Camdaki Kız (Dizi)

Hayaller, hayatlar...
O kadar çok diziyi bekledim ve beklentim yüksekti ki ilk bölümü sinir krizi geçirerek bitirdim. Yanlış anlamayın senaryo, diyaloglar iyiydi ama o kameranın zoom sevdası... Abartmıyorum saç baş yoldum. Bir kamera dakika başı mı yakınlaştırır oyuncunun burnuna arkadaş bu nedir, hangi yıldayız? Kimse montajda biz ne yapmışız demedi mi anlayamıyorum.

Burcu Biricik ve Feyyaz Şerifoğlu'nu kamera önünde birbirlerine çok yakıştırıyorum. Harika bir çekim var aralarında. İlk bölümde ikisi de harika bir performas sergilediler ama enerjileri bir başkaydı. İkisinin olduğu sahneleri sırıtarak izledim.

Hande Ataizi kötü bir karakterde ve Feyyaz Şerifoğlu'nun ikinci partneri. Yani aşk üçgeninin diğer bir ucu. Hande'nin bir dizisi vardı Nurgül Yeşilçay ile başrolü paylaşıyordu. O diziyi izlediyseniz oradaki kötü karakter performansını biliyorsunuzdur. Orada neyse burada da o kıvamda. Öyle güzel kötü olmuştu.

Hamza Yazıcı'yı dizide gördüğüme çok sevindim. Dizide smokin giymesi çok garip geldi. Gerçi çalıştığı aileyi düşününce aile daha garip ama yine de komik ve garipti. Hamza'nın performansını severek izledim. Bence diziye çok yakışmış.

Selma Ergeç'in saç rengini hiç beğenmiyorum. Keşke saç rengini değiştirse ne güzel olur. Dizide sevdiğim bir karakter oldu. Nasıl ilerleyecek Nalan ile nasıl ilişkileri olacak merak ediyorum.

Tuğrul Tülek'ten arkadan iş çeviren damat hissi aldım. Böyle alaycı pek takmayan bir tipi var gibi dursa da ilerleyen bölümlerde kesin bir işler yapacak gibi geldi. Selma Ergeç ile çift olarak yakıştırdım. İkisinin ilişkisi fazla düz geldi. Sorunlu bir evlilik olabilir mi diye düşündüm. Tuğrul Tülek çok iyi bir oyuncu haliyle güzel bir oyun çıkarmıştı.

Devrim Yakut, Nur Sürer, Şerif Erol, Tamer Levent, Nihal Menzil gibi usta oyuncular da dizi de oynuyorlar. Bana yazmak düşmez ama hepsi performansları ile harikalardı.

İzlemeyen ve izlemek isteyenler için yazmak istiyorum;
Dizi o kadar güzel ki emin olun bu kadar güçlü rakibini reytinglerde ezer geçerdi. Fakat bu çekim neden yapılmış anlamış değilim. İlk bölümün günahı olmaz tabii ki çekim hataları olur oturmayan şeyler olur. Birde beni okuyorsanız bu konularda asla yazmam görmezden gelirim hatta dizilere yüklenmem ama bu kadar beğenip çekim yüzünden rahatsız olmam beni sinir etti. Neyse zoom kısmını görmezsek diziye bayıldım.

Psikolojik temeli olan bir dram türü var. Bunun yanında romantik sahneler olacak mı ilk bölümden emin olamadım. Yine de olacağını düşünüyorum. Gülseren Budayıcıoğlu'nun hikayeleri zaten harika biliyorsunuz haliye bu dizinin hikayesi de harika. Ben replik grubunu sevdim. Günlük konuşmanın yanı sıra hoş cümlelerde duyduk. Senarist çok güzel çalışmış ama dizinin girişini aileyi anlatarak tasarlamıştı. Yani ilk bölüm Nalan'ın hikayesini tam olarak anlamak yerine karakterleri ve aileleri tanımakla izledik. Bana göre bu çok iyi başlangıçtı. Neyi izleyeceğimizi anlamamız sonraki konuların temelinin güçlü olmasını sağlamıştı. Bu yüzden ilk bölüm karışık ve ürkütücü gibi dursa da doğru bir anlatım ile iyi bir başlangıç yapmasını sağlamış.

Dizinin yönetmeni sevdiğim bir yönetmendi daha önceki projesi ile karşılaştırınca çok şaşırdım. Bence bir iki bölüme kadar ekibin kendini düzeltmesi lazım. Arkada çalan müziklerin biraz kısılması ve kameranın sabit durması çok önemli. Yoksa seçilen bu harika mekanlar, işleyişi harika bu senaryo ve muazzam oynayan oyunculara yazık olacak. Diziye genel olarak bayıldım. Şiddetle izlemenizi tavsiye ediyorum. Kameranın yakınlaştırmasına takılmamanızı tavsiye ediyorum.
Dipnot:
Gülseren Budayıcıoğlu'nun aynı adlı kitabından uyarlanmıştır.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

