Çatı Katı Aşk (Dizi)

Ekranlara sıcacık bir aile hikayesi, bir aşk hikayesi geldi. Biraz günümüzden biraz Yeşilçam'dan esintiler buldum dizide. Daha doğrusu Yeşilçam aile hikayelerinin modern halini buldum. Yalnız ilk bölümün günahı olarak saydığım bazı kısımlardan hoşlanmadım. Bu yazımda o kısımlardan da bahsedeceğim ama öncesinde oyunculardan bahsetmek istiyorum.

Furkan Andıç ilk bölümde tam bir biscolata erkeği gibi gezindi ortalıkta. Zengin, şımarık, biraz da hayata karşın toy bir delikanlıya can veriyordu. Her dizide olduğu gibi zengin oğlumuzun babası ile sorunu vardı. Eh! Bu yüzden de biraz hırçın bir delikanlıydı. Furkan'a bu tür karakterler yakıştığı için tam oturmuştu ve güzel performans sergilemişti. İlk bölüme göre Ateş karakterini sevdim.

Ezgi Şenler ile Furkan Andıç'ı pek fiziksel olarak yakıştıramadım. Bireysel olarak müthiş bir performans sergiledi ama Furkan ile sahnelerinde ilk bölümde pek bir enerji alamadım. Yani çift olarak bir olmamışlık vardı. Sevda Erginci, fiziksel olarak Ezgi'nin formunda bir oyuncu. Sanki Ezgi yerine Sevda olsa ya da erkek karakter Furkan yerine başkası olsa daha mı iyi olurdu bilemedim. Ezgi'ye bireysel olarak baktığımda diziye yakışmıştı. Ezgi'nin mimiklerini çok seviyorum. Karakterinin havasına bakınca mimikleri ve beden dili çok yakışmıştı. Karakter olarak sevdim.

Yiğit Kirazcı'nın son iki televizyon projesi yayından kaldırıldı. Şans mı desem yanlış projeler mi seçiyor desem bilemedim. Bu yüzden inşallah bu dizinin ömrü uzun olur da güzel oyunculuğunu izlemiş oluruz. Yiğit dizide evin oğluna can veriyor. Ne kadar dizi icabı Ezgi biyolojik kardeşi olmasa da dizide en iyi eşleşen karakterlerden biri olmuşlar. Ağabey - kardeş olarak yazmak ve seçmek kimin aklına geldiyse doğru seçim yapmış. Daha doğrusu Renan Bilek, Yiğit Kirazcı ve Ezgi Şenler bağlantısının oyuncu seçimini yapan doğru seçim yapmış. Yiğit ilk bölümde her zaman ki gibi harikaydı. En sevdiğim karakter oldu.

Nilay Deniz ve Yiğit Kirazcı on numara beş yıldır eşleşme olmuş Bana göre büyük ihtimal ikinci çift olsalar da birinci çiftten daha çok sevilecek gibi geldi. Çünkü daha ilk sahnelerinde çift enerjisini aldım. Gerçi ben Furkan ile de enerji aldım ama neyse. Nilay ilk bölümün kahramanıydı. Diğer genç oyuncular da güzel performans çıkardılar ama Nilay bambaşkaydı. Tüm genç oyuncuların önüne geçti ve resmen oyunculuğunu konuşturdu. Hayran olmamak elde değildi.

Pelin Öztekin'i dizide görmek beni mutlu etti. Farklı, güzel bir enerjisi var. Kıpır kıpır bir kadın. Bülent Seyran ile çift olması hoşuma gitti. Bülent Seyran'ın da kendine has bir oyunculuğu var. Bence ikisi birbirini sahnelerinde güzel tamamlayacaklardır.

Renan Bilek, Tülay Günal, Erhan Yazıcıoğlu, Burak Tamdoğan, Ebru Aykaç, Bülent Seyran ve Bedia Ener usta oyuncular olduğu için onlardan bahsetmek istemiyorum. Hepsini saygı ile izledim. Hepsi ilk bölümde güzel performans sergilediler.

Dizinin ilk bölümünün başlangıç sahnelerini pek sevemedim. İlk bölüme göre olayın öncesi uzun tutulduğundan dolayı işleyişi biraz durgun geçti. İlk bölüme göre biraz daha hareketli olabilirdi. Ayşen karakterinin Ateş karakterinin sözlerine çok takılması ve konunun uzatılması da açıkçası beni baydı. Bunun haricinde her şeyi ilk dört dörtlük bir diziydi. Müzikleri eski yapımları hatırlattığı için ayrıca çok sevdim. Sıcacık bir aile hikayesi olması, sevdiğim oyuncuların olması bende bir albeni yarattı. Fakat işte ilk bölümde işleyişi biraz daha hareketli olsaydı iyi olurdu. Sadece ilk bölümüne şans veren izleyici için pek sarmamış olabilir. Dizi de yarış sahnesini çok sevdim. Yönetmenin ve ekibinin sahneye tamamen hakim olması güzel bir iş çıkmasına sebep olmuştu. Dizide kullanılan kıyafetleri çok sevdim. Dizinin çekildiği mahalle, ev ve dekorları çok sevdim. Kısacası teknik kısmını çok sevdim. İlk bölümünü günahı olmaz hoşlanmadığım kısımları sizde görmezden gelirseniz sevebileceğiniz bir dizi olur. Vaktiniz varsa diziye bir şans vermenizi öneririm.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

ÇATI KATI AŞK


Tür: Komedi, Romantik, Aile
Yönetmen: Barış Yöş
Senaryo: Saygın Delibaş, Fethi Kantarcı
Yapım: Mia Yapım
Yapımcı: Banu Akdeniz
Yapım Yılı: 2020
Yayın Günü: Perşembe
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: Kanal D
Başlangıç Tarihi: 9 Temmuz 2020
Konu:
Çatı Katı, geniş ve sımsıcak bir aileye iki yabancı misafirin dahil olmasıyla başlar. Dayanışmayla ve birbirine tutunarak yaşayan bu aileye minik bir “yalan”la katılan Ateş ve Yasemin, bu çatının altında önce aşkla çarpışacak, sonra yalanlarıyla sınanacak ama zaman içinde dostluğu, paylaşmayı ve sevgiyi göreceklerdir. Çatı Katı, hayata yeni atılanların, sırtında dünyaları taşıyanların, yuvayı ilmek ilmek örenlerin yani bizim, hepimizin hikayesidir aslında. Ama hepsinden öte bir aşk hikayesidir… Karakterleri birbirine taban tabana zıt, farklı sosyal sınıflardan ve kültürlerden gelen Ateş, Ayşen, Demir ve Yasemin’in ailelerini karşılarına alma pahasına aşklarında direnmelerinin hikayesidir. Hayat gençleri yine boylarından büyük dertlerle baş başa bırakırken, hasretini duyduğumuz bu aile, kuvvetli bağlarıyla her şeyin üstesinden gelip bir arada kalmayı başarabilecek midir?
Oyuncular:
Furkan Andıç 
Ezgi Şenler 
Yiğit Kirazcı 
Nilay Deniz 
Renan Bilek 
Tülay Günal 
Erhan Yazıcıoğlu 
Ebru Aykaç 
Burak Tamdoğan 
Pelin Öztekin 
Bülent Seyran 
Bedia Ener 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Yeşilçam karışımı günümüz gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Dün başlamış hiç haberim yok, izlemeyi düşünüyorum hatta ikinci fragmana bayıldım daha izlemeden. :D İzleyelim bakalım^^

    YanıtlaSil
  3. Tanıtımını görünce çok beğendim en kısa zamanda izleyeceğim😍

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)