Kozmetik Tasarrufumda Bitenler 9

En son temmuz 2019'da yazmış o günden bu güne biriktirmek için beklemiştim. Tam kocaman bir çöp poşeti ürün kabı birikti. Şimdi bu yıl için her ay olmak üzere bu postu yazacağım. 2019'un sonunda mecburen biten bir kaç ürün almak zorunda kaldım. Yıl içerisinde toplam 60 liralık kozmetik alışverişi yaptım. Bunun haricinde ihtiyacım olmayan keyfi olarak aldığım bir ürün olmadı. İnşallah keyfi olarak aldığım kozmetik ürünlerim bitince de sadece ihtiyacım olanı alarak bu tasarrufuma devam etmeyi düşünüyorum. Hala elimde bir sürü kullanmam gereken hiç açılmamış ürünler var. Umarım tarihleri geçmeden harcayabilirim.

Bu arada çekiliş yapabilirdim, bunu düşündüm ama yapsaydım bu tasarrufun bir anlamı kalmazdı. Yolladığım kişinin de eminim ihtiyacının ötesinde eline ürün geçecekti ve belki de o ürünü çöpe dökecekti. Bu yüzen amacımın dışında olduğu için bunu yapmadım. Fakat bu yıl bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Özellikle kozmetik marketlerden alıp bir kutu oluşturup hediye etmek istiyorum. Yalnız öncesinde kozmetik ürünleri tasarrufumu tamamlamam lazım.



Bioblas Botanic Oils Argan Yağı Şampuan: Bu posttaki kullandığım şampuanlar içinde saçıma en iyi gelen birinci şampuan oldu. Yumuşacık yapan, mis gibi kokulu bir şampuandı. Düzenli kullandığım için saçıma faydası oldu. Şampuandan olduğunu düşündüğüm yeni minik saçlarım çıkmaya başladı. Bu yüzden benden tam puan aldı.

Hunca Care Defne ve Sarımsaklı Şampuan: Bu markanın diğer içeriklere sahip şampuanlarını da almış ve kullanmıştım. Hatta hala kullanılmayı bekleyen iki şişe daha var. Bu marka hem uygun fiyatlı hemde saçıma iyi geldiği için kullanmayı seviyorum. Kepek ve benzeri saçta olabilecek şeyler olmadı. Paraben olmadığı içinde her daim başucu şampuanım. Marketten alıp kullanmaya devam edeceğim.

Syoss Micellar Şampuan: Bu saç şampuanı kremli değilmiş ve remi ayrıca satılıyormuş, bende bilmediğimden sadece şampuanı kullanınca saçım taş gibi oldu. Silikon, paraben, mineral yağlar ve renklendirici içermediği için cazip geldi ama kremsiz olduğu için saçımı kuruttu ve kepek yaptı bende.

Pantene Pro v: Saçıma iyi gelmeyen ikinci şampuan bu şampuan oldu. Saç derimde kaşıntı ve kepek yaptı. Bu yüzden tüm saç tipleri için olmasına rağmen kullanırken çok zorlandım.

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı Şampuan: Bu posttaki kullandığım şampuanlar içinde saçıma en iyi gelen ikinci şampuan oldu. Vegan damgasının olması, paraben içermemesi ilgimi çekmişti. Saçımı yıkadığım zaman kocaman dolgun saçlarım olmuştu. Elimdeki tüm şampuanlar bitince tekrar alacağım.


Restorex Sıvı Saç Kremi: Bu sıvı saç kremini kim bulduysa elleri dert görmesin. Ben saçımı yıkarken saç kremi kullanmayı sevmiyorum o yüzden ıslakken sıkmak daha hoşuma gidiyor. Ürün hem kolay taramamı sağladı, hemde güzel uzamasını sağladı

Gülşah Gülsuyu: Makyaj temizlemek ve maske yapmak için kullanmıştım. Alkol ve boya içermediği için cazip gelmişti. Markanın başka ürünlerini de kullandığım için güvenle almıştım. Aldığıma pişman etmedi beni, cildimde herhangi bir sorun yaratmadan bitirdim. Bir daha alır mıyım diye sorarsanız evet cevabını veririm.

Dushy Duş Jeli: BİM marketine zaman zaman büyük şişelerde aktüel olarak bu duş jelleri geliyor. Glamour ve Elegant olarak iki çeşidi vardı. Glamour olanını bir süredir kullanıyordum. O kadar bereketli oldu ki çok uzun zaman kullanma şansım oldu. İki seferdir de Elegant olanını alıyorum. İki çeşidi de mis gibi kokuyordu. Bir daha gelirse yine alacağım.

Komili Duş Jeli: Çok fresh çok ferah bir duş jeli. O kadar çok sevdim ki aldığım dönem dört adet aldım. O yüzden şu an kullandığım duş jeli olarak gönül rahatlığı ile öneririm.

Vitugen Yüz Temizleme Köpüğü: Bu yüz temizleme köpüğü öyle bereketliydi ki kullan kullan bitmedi. Yüzüme iyi gelen nadir anti akne yüz yıkama köpüklerinden biriydi.

Bu ay ki biten ürünleri yazım bu kadardı. bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bioblas bende kullanıyorum baya güzel şampuan ama restorex i duydum almaya çekiniyorum açıkcası artık alabilirim sanırım ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. restorex markasına ait şampuan, onarıcı saç bakım maskesi, sıvı saç kremi ve saç bakım yağını kullandım. Hepsinden de memnun kaldım tavsiye ederim. Birde nette gezerken onarıcı bakım serumunu gördüm, eğer kozmetik marketlerde ya da eczanelerde görürsem onu da kullanmak istiyorum. :)

      Sil
  2. Bitirdiğin saç ürünlerine bayıldım🤩Ben de Bioblas’ın şampuanlarını severek kullanıyorum😊

    YanıtlaSil
  3. Güzel ürünler bitmiş, harika bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Syoss evet şampuan benimde bitanlerim de dolacak

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)