CAMDAKİ KIZ
Tür: Dram, Psikoloji, Aile, Romantik
Yönetmen: Nadim Güç
Hikaye:  Gülseren Budayıcıoğlu- Camdaki Kız
Senaryo uyarlama: Seda Altaylı Turgutlu
Yapım: OGM PİCTURES
Yapımcı: Onur GÜVENATAM
Yapım Yılı: 2021
Yayın Günü: Perşembe
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: Kanal D
Başlangıç Tarihi: 8 Nisan 2021
Konu:
Nalan, sıcakkanlılığı ile herkesin ilk görüşte sevgisini kazanan, dünyalar güzeli bir genç kadındır. Ailesinin tek çocuğu olduğu için el bebek gül bebek büyütülmüş, hayatını varlık içinde yaşamış ve en iyi okullardan dereceyle mezun olan Nalan, Türkiye’nin en büyük oteller zinciri olan Koroğlu’nun şirketinde mimar olarak çalışırken birden kendisini Sedat Koroğlu’yla evlilik arifesinde bulur. Nalan ve Sedat, geçmişlerinde sakladıkları karanlık sırlardan uzaklaştıklarını düşünerek, umutla bu masalda el ele yürümeye başlasalar da; kısa bir zaman sonra hayatları, gerçek bir karanlığa gömülecektir.
Oyuncular:
Burcu Biricik
Devrim Yakut
Feri Baycu Güler
Feyyaz Şerifoğlu
Hamza Yazıcı
Hande Ataizi
Merve Polat
Nihal Menzil
Nur Sürer
Selma Ergeç
Şerif Erol
Tamer Levent
Tuğrul Tülek


Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Bugün müydü bu dizi. İzleyecektim, unutmuşum. İstemesem de karakteri Boncuk ve Can olarak hayal edeceğim galiba bir süre. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama üzülme tekrarları çok veriliyor olmadı internetten izlersin. :)

      Sil
  2. Şimdi okuyunca bende güldüm. Çekimi böyle olunca direk samimi duygularımı yazıya böyle aktardım önünü sonunu düşünmeden yazdım. :)

    YanıtlaSil
  3. Sen olmasan piyasada neler var, yeni çıkan diziler konusunda hiçbir şeyden haberim olmayacak. 😂

    YanıtlaSil
  4. Kitabın konusuna biraz baktım da birebir aynı değil gibi, hatta Nalan prensesler gibi büyütülmüş diye okudum. Ve başroldeki oğlanın ismi de kitapla aynı değil. Sadece ismi ve geneli almış olabilirler, bunun hakkında bir şey öğrenirsen bilmek isterim. :) Yorum için teşekkürler ve o zoom işi gerçekten aşırı kötü ve saçmaydı, dizi böyle giderse çok izleyici kaybeder. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaba göre çekemezlerdi diyorlar, tepki çeker diyorlar. :)

      Sil
  5. diziyi merak ediyordum sonradan takip edip izleyeceğim

    YanıtlaSil
  6. Evet büyük ihtimal öyle olur sonra oturur gibi geliyor bana da. :)

    YanıtlaSil
  7. bu bloğu takip etmek çok iyii. bende merak ediyordum dizi nasılmış diye :) her şeyden az çok bilgim olmalıı:D

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, öncelikle yazınızı keyifle okuduğumu belirtmeliyim. Diziyi izlemedim, kitabı da okumadım ancak dizinin fragmanlarından ve sıkı takipçisi olan ablam sayesinde olaylardan az çok haberdarım. Ve içimdeki küçük kız çocuğu Nalan ve Muzaffer'in bir çift olma ihtimalini düşünüyor. :) Zaten hep imkansız çiftleri sevmişimdir. :) Bu da benim kaderim olsa gerek... :) :) :) Sonuç olarak emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay beni de ya hu! Sürekli her hafta sosyal medyada Muzo ve Nalan yazıyorum, dizide nasıl olur bilmiyorum ama galiba kitapta ne Muzo ile ne de kardeşi Sedat ile aşk yaşamıyormuş. Hayri kim olacak bilmiyorum ama inşallah sevilen bir oyuncu olur da onunla da yakıştırırız Nalan'ı. Evli iki insanın aşkını yani yasak aşkı sevmem gerçi. :)

      Sil
    2. Şöyle senaryoyu değiştirseler ne güzel olur... Kitaptan azıcık kopsalar. :)
      Muzo ve Nalan ikilisini görsek, bir aksilik çıksa Sedat'la evlenmese ne olur yani... Ya da Hayri karakteri dediğiniz gibi sevilen bir oyuncu olursa çok güzel olur... Yapımcılar, senaristler duyun sesimizi :)

      Sil
    3. Şimdi kitaptan bağımsız işliyorlarmış bazı konuları. İnşallah ilişki konusunda da bu tutumlarına devam ederler. :)

      Sil
    4. Ayy inşallah... Artık Muzo ve Nalan ikilisine dair umudum var... Teşekkürler... :)

      Sil
    5. İnşallah bakalım. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)