Evlilik Hakkında Her Şey (Dizi)

Baştan yazayım fragmanları dahil tüm her şeyiyle sıkıcı bulduğum bir dizi oldu. Fakat her zamanki gibi ilk bölümün günahı olmaz deyip ilk üç bölümüne şans vermeyi ihtimal etmeyeceğim. Yani benim için üçüncü bölümü kader bölümü olacak. Dizi çok güçlü dizilerin olduğu ve en talihsiz olunan günde başladı. Neden bilinmez salı dizileri kolay kolay izleyiciden geçmiyor. Bu da çoğu dizinin reytinglerde kötü olup kaldırılmasına sebep oluyor. İnşallah bu dizinin kaderi izleyiciden tam not alan tarafta olur. Çok fazla uzatmadan diziye geçeyim.

Gökçe Bahadır'ı izlemeyi çok özlemişim. Diziye oyunculuğu ile farklı bir hava katmış. İlk bölümde performansı gayet yerindeydi. Karakteri ilk bölümde durgun olsa da dişli olduğu için renkli olacak gibi bir his uyandırdı.

Sarp Akkaya'nın saçları bir garip geldi. Saçını neden böyle yapmışlar acaba... Sanırım karizmatik ve cool bir oyuncu olduğu için karakteri de bunu kaldıramayacağı için böyle yapmışlar diye düşündüm. Saçlarından gözümü alamadım. Fakat oyunculuğu her zamanki gibi efsaneydi. Karakterini hiç sevmeyeceğiz hissine kapıldım. Eminim bununda üstesinden gelecektir.

Yiğit Kirazcı ilk bölüme göre çok durgun ve fazla arka planda kalmış gibi geldi. Büyük bir ihtimal esas adam olabilir. Çünkü genelde böyle arkada kalan hisli ve duruşu olan erkek karakterler kesin esas kadının geçmişten gelen kalp yarası oluyor. Fakat bu dizide karakteri nasıl işlenir bilemem. Ben Gökçe Bahadır ile yakıştırdım. Umarım senaristler de bizi kırmaz.

Sumru Yavrucuk ve Erdal Küçükkömürcü gibi usta oyuncuları dizide gördüğüm için sevindim. Diziyi başka bir boyuta taşımışlardı. İkisinin de olduğu sahneleri eğlenerek izledim. Birde usta oyuncu Cevdet Arıcılar dizi kadrosunda. Sumru Yavrucuk'un eşi, kızların babası karakterine can veriyor. İlk bölümde çok göremesek de iyi bir performans çıkaracaktır.

Gökçe Eyüboğlu bir önceki projesinde oynadığı karakteri asla unutturamaz gibi geliyordu. Çünkü karakter fazlasıyla üzerine yapışmıştı. Fakat beni şaşırttı. Unutturamaz dediğim karakterini izlerken hiç anımsamadım, aklıma bile gelmedi. Bu da ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu gösterir. Bence bölümün en iyi performansını Gökçe Eyüboğlu sergiledi.

Tülin Ece ile Gökçe Bahadır'ı aynı dizide tekrar gördüğüm için çok sevindim. Tülin Ece yetenekli bir oyuncu ve çok güzel bir kadın. Yalnız iki Gökçe fiziksel olarak yüzleri birbirine benzerken Tülin kardeş olarak pek benzemiyor. Elbet kardeşler birbirine benzer olacak diye bir kaide yok ama çok dikkatimi çekti. Bunun haricinde güzel bir performansı vardı.

Fırat Altunmeşe ile Gökçe Eyüboğlu'nu ilk bölümde yakıştırdım. Fakat Gökçe Eyüboğlu'nun karakteri problemli bir karakter olduğu için ikisini birlikte yazarlar mı bilemedim. Fırat Altunmeşe, dizide ünlü bir rapçiyi canlandırıyor. Hukuksal bir problemi var ve bu problemi nedeniyle Gökçe Eyüboğlu ile yolları kesişiyor. Tam olarak nasıl bir karakter işlenmediği için merak ettiğim bir karakter oldu. İnşallah imkansız gibi hissettirse de Gökçe ile çift olurlar.

