renkli Yine Ortada Yok

Öncelikle bana ulaşmaya çalışıp buradan ulaşamamış okuyucularım,
bana instagramdan ulaşabilirsiniz renklitirtil instagram
Cevap veremediğim için ve merakta bıraktığım için kusura bakmayın.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Şubat ayının ortasından itibaren evimde bir takım tadilatlar oldu ve hala devam ediyor.
Yoğun olduğum için bloguma giriş yapıp yazı yazamadım.
Bu süreçte güncelleme yapamadığım için takipten çıkan takipçilerimin de canı sağ olsun.
Belki korona oldum, belki hastayım, belki sevdiğim birini kaybettim hatta belki öldüm.
Güncelleme yapmadım diye hemen takipten çıkılır mı, aşk olsun.
Ne yalan yazayım biraz bozuldum.
Normalde hiç takılmam ama sadece bir ay kadar aktif olmadım diye hemen çıkılması üzdü.


Kışın ortasında evime tadilat sokmamın sebebim çok tuhaf oldu.
Hani geldiği zaman gelir derler ya aynen öyle oldu.
Mutfak dolabımın üst kısmı düşmeye başlamıştı bir şekilde sabitledim hatta aylardır kullanıyordum.
Fakat alt kısım bildiğiniz çöktü (mermeri filan çatladı). 
Çökünce acilen eve usta getirmek zorunda kaldım.

O sırada komşumdan sebep (boru patladı) boyada sıkıntı çıktı.
Tüm evinde boyanması gerekti.
Aynı zamanda kapılarımda sıkıntı çıktı kapılarımın değişmesi gerekiyordu.
Hepsi yetmez gibi koridorda ki dolabın içindeki raflar kırıldı.
Bizde olmuşken hepsi olsun mantığı ile borç harç bir işe girdik.
Ufak tefek sıkıntılar haricinde sonunda bitti ve dünden itibaren yerleşmeye başladım.
Bir önceki yazımı yazmak için bloguma girdiğimde ise yorumları ve değişiklikleri gördüm.


Bu yüzden de bu yazıyı yazmam gerektiğini düşündüm.
Merak edip yazdığınız yorumları konu ile alakasız olduğu için yayınlayamadım.
Umarım bu yazım toplu cevap olur.
İlginiz ve merakınız beni çok mutlu etti ve çok teşekkür ederim.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Tüm aksilikler için... Geçmiş olsun... Neyse ki atlatmışsınız... Yaptığınız yeniliklerle evinizde güle güle oturmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, geldi mi üst üste gelir derler ya tam olarak öyle olmuş.
    Evin içinde yaşarken tadilat yaptırmak da ne kadar zor olmuştur kim bilir.
    Umarım keyifli günler geçirirsiniz artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok zordu hala da yerleşemedik evden toz gitmiyor resmen. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)