Sadakatsiz (Dizi)

Sadakatsiz dizisi başlamadan evvel çok konuşuldu. İlk tanıtım fragmanı ile birlikte tepki verende oldu işte bu çok güzel entrika severim diyende. Ben entrika severim tarafındayım. Çünkü intikam almak kişiliğimin bir parçası. Herkes yaptığının bedelini er geç bulmalı. Bedel ödemeden kimse hayatımdan çıkmaz düşüncesindeyim. Ondan dolayı dizi tam bana göre.
Cansu Dere müthiş bir oyuncu. O kadar çok seviyorum ki mimiklerini o Eyşan duruşunu bu karakterler için yaratılmış diyorum her gördüğümde. Bu karakter tam ona göre olmuş. Ben açıkçası bayıldım.

Caner Cindoruk'a etmediğim kadar küfür ettim bölüm boyunca. Böyle bir pislik böyle bir şerefsizlik nasıl olabilir diye düşündüm. Dizi de olsa gerçek hayatta bu aldatan insanların yaptığı şey... Komik ama acınası bir durum. Gerçekten böyle aldatanlar sadece kendilerini kandırdıklarının farkındalar mı? Caner her zaman gibi gibi güzel performans sergiledi. Karakter oyuncuyu sevdiğim için yakışmamış ama çok iyi oynamıştı.

Melis Sezen nahif ve çok özel bir kız gibi geliyor. Bu karaktere yakışacak mı merakla bekliyorum. İnşallah nefret etmem...

Eren Vurdem ve Yeliz Kuvancı birbirine çift olarak çok yakışmışlar. İkisi de fena pislik iki arkadaşı oynayacaklar. Bakalım neler olacak merak ediyorum. İkisinin de performansını sevdim ama çift olarak biraz daha fazla sevdim.

Nazlı Bulum dizinin kilit noktası olabilir diye düşünüyorum. Asya karakterine yardım edecek ve birlikte kadın dayanışması yapacaklar gibi sezdim. Tatlı, minik güzel bir kız, oyunculuğunu seviyordum ama bu dizide daha bir sevdim. İnşallah karakteri yanıltmaz.

Gözde Seda Altuner ve Olcay Yusufoğlu'nu dizide gördüğüme sevindim. Bayağıdır ikisini de görmüyordum, özlemişim.

Emir Taro Tekin, ooo Şevval Sam'ın oğlu değil mi ya dedim görünce biraz şaşırdım. Oyunculuk yaptığını bilmiyordum. İlk bölümde çok yoktu o yüzden nasıl bir oyunculuğu var merak ediyorum.

Alp Akar'ı çocuk oyuncu olarak seviyorum. Oynadığı projelerde hep hoşuma gitmişti. Bayağı büyümüş olması şaşırttı. Bu hikayede yanan bu ailede inşallah o olmaz. İlk bölümde performansı güzeldi.

Burak Sergen usta oyunculuğunu yine konuşturmuştu. İnşallah daha çok izleme şansımız olur. Şahsen ben ilk bölümde doyamadım.

Dizi beklediğime değdi. Açıkçası orijinalini bilmiyorum izlemedim ama bildiğim bir şey var ki bizimkiler diziyi yapmışlar. Gerek işleyişi, gerek oyunculuklar, gerek teknik kısım muazzamdı. Cansu Dere'nin ne oyunculuğuna ne güzelliğine doyamadım. Dizinin süpervizörlüğünü Merve Girgin yapıyor yanlış görmediysem. Merve Girgin'in olduğu yerde kötü bir şey beklemek çok zor yazsak yalan olmaz. Neslihan Yeşilyurt'u hala yayında olan başka bir dizide izlemiştik en son. Yaptığı işin güzelliği verdiği emek zaten ortada. O yüzden fazla yazmaya gerek yok Neslihan Yeşilyurt ve ekibi on numara beş yıldız iş çıkarmış. Fakat ben yine ismine bakmayı unuttuğum görüntü yönetmenini övmek istiyorum. Görüntü yönetmeni kim bilmiyorum ama ellerine sağlık. O kadar güzel bir iş çıkarmış ki hayranlıkla izledim. Dizinin sadece müziklerini çok yetersiz buldum. Biraz daha gerilim dolu müzikler konulabilirdi. Yani sahneler o kadar gergindi ki biraz daha hissetmek gerilmek istedim. Özellikle Cansu Dere'nin bu durumun peşinden koştuğu ve tam emin olduğu sahnelerde. Bana göre yukarıda da yazdığım gibi bu dizi tam benim tarzım bir dizi. Böyle tilki olan aynı zamanda hem çakal hem de kurt olan kadınları çok seviyorum. Bir insanın yaptığı yanına kalmamalı, canımı acıtıyorsa onunda canı acımalı göz yaşı dökmeli anlayabiliyor musunuz? Bu dizide de bu hırsı bu bedel ödetme işini çok sevdim. İnşallah Asya yani Cansu Dere'nin karakterini çok sevi ve ters köşe yapacak şekilde yazarlar. Akıllı ve zekice intikam alınan sahneleri izlemek istiyorum. Sonuç olarak diziyi ben beğendim. İnşallah reytingleri iyi gider de uzun zaman izleriz. Bu tür hikayeleri seviyorsanız sakın kaçırmayın bu dizi tam size göre.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Dipnot:
Dizi İngiliz yapımı Doctor Foster dizisinden uyarlama. Dizinin The World Of The Married adında birde Kore versiyonu var.
SADAKATSİZ
Tür: Dram, Psikolojik gerilim
Yönetmen: Neslihan Yeşilyurt
Senaryo: Doctor Foster - Mike Barlett
Senaryo Uyarlama: Kemal Hamamcıoğlu, Dilara Pamuk
Yapım: Med Yapım, Mednova
Yapımcı: Fatih Aksoy
Yapım Yılı: 2020
Yayın Günü: Çarşamba
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: Kanal D
Başlangıç Tarihi: 7 Ekim 2020
Konu:
Doktor Asya (Cansu Dere), kocası Volkan (Caner Cindoruk) ve oğulları Ali (Alp Akar) ile huzurlu ve mutlu bir yaşam sürmektedir. Bu durum, kocasının genç bir kadınla birkaç aydır ilişkisi olduğunu öğrenince değişir. Asya evliliğini kurtarmak ya da sadakatsiz kocasından intikam almak arasında tercih yapmalıdır.
Oyuncular:
Cansu Dere
Caner Cindoruk
Melis Sezen
Eren Vurdem
Yeliz Kuvancı
Olcay Yusufoğlu
Nazlı Bulum
Gözde Seda Altuner
Emir Taro Tekin
Alp Akar
Burak Sergen

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. aa görmemiştim ben bu diziyi tv de hiç

    YanıtlaSil
  2. duydum ki bu dizi uyarlamaymış hemen uçtum bloguna renklitirtil yazmıştır diye. yanılmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe! ALLAH nasip ettiği sürece hiç bir dizi ilk yayın gününde kaçmaz. :)

      Sil
  3. Ben de ilk orjinaline bakayım diye düşündüm ama sanırım bu da izlenir :)

    YanıtlaSil
  4. Tanıtımını sıkça gördüm ama ilk bölümü izlemeyemedim

    YanıtlaSil
  5. Diziyi çok övüyorlar ama uzun listemden zor sıra gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir dizi, konusu ve işleyişi çok güçlü. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)