diye düşündüm. Burak ilk bölümde çok güzel performans sergilemişti.

Zeynep Çamcı dizinin en en sevdiğim oyuncusu olabilir. Oyununu öyle özlemişim ki izlemelere doyamadım. Hele o güzelliği baş döndürücüydü. Olgun Toker ile partner olmasına çok sevindim. Her şeyi ile on numara beş yıldızdı.

Dizinin tüm kadrosu eksiksiz sevdiğim oyunculardan oluşuyordu. O yüzden izlerken objektif bir bakış açısı ile izleyemedim. Son yıllarda ilk defa tüm oyuncularını sevdiğim bir kadroya denk gelmek biraz benim açımdan hazırlıksız bir durum oldu. Bölüm boyunca ben şimdi neyi eleştireceğim diye düşündüm durdum. Teknik kısımda sektörümüz başlı başına olağanüstü iş çıkarıyor zaten eleştiremiyorum. Birde oyuncuların hepsi sevdiğim olunca bayağı zorladı beni.

Fakat eleştireceğim bir şey var o da senaryo. İlk bölüme göre daha hareketli bir bölüm olabilirdi, biraz durgun olduğunu düşündüm. Birde yine Binnur Kaya'nın olduğu bir dizi vardı, o diziye aşırı benzettim. İşleyişi benzemese bile kemik konusu o diziye çok yakındı. Bu da izlerken sanki o diziyi tekrar izliyormuşum hissi verdi bana. İki diziyi de aynı senarist yazdığı için benzemesi de normal.

Kıyafetlerin hepsi güzel seçilmişti ama Leyla Tanlar'ın kıyafetlerini sevemedim. Kombin olarak değil ama vücut yapısına uygun olduğunu düşünmüyorum. Müzikler, seçilen mekanlar, dekorlar eğlenceliydi. Dizinin konusuna uygun dokuda seçildiğini düşündüm. Yazıyı uzatmayayım kısacası eleştirecek bir şey bulamadım eleştirmek için eleştiriyorum. Dizi tutulur tutulmaz, izleyici sever sevmez bilemiyorum ama benim hoşuma gitti ve böyle bir diziye ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Ülkemizde sitcom yapılmıyor, en azından böyle sıcak dizilerle o açığın kapatılması gerektiğini düşünüyorum. Ben diziyi sevdim ve izleyeceğim sizde dramlar içinde biraz nefes alalım diyorsanız kaçırmayın derim.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

GÜZEL GÜNLER
Tür: Komedi, Aile, Romantik
Yönetmen: Osman Taşçı
Senaryo: Selin Tunç
Yapım: Erol Avcı
Yapımcı: TMC Film
Yapım Yılı: 2022
Yayın Günü: Pazar
Yayın Kanalı: Show Tv
Başlangıç Tarihi: 6 Kasım 2022
Konu:
Selma (Leyla Tanlar) bütün çıkar yolların tükendiğini düşündüğü bir anda ona kalan mirası alabilmek için Van'dan İstanbul'a gelir. Altında babasından kalma hurda arabası, yanında varı-yoğu kardeşi Leylim'le birlikte. Mirası alabilmek için tek şart, mirasın diğer ortağı, eski aşkı Mihran'ı (Burak Dakak) bulmaktır. Onunla aynı gün doğan, daha doğdukları gün birbirlerini büyük bir aşkla sevecekleri kehanet edilen, Selma'nın günah keçisi ilan edildiği yangının ardından İstanbul'a göçen Mihran. Selma, İstanbul'da Mihran'ı bulur. Böylece sadece Selma ve Mihran'ın değil, Mihran'ın barista kuzeni Atakan'ın (Olgun Toker), Atakan'ın platonik aşkı boksör Altan'ın (Zeynep Çamcı), Mihranların büyük ve neşeli ailesinin; teyzesi menemenci Kıymet (Binnur Kaya), kuzeni Füsun (Ecem Erkek), annesi Saliha (Seray Gözler), Kıymet'in eli-kolu Feyyaz (Orkuncan İzan) ve ezeli rakibi Hakim'in (Yıldıray Şahinler) hayatı da değişmiş olur.
Oyuncular:
Binnur Kaya
Ecem Erkek
Leyla Tanlar
Zeynep Çamcı
Olgun Toker
Burak Dakak
Oya İloğulları
Orkuncan İzan
Duygu Köse
Yıldıray Şahinler
Seray Gözler

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bu dizide sevdiğim bayağı oyuncu var. Binnur, Ecem, Zeynep... Bölümü izleyemedim, tekrarı çıkarsa bakarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarsan düşüncelerini yaz merak ederim. :)

      Sil
  2. Ya ben bu dizinin fragmanını gördüğümde oha kadroya bak dedim. :D O andan beri de çok meraktayım. Annem dün akşam bunu izleyeceğim diye uykusuz kalmış ki annem en geç dokuz otuzda pert olur normalde. :)
    Bende kısmetse bu akşam bakacağım.
    Bir Leyla Tanlar bir de İrem Helvacıoğlu nedne burnunu yaptırdı asla anlayamacağım ikisininde ki çok gözüme batıyor ama İrem'inki daha vahim ve yaptırdıktan sonra memnun kaldı mı istediği bu muydu acaba diye sorasım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu güzel burunlu insanların burunlarını estetik yaptırmasını bende hiç anlamıyorum. :) Anneciğine selamlar. :)

      Sil
  3. Bu dizi beni pek çekmedi nedense ama senin yazından sonra bir şans verebilirim galiba dedim. Kalemine sağlık abla :)

    YanıtlaSil
  4. Epi topu kaç kanalımız var ki bu ka çok dizi sığdırmışlar🤔 ben şok🤭😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç saymadım kaç kanal var diye :) Birlikte sayalım :) TRT1, Kanal D, Star TV, Show TV, ATV, FOX, tv8, Kanal 7 :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)