This Blog is protected by DMCA.com

24 Ocak 2020 Cuma

Beklemediğim Bir Kargo Geldi #2

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Kurban ayında salak kargocu evde olduğum halde kargomu başkasının posta kutusuna bırakmış salak komşu kızı da üzerine bakmadan kargomu açmıştı. Açtığı yetmiyor birde yarısını dökmüş ve dört gün sonra kalan yarısının kabını apartmanın bahçesinde bulmuştum. O kadar moralim bozuldu o kadar kötü oldum ki size tarif edemem... Kargocuya ve komşunun kızına kızmaktan başka bir şey yapamadım. Resmen kargom hiç oldu. 
Bloguma kargomu yazdım mı hatırlamıyorum bile... Aşırı moralim bozuldu belki de yazmamışımdır. O kargomun devamı niteliğinde kargo atmış aforizmik blogu. Hem dergilerini düzenli okuduğum için hemde beni sevindirmek için sağ olsun. 


Bu sefer son yaşadığımız talihsizlik yüzünden kargomu haber vererek yolladı. Yani bana kargo geleceğini biliyordum. Bu yüzden gözüm sürekli dışarıdaydı. Aramızda çok mesafe olmasına rağmen kargom iki gün olmadan geldi. Güler yüzlü kargocu elime teslim etti ve olması gereken imzayı attım. Hemen heyecanla kargomu açtım ve derginin son iki sayısını yollamıştı. O kadar çok mutlu oldum ki size anlatamam. İçi dolu dolu bir dergi olmasının yanı sıra kalemi güçlü yazarlardan oluşuyor. Bu yüzden çok beğeniyorum.. Hatta bir yazımda içeriğini incelemeyi düşünüyorum burada. Blogger arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. 

Bu arada derginin sitesinden baktım sosyal medya hesapları şöyle ve satın almak ya da abone olmak isterseniz fiyatlarda sitede var. 

Linkler:

4 yorum:

  1. Kargo beklemek çok heyecanlı ve keyifli oluyor, tabii bekleme süresi kısa olursa :))
    Keyifle oku,ben bilmiyordum bu dergiyi bakayım. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm benim de kaybolan kargolarım oldu sebebini bulduk ama kargolara ulaşamadık 😔

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma