İyi Günde Kötü Günde (Dizi)

Oyuncuları beni heyecanlandırsa da izlerken çok sıkıldım, aşırı sıkıldım.İlk bölümü o kadar düzdü ki yanlışlıkla sezon dizisi olarak yayınladıklarını düşündüm.
Keşke yaz döneminde yaz dizisi olarak yayınlasalardı en azından yazın kıpır kıpır sıcaklığıyla akıp geçerdi ama sonbaharda romantik komedi pek beni açmadı .

Elçin Sangu ve Mehmet Ozan Dolunay birbirine çok yakışmışlardı. İkisi ortalama bir oyuncu olduğu için oyunculukları da uyumlu olmuştu. Kısacası kimyalarını sevdim. İlk bölümde performansları iyiydi.

Yasemin Allen ile Mehmet Ozan Dolunay hiç yakışmamışlardı. Birlikte oldukları sahnelerde bir olmamışlık vardı. Büyük bir ihtimal Yasemin'in karakteri harcanacaktır. Bu ilişkide yanan Yasemin'in karakteri olacak gibi... Bireysel performansı iyiydi.

Ali Yağcı ve Elçin Sangu ilginç bir şekilde çok yakışmışlardır. Hatta Ozan'dan daha çok yakışmıştı. Oyunculuğunun yanı sıra yakışıklı olmasını da seviyorum. Bence diziye iyi ki dahil olmuş. Özlemiştim oyunculuğunu.

Şenay Gürler ve Nergis Kumbasar'ı tekrar aynı dizide görmekten çok mutlu oldum. Bir fantastik gençlik dizisinde kardeşlerdi. Bu dizide birbirini çekemeyen dünür karakteri olacaklar gibi ama o dizinin etkisi hala üzerimde. Sanırım ikisinin sahnelerini izlerken bir miktar hüzünlendim.

Derya Alabora ve Hakan Salınmış uyumu diye bir şey olduğunu gördük bu dizi ile. İki usta oyuncu, iki uyumlu çift... Açıkçası genç çiftlerden çok bu iki ustayı birbirine yakıştırdım. İkisi de diziye renk katmışlardı.

Sinan Albayrak ve Hande Yılmaz çift olarak çok tatlılar. Sinan Albayrak müthiş bir oyuncu, Hande Yılmaz'ı ise bir kaç projede görmüştüm. Bence çift olarak güzel olmuşlar. Ayrıca Hande'nin saçlarına bayıldım. İkisinin de ilk bölüm performansı yerindeydi.

Deniz Işın en son oynadığı klip ile gönlümü bir kere daha kazanmıştı. Git gide seviyorum galiba.
Deniz bu dizide başrol kadın karakterin en yakın arkadaşını canlandırıyor. İlk bölümde performansını çok beğendim.

İlk bölümde bölümün kahramanı yoktu. Genç oyuncuların hepsinin oyunculuk düzeyi aynıydı. Usta oyuncular ustalıklarını konuşturmuşlardı ve renk katmışlardı. Tek Nergis Kumbasar'ın sürekli aynı karakteri oynaması biraz üzdü beni. Dördüncü kez aynı karakteri izlemek şaşırttı beni... İlk bölümde beni rahatsız eden bir oyuncu olmadı. Tüm oyuncular karakterlerinin hakkını vererek oynamışlardı. Aksel Bonfil'in kendi senaryosunda konuk oyuncu olması hoşuma gitti. Dizide en sevdiğim sahne hamam sahnesiydi. Yalnız yazdığım gibi dizi yaz dizisi olarak düşünülmüş ama yetişmediği için sezon dizisi olmuş havası vardı. Yani konusu ve işleyişi bildiğimiz klasik yaz dizisiydi. İşleyişi ise klişelerle doluydu, replikleri de basit ve günlük konuşma olarak yazılmıştı. Ondan bana göre pek bir numarası yoktu. Bu yüzden de çok sıkıldım. Teknik açıdan bir sıkıntı göremedim gayet güzeldi. Umarım senaryo biraz heyecanlı ve yükek olur. En azından küçükte olsa bir hareket gelmeli diye düşünüyorum. Tabii ki ilk bölümünün dümdüz olması sonraki bölümlerinin böyle olacağı anlamına gelmeyeceği için bir kaç bölüm şans vermeyi düşünüyorum. Eğer bu güne takip ettiğiniz dizi yoksa şans verebilirsiniz.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
İYİ GÜNDE KÖTÜ GÜNDE
Tür: Dram, Romantik, Aile
Yönetmen: Metin Balekoğlu
Senaryo: Pelin Karamehmetoğlu, Aksel Bonfil
Yapım: 03 Medya
Yapımcı: Saner Ayar
Yapım Yılı: 2020
Yayın Günü: Cumartesi
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: STAR TV
Başlangıç Tarihi: 12 Eylül 2020
Konu:
Bir yanda nikah masasında terk edildiği adamın düğününü organize etmek zorunda kalan Leyla (Elçin Sangu) diğer yanda gitmesinin nedenini herkesten saklayan Sarp (Ozan Dolunay) ve ikilinin ortasında her şeyden habersiz evlilik hayalleri kuran Melisa (Yasemin Allen)… Kaderin cilvesi birbirlerine düğümlenen bu üç kişinin hayatı öylesine karışır ki çözmeye çalıştıkça işin içinden çıkmak imkansız hale gelir.
Oyuncular:
Elçin Sangu
Mehmet Ozan Dolunay 
Yasemin Allen 
Şenay Gürler 
Derya Alabora 
Nergis Kumbasar 
Hakan Salınmış 
Sinan Albayrak 
Ali Yağcı 
Deniz Işın 
Tugay Erdoğan 
Hande Yılmaz

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Evet hem de aşırı, hatta dün gece ikinci bölümünü izledim bir sonraki sahneyi çok net tahmin edebildim. Üçüncü bölümü içinde şans vermeye devam edeceğim ama belki bir ihtimal farklı işleyişi olur. :)

      Sil
  2. BURADAN OKUMADAN DİZİ FİLM İZLEMİYORUM. İYİKİ RENKLİ TIRTILLLLL

    YanıtlaSil
  3. İzlemedim ama konu fazlasıyla tanıdık. Uyarlama mı yaptılar acaba? Nerden tanıdık geliyor çıkaramadım. :)

    YanıtlaSil
  4. Tanıtımını beğenmediğim için diziyi de izlemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın, seni tanıdığım için sana hitap edeceğini düşünmüyorum. :)

      Sil
  5. Baştan sona izlemedim ama şöyle bir göz attığımda pek sarmadı beni de. İzlemem sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz dizileri sevdiğimden hoşuma gitti benim, hayal kurduğu şeyler keşke gerçek olsaydı yaa, çok güldüm. :D

    YanıtlaSil
  7. Hayal kurduğu sahneler fazla abartı geldi bana. :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)