Sana Söz (Dizi)

Başlaması ile içime sinen bir dizi oldu Sana Söz dizisi. Fakat günü çok yanlış oldu. Keşke cuma gününe gelseydi dizi. En azından benim açımdan daha iyi olurdu. Birde salı gününün talihsiz gün olduğu bilinir. Salı güne kolay kolay dizi tutmaz. Yani haftanın en zor günü salıdır. Bu yüzden salı yerine cuma günü olsa o güne bu dizi çok yakışırdı. Fakat yine de inşallah tutar bol reyting alır.

Erkan Petekkaya'yı uzun yıllardır iki kadın arasında kalan zengin, iş adamı olarak izledik. Gerçekten çok toksik bir karakter haline gelmişti. Neyse ki başrol olmadığı geçen sezon oynadığı projeden sonra farklı karakterlerde görebildik. Başrol olarak uzun yıllar sonra ilk defa farklı bir karakterde gördük.
Umarım artık şu zengin, iş adamı karakterini bir daha oynamaz. Açıkçası orta halli bir polis olarak gördüğüme o kadar sevindim ''-İşte bu!'' dedim. Zaten usta bir oyuncu Erkan Petekkaya haliyle performansı güzeldi.

Nehir Erdoğan ilginç bir şekilde karakterine çok uyumlu olmuştu. Sanki oynamıyor, yaşıyordu. Dizi değil de gerçekten bir program sunsa hiç üzerinde garip durmaz diye düşündüm. Ayrıca çok ilginçtir asla yan yana bir işte düşünemeyeceğim Erkan Petekkaya ile çok iyi olmuşlardı. Kimin aklına geldiyse ikisini bir araya getirmek aklına sağlık. Resmen karşılıklı döktürmüşlerdi.

Serkan Altunorak bu dizi de Nehir Erdoğan'ın eşi olarak olmuş mu bir türlü karar veremedim. İkisi fiziksel olarak yakışıyorlardı ama sahnelerinde bir olmamışlık vardı. Tek başına olduğu sahnelerde çok iyiydi ama Nehir Erdoğan ile oynadığı sahnelerde bana çift hissi vermedi. Sanki birbirlerine alışamamışlar gibi bir mesafe vardı. İlerleyen bölümlerde nasıl olur merak içerisindeyim.

Hivda Zizan Alp her karakterin oyuncusuyum dercesine bir önceki oynadığı karakterin tam tersi bir karakter ile karşımıza çıktı. Kendini tekrarlamaması her zaman hoşuma gidiyor. Bu dizide de performansını çok sevdim. İlerleyen bölümlerde biraz daha öne çıkarsa iyi olur diye düşünüyorum.

Aslıhan Kapanşahin diziye tam uymuş. Nehir Erdoğan ile benzediklerini düşündüm. Anne kız olarak ikisi tatlı olmuşlardı. Yalnız Atakan Hoşgören ile ikiz yerine çift olmalarını isterdim. Resmen ikisini harcamışlar.

Atakan Hoşgören yetenekli genç oyunculardan biri. Fakat olduğu yerden daha fazlasını hak ediyor diye düşünüyorum, hak ettiği yerde değil. İlk bölümde performansını beğendim. Biraz haşin bir karakter ve çok yakışmış.

Diziyi izlerseniz aslında çok fazla sosyal mesaj verildiğini görebilirsiniz. Bunu bir kesim izleyicisi hiç sevmez. Sosyal mesaj varsa o diziden hızla uzaklaşır. Genelde böyle kaliteli gündemden güzel mesajlar veren dizilerde harcanır. Bu yüzden izlerken dizinin tutmasını çok istedim. Bu aralar diziler mi çok dramatik ben mi çok duygusalım bilmiyorum ama bu dizide de ağladım. Spoiler vermeyeyim ama Nurhayat diye bir karakter vardı onun hikayesinin sonu beni çok gerdi, sinirlendirdi ve ağlattı. İlk bölüm olmasına rağmen dizi çok güzel yazılmış ve güçlü repliklerden oluşuyordu. İlk bölüme göre biraz karışık duruyordu ama ortalarına doğru hikaye oturmaya başladı. İkinci bölümde daha anlaşılır hale gelir diye düşünüyorum. Diziye özenildiği çok belliydi bu yüzden de her şeyi ile beğendim. Müzikler hoşuma gitti ama Nehir Erdoğan'ın kıyafetlerini sevemedim. Umarım bu dizi yüksek reytingler alır, sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum. Bence bir bakın bu diziye derim.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

SANA SÖZ
Tür: Dram, Romantik, Polisiye, Aile, Suç
Yönetmen: Şenol Sönmez
Senaryo: Ali Erkan Ersezer, Sertaç Sayın
Yapım: O3 Medya
Yapımcı: Saner Ayar
Yapım Yılı: 2021
Yayın Günü: Salı
Yayın Kanalı: STAR TV
Başlangıç Tarihi: 2 Kasım 2021
Konu:
Bir düzen var yıllardır süre gelen. Adaletsiz, acımazsız, pespaye bir düzen... Bu düzende roller biçilmiştir hepimize... Birileri öldürülür, kaybolur, katledilir ve hayatları ziyan olur. Kimi bu düzenin parçası olmayı seçer, uzaktan izler sadece olan biteni... Ama bazısı da vardır ki baş kaldırır.

Savaşmayı, mücadele etmeyi seçer. Yitip giden bu hayatlar için yüreğini koyar ortaya... Susmaz, ezberleri bozar, boyun eğmez! Adalet için baş kaldıranların, boyun eğmeyenlerin hikayesidir bu... Herkese, her şeye rağmen inandıkları uğruna yolundan şaşmayan, Elif’le Ömer’in hikayesi... İki yaralı aşığın kaderi, birlik olup mücadele etmektir. Onlara bu hayatta biçilmiş rol; savaşmaktır.
Oyuncular:
Erkan Petekkaya
Nehir Erdoğan
Serkan Altunorak
Ayçin İnci
Hivda Zizan Alp
Aslıhan Kapanşahin
Atakan Hoşgören
Ali Önsöz
Ferhan Baynal
Orhan Güner

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bende çok beğendim. Sürekli aynı şeyleri izlemekten gına gelmişti. Konusu, işleniş biçimi bence çok güzel olmuş. Ama ben hepsinden çok Nehir Erdoğan'ı beğendim. Rolüne çok hazırlanmış, izlerken çok anlaşılıyor. Harikaydı.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)