2021- 2022 Sezonu Türk Dizilerinde Oyunculuğu Hoşuma Giden 5 Kadın Oyuncu

Bu sezon genç kadın oyuncuların öne çıktığı bir sezon oldu. Listeyi beşten fazla yapmayı çok isterdim. Çoğu genç kadın oyuncu da gönlüm kaldı ama en beğendiğim ve izleyicinin de en beğendiği oyuncuları seçmek istedim. Oyuncu seçimini erkeklerde olduğu gibi yine ekranda güncel olan oyunculardan seçmek istedim. Hem sizin daha rahat hatırlamanız için hem de beş oyuncu ile sınırlı olduğu için ekranda olan birilerinden olmasını istedim. Yeni yüzler olmalarına rağmen hemen hemen her dizide muhakkak ön plana çıkan oyuncular oldu. Bu yüzden bana göre 2021-2022  sezonu kadın oyuncuların  sezonuydu.   Dış görünüş bir yana oyun açısından  bu sezon yeni yüz  ya da genç yüz olarak erkeklerin hiç birini tam  beğenemedim. Kadın oyuncular listesini bir iki saniye içinde   listeledim. Çünkü kimlerin olduğu zaten aklımdaydı sadece fotoğraflarını bulmak  ve  bu yazıyı düzenlemek  zaman aldı.   Bu sezon  bundan dolayı  en rahat  yazdığım  yazı da bu oldu.  Umarım listemde  olan tüm kadın oyuncuların yolu açık olur  ve iyi  projelerde görürüz.  
Şimdi bir bakalım kimler listemdeymiş; 

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.



Sümeyye Aydoğan listemdeki diğer kadın oyunculara göre en popüler olan oyuncu oldu. Bu durum kış sezonunda Sadakatsiz dizisi ile başladı ve Duy Beni ile zirveyi buldu. Sümeyye karakterlerini oynamıyor yaşıyor adeta. İki dizide de karakterlerini hemen sevdiğini yansıttı ve dikilmiş bir kaftan gibi üzerine oturttu. İlk bölümde ufak tefek sıkıntılar vardı ama şu an diziyi uçuran karakterlerden biri. Kesinlikle Duy Ben dizisini insanlar Aziz ve Melisa karakteri için izliyorlar. Sosyal medyayı biraz olsun takip ediyorsanız bunu çok net görebilirsiniz. Birde Serenay Sarıkaya'ya çok benzediğini düşünüyorum. Aynı enerjiyi almamın yanı sıra oyunlarda verdiği tepkilerde çok benziyor. Bu yüzden genel olarak baktığım zaman listemin ilk sırasında olması gerektiğini düşündüm.


Derya Pınar Ak'ın televizyonda talihi pek gülmedi. Şöyle ki üç tane art arda televizyon dizisinde oynadı ve üçü de bir kaç bölüm içinde kaldırıldı. Çok yetenekli bir yeni yüz ama şansı iyi gitmedi. Hatta son oynadığı dizide ana karakterlerinde üstüne çıktı, izleyici hikayesini ve oyununu çok beğendi. Bu kadar popüler oyuncunun içinde olup, ön plana çıkıp, parlaması bana göre bir başarı. Her bölüm adından söz ettirmeyi başardığı içinde listemde olması gerektiğini düşündüm. Kısacası büyüklerine taş çıkardı. İnşallah bundan sonraki proje seçimlerinde dikkatli olur ve uzun soluklu yapımlarda görürüz.


Bensu Uğur, Kara Tahta dizisinde çok güçlü oyuncularla bir arada oynuyor. Bu yüzden işinin zor olduğunu düşünüyorum. Bu kadar iyi kadronun içinde karşılıklı oynarken ezilmeden izleyicinin gözüne batmadan oynaması hoşuma gitti. Özellikle kriz anı ya da gergin sahnelerde doğru duyguyu verebilmesi ve doğal oynaması bununda izleyiciye geçmesi ön plana çıkmasına sebep oldu. Bensu Uğur'u ben ilk defa Öğretmen dizisinde görmüştüm ama çok ön plana çıkamamıştı. Zaten dizi bireysel değil toplu halde hareketle oynandığı için o dizide çok fazla öne çıkan karakter olmamıştı. Kara Tahta dizisinde tamamen izleyicinin keşfetti ve her duyguyu kaldırabildiğini daha net gösterdi. Umarım bu projeden sonra ara vermez ve daha sık görürüz.


Serra Pirinç'i ben ilk Bizim Hikaye dizisinde Müjde karakteri ile tanımıştım. Çok ara vermeden çok projede çalıştı ama bir türlü ön plana çıkamamıştı. Ta ki Tozluyaka dizisinde Zeyno karakterine gelene kadar. Zeyno karakteri için bence Serra'dan başka kimse düşünülemezdi. Her bölüm bir önceki oyununun üstüne çıkması esas kadın karakterin önüne geçmesi, kendinden her bölüm söz ettirmesi bu sezonun ön plana çıkan oyuncularından biri olmasına sebep oldu. Özellikle dram sahnelerinde etkileyici bir oyunculuğunun olduğunu düşünüyorum. Bir kere güzel ağlıyor ve güzel ağlama krizine giriyor. Mimiklerini iyi kullanıyor, izleyiciye abartısız ama rengarenk bir oyun sunuyor. Bu yüzden de listemde kesinlikle olması gerektiğini düşündüm.


Melisa Berberoğlu'nu Kırmızı Oda ile tanıdım ve Kırmızı Oda'dan sonra oynadığı tüm projelerde izleme şansı buldum. Televizyonda tam olarak inceleme ve izleme şansı bulduğumuz projesi de Üç Kız kardeş. Derya karakteri aslında çok sevimli bir karakter değil. Hep bir tarafında fitnelik olan bir karakter olduğunu düşünüyorum. Yalnız Melisa o kadar tatlı ki Derya'nın olumsuz yönlerini bile sevimli gösteriyor. Birde tıpkı Bensu Uğur gibi kadrosu güçlü, ağır olan bir dizide oynuyor. Ve dizide ilk bölüm ilk sahnesinden itibaren hiç yapay, pot bir oyunculuk sergilemedi. Usta oyuncularla karşılıklı oynadığında bile oyunları karşısında ezilmedi. Bundan dolayı da izleyicinin hafızasına Derya karakterini güzel kazıdı. Bundan dolayı listemde kış sezonundan olan tek oyuncu olarak yer almasını istedim. Eğer Üç Kız kardeş dizisinden sonra şans verilirse geleceğin iyi ve adından çok söz ettiren aktrislerinden biri olacaktır.

Peki sizin bu sezon hoşunuza giden kadın oyuncular oldu mu?
.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. İlginç seçimler, Sümeyye şu bir kaç bölüm sonra yayından kaldırılan Kırmızı Kamyon dizisi ile ilk dikkatimi çekmişti benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menekşe çok sinik bir karakterdi ya orada çok kendini gösterememişti zaten dizi hop bitmişti. Dönüm noktası Sadakatsiz oldu. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)