Hizmetçiler (Dizi)

Gün geçmiyor ki yeni diziler başlamasın. Şahsen uzun dizilerin bitip yeni dizilerin başlaması benim hoşuma gidiyor. Çünkü bizim dizilerimiz o kadar uzun sürüyor ki izleyici olarak en çok otuz bölümden sonra sıkılıyoruz. Zaten senaryonun sapması da on bölümü buluyor. Umarım bu dizi tadında, kıvamında başlar ve biter. Açıkçası dizinin tanıtımları hiç dikkatimi çekmemişti. Fakat bir şans vermem gerektiğini düşündüm.

Seçkin Özdemir'i ilk defa böyle kişiliksiz bir karakterde görüyorum. Resmen omurgasız bir yaratık. Her saniyesinde daha çok nefret ettim. Nasıl ilerleyecek karakter çok merak ediyorum ama hiç hoşlanmadım. Seçkin'in performansı gayet yerindeydi ama çapkın ve omurgasız bir erkek karakterini çok yadırgadım.

Deniz Baysal Yurtcu su gibi kadın. Yaşını aldıkça daha güzelleşmesinin yanı sıra oyunculuğunu da her projesinde geliştiriyor. Bu dizi için bence olmuş ama kahkül hiç yakışmamış. İnşallah Seçkin ile partner değildir diye dua ettim bölüm boyunca. Çünkü Seçkin'in karakterini hiç sevmedim ve Deniz'in karakterini çok sevdim.

Algı Eke ve Selen Domaç muhteşem bir oyunculuk sergilediler. İkisine de ayrı ayrı bayıldım. Çok fazla söz yazmaya gerek yok, götürürse bu diziyi bu ikili götürür.

Aleyna Solaker'e de Algı Eke ve Selen Domaç kadar bayıldım. Karakteri açık sözlü, dobra, birazda patavatsız bir karakter. Orijinalinde nasıl bilmiyorum ama umarım bizim uyarlamada karakteri bozmazlar. İzleyici olarak kendime yakın hissettiğim bir karakter oldu. Tabii ki bunda Aleyna'nın oyunculuğunun da etkisi var. Bir önceki projesinde hiç sevmiyordum ama burada seveceğim gibi.

Ayşenil Şamlıoğlu usta bir oyuncu olduğu için bana yazmak düşmez. Saygı ile izledim.

Nilay Erdönmez dizinin ilk bölümde en iyi performans sergileyen oyuncusuydu. Fazla inandırıcı ve yükselen bir karakteri vardı. Haliyle sahnelerinde izlemelere doyamadım. Psikopat, kötü bir karakter olmasına nazaran dikkat çekici bir karakterdi.

Yiğit Kirazcı 'da zengin erkek havası olduğu için yakışmıştı. Fakat , Seçkin ile kardeş olmaları tam bir sürpriz oldu. Ben daha çok Neslihan karakterinin eşi ya da her şeyi bilen karşı komşu olacağını düşünüyordum. Umarım berbat aile üyeleri içinde açan bir çiçektir. Hakkaniyetli bir karakter olmasını umuyorum.

Diğer oyuncuların hepsi çok iyiydi. Zaten hemen hemen çoğu başka dizilerde popüler olmuş, tanınmış oyunculardı. Hepsi kendini kanıtlamış oyuncular olduğu için bana oyunculuğu kötü gelen oyuncu olmadı. Sadece ilk dakikalarında dizi biraz yapmacık geldi ve dizinin bazı sahnelerinde mantık hataları olduğunu düşündüm. Ev sahiplerinin hizmetçilere iyi davranması hoşuma gitti ama alttan alttan ayrımcılık yapmaları sinirimi bozdu. Uyarlamasını izlerken orijinalini merak ettim. Eğer bulabilirsem orijinalini de izlemeyi düşünüyorum. Dizide kullanılan kıyafetlere bayıldım. Teknik olarak her şey yerindeydi ama müzikleri biraz daha gerilim tarzda olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Dizinin işleyişi saçma gelse de hoşuma gitti. Bu tarz bir dizi geçmiş dönemde yayınlanmıştı. O diziyi de izlemiştim. Büyük bir ihtimal bu diziye de bakacağım. Eğer vaktiniz varsa sizde bir şans verin.

HİZMETÇİLER dizisi Ellas son La Alegria Del Hogar (Meksika) dizisinden uyarlamadır.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
HİZMETÇİLER
Tür: Entrika, Gizem, Dram, Romantik, Aile
Yönetmen: Metin Balekoğlu
Uyarlama: Ellas son La Alegria Del Hogar (Meksika)
Senaryo uyarlama: Makbule Kosif, Gülsev Karagöz, Özer Çetinel, Ruhan Arca, Alper Alp Özgen
Yapım: Fabrika Yapım
Yapımcı: H. Öner Arslanel
Yapım Yılı: 2020
Yayın Günü: Cumartesi
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: Kanal D
Başlangıç Tarihi: 7 Mart 2020
Konu:
Küçük bir kasabada kendi halinde yaşayan Ela’nın hayatı İstanbul’un ünlü ailelerinden Atahanlıların torunlarının kaçırılmasıyla bir günde tümden değişir. Onu lüks bir sitenin kapısına getiren gerçeğin peşinden sürüklenirken hayat ona bu kez bambaşka bir oyun oynar. Adına Cennet Konakları denen bu lüks sitede artık bir hizmetçidir. Birbirinden farklı zengin hayatları tanıdıkça herkesin gerçek yüzlerini de görmeye başlar. Üstelik tıpkı zenginler gibi onların evlerinde çalışan hizmetçilerin de sırları vardır. Saklanan sırların ucu Atahanlıların kayıp hizmetçisine dayandığında Ela burada yaşayan hiç kimsenin masum olmadığını anlar. Hacer, Atiye ve Çiçek de yaşananların birer parçasıdır. Çünkü bu sitede hizmetçiler sadece evleri değil, patronlarının sakladığı “kirli” çamaşırları da temizlemektedir. İşin aslı Cennet Konakları’nda hiçbir şey göründüğü gibi değildir.
OYUNCULAR:
Deniz Baysal Yurtcu 
Algı Eke 
Selen Domaç 
Aleyna Solaker 
Yiğit Kirazcı 
Seçkin Özdemir 
Ayşenil Şamlıoğlu 
Gamze Karaduman 
Nilay Erdönmez 
Neslihan Arslan 
Gökhan Soylu 
Hazal Benli 
Servet Pandur 
Emre Akkuş 
Cansu Fırıncı
Özer Arslan 

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Blogunuzu yeni keşf ettim, ziyarete geleyim dedim, takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  2. İkizimin çıkardığı sonuca göre Seçkin Özdemir'in oynadığı dizinin ömrü uzun olmuyormuş. :D Bakalım bu uzun sürecek mi? Bu arada izler miyim bilmiyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi uzun sürünce bazı diziler sıkıyor😕Seçkin Özdemir oyunculuğunu çok beğendiğim bir aktör🤩Diziye bir şans verilebilir😊

    YanıtlaSil
  4. Hizmetçiler dizisi başladı mı acaba ben denk gelmedim sanırım ama görseller de hizmetçilere pek benzemiyor ama umarım istedikleri başarıya ulaşırlar tanıttım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)