Tavsiye Edebileceğim Japon Dizleri #vol3

Son günlerde izleyecek hiç bir şey bulamıyorum. Sanki dünya üzerinde çekilmiş tüm dizileri izlemişim de dizi kalmamış gibi bir türlü istediğimi diziyi bulamıyorum. Bende bari biraz Japonya dizileri izleyeyim dedim. Sonra internet üzerinden dizi aramaya başlayınca kendi bloguma denk geldim. Hiç farkında değilim ama en son 2014 yılında Japonya dizisi önermişim. 

Tabii bu duruma üzüldüm. Demek ki çok fazla Japonya dizisi çevirisine denk gelmemişim ve izlememişim. Bu yüzden de blogumda önermeyi unutmuşum. Bende bu eksikliği hissettiğim için yıl sonunu beklemeden direk yılın ortasında öneri postu yazmaya karar verdim. İzlediğim dizilerin çevirisi kaliteli olduğu için yani kurulan cümleler doğru olduğu için anlayarak izleme şansım oldu. Fakat yazdığım gibi Türkiye'de Japonya dizisi çevirisi eksikliği var. Çok fazla çevrilmemesinin yarı sebebinin alt yazı sorunu olduğunu biliyorum ama en azından diğer ülkelerin dizileri gibi ağırlık verilse hoş olurdu. 

Ben yinede elimden geldiğince size bir kaç dizi önereyim. Umarım sizde izlerken benim kadar beğenir ve severek izlersiniz. Şahsen ben hepsinde kendimden bir şeyler buldum ve sevdim. Sizinde bulup sevebileceğinizi düşünüyorum. Şimdiden iyi izlemeler.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Diziler alfabetik olarak sıralanmıştır.

Akuryo Byoutou (2013)
Ani ni Aisaresugite Komattemasu (2017)

Boku no Yabai Tsuma (2016)

Denei Shojo Video Girl AI 2018 (2018)

Five (2017)

From Five to Nine(2015)

Hana ni Keda Mono (2017)

Hana ni Keda Mono 2. sezon  (2019)


Hoping to Give You a Big Hug Tonight (2018)

I'm Home (2015)

Jiu Keishichou Tokushuhan Sousakei(2011)

Kareshi wo Loan de Kaimashita (2018)

Kimi Wa Petto (2017)

Koi wa Tsuzuku yo Doko Made mo (2020)

Pride (2004)

Second Love (2015)

Summer Nude (2013)


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Öneriler için çok teşekkürler. Ben de 2010 dan sonraki japon dizilerinden pek izlememiştim iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Oh oohhhh bir sürü dizi aldıımm 😍😍 valla aynı dert bendede vardı eski çekim dizilere bakıyordum arada ❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. İçlerinden en çok ilki (Akuryo Byoutou) ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)