Diziyi Yusuf Pirhasan yönetiyor haliyle teknik kısım güzeldi. Fakat müzikleri çok zayıf geldi. Bu da sahnelerden doğru his almamı engelledi. İlk bölümde Songül karakterinin haricinde her şey çok düşük tempoda ilerledi. Bu durumda beni sıktı. Büyük ihtimal hikayenin başlangıcı için bu şekilde oldu yani ikinci bölümde dizi açılacak gibi duruyor. İlk bölümün işleyişine göre anne ve kızı arasında bir mücadele var ve herkes kendi tarafını seçip yoluna bakıp karşı karşıya gelecekler. Ben dizinin geneline baktığımda en çok kadınların kıyafetlerine bayıldım. Hepsi modern ama bir o kadar da asil kıyafetler giymişlerdi. Salon kadını denilen bir benzetme var ya tam olarak öylelerdi. Yalnız günlük sokak stillerini de görmek isterim. Hep iş kıyafeti dediğimiz tarza olmaz kombinler. Dizi bana sıkıcı gelse de sosyal medyada çok sevildi. Benden başka da sıkılan olmadı. Hatta reytinglerinin iyi geleceğini düşünenler vardı. Bu yüzden şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum. Belki siz beğenirsiniz.
Dipnot: Dizi BBC yapımı, The Split dizisinin uyarlamasıdır.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

EVLİLİK HAKKINDA HER ŞEY

Tür: Aile, Dram, Romantik, Hukuk
Yönetmen: Yusuf Pirhasan
Senaryo: Abi Morgan, Jane Eden, Louise Ironside (The Split)
Senaryo uyarlama: Seda Çalışır Karaoğlu, Toprak Karaoğlu, Ayşe Canan Ertuğ
Yapım: MF YAPIM
Yapımcı: Asena Bülbüloğlu
Yapım Yılı: 2021
Yayın Günü: Salı
Yayın Kanalı: FOX TV
Başlangıç Tarihi: 21 Eylül 2021
Konu:
Başarılı bir boşanma avukatı olan Azra Günay, işinin duayeni olan annesi Çolpan Cevher ve dik başlı kardeşi Sanem Cevher ile İstanbul’un tanınmış ve nüfuzlu insanlarının davalarına bakmaktadır. Küçük kız kardeşi Güneş ise anne ve ablalarının aksine hukuk dünyasından uzak bir yaşam sürmeyi tercih etmektedir.
Azra hukuk fakültesinden mezun olduktan sonra kendisi gibi avukat olan Sergen Günay’la evlenmiş ve üç çocuk dünyaya getirmiştir. Mesleği gereği şahit oldukları ve babasından yediği darbeye rağmen aile ve evlilik kavramlarına sıkı sıkıya bağlı bir kadındır. Tüm bunlara karşın hayatı boyunca görmezden geldiği korkularıyla yüzleşmek zorunda kalacak, kendine yarattığı mükemmel aile tablosu, kocasının ihanetini öğrenmesiyle yerle bir olacaktır.
Cevher ailesine mensup birbirinden çok farklı dört kadının ortak geçmişlerine tepkileri de altından kalkma yöntemleri de birbirinden farklıdır. Bir evliliğin bütün aşamalarını bu dört kadın kahramanımız üzerinden görürüz. Çolpan boşanmış, Azra uzun yıllardır evli, Güneş evlilik arifesinde ve Sanem ise evlilik kavramını tümüyle reddetmektedir. Müvekkillerin hikayelerinin de dahil olmasıyla Evlilik Hakkında Her Şey; aile, aşk, sadakat ve boşanma düzeninin kirli yüzünü gözler önüne sürmekten çekinmeyecek hikayeleriyle seyirciyi buluşturacaktır.

Oyuncular:
Gökçe Bahadır
Sarp Akkaya
Yiğit Kirazcı
Sumru Yavrucuk
Gökçe Eyüboğlu
Tülin Ece
Fırat Altunmeşe
Bertan Asllani
Cevdet Arıcılar
Esma Yılmaz
Rüzgar Doruk Özmil
Emine Ada Sezer
Mila Kasarcı
Erdal Küçükkömürcü

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Diziyi izlemedim, pek ilgimi de çekmedi ama anlattıklarına bakılırsa sanki yabancı dizilerden uyarlama gibi. :)

    YanıtlaSil
  2. Salı Masumlar Apartmanı günü. O yüzden izleyemeyeceğim. :) Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef bir kaç dizi denk gelmek zorunda bu şekilde. :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Ben bu diziyi sevdim gibi. İlk bölümden birkaç sahne izleme fırsatı bulmuş ve beğenmiştim.
    Bir diziden uyarlama olduğunu da bilmiyordum.
    Teşekkürler. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)