Behzat Ç.: Bir Ankara Polisiyesi (Dizi)


Televizyona göre 4. sezon blutv'ye göre 2. sezon olan en iyi dizilerden biri Behzat Ç'yi yazmasaydım olmazdı ama öncelikle blutv'den bahsedeyim. Bu konuda bilgisi olmayan çok izleyici olduğunu gördüğüm için önce bu konudan bahsetsem iyi olacak. 

blutv hakkında:

Behzat Ç.: Bir Ankara Polisiyesi internet kanalı olan blutv'de yayınlanıyor. blutv ücretli bir yayın kanalı. Ben şu an ayda 19.90 lira ödüyorum. Kredi kartı ile ödeme yapıldığı için otomatik olarak her ay ücret kesiliyor. Film, dizi, belgesel, çocuk filmleri ve internet üzerinden canlı televizyon kanallarını izleyebiliyorum. Yer ve yabancı bir çok dizi film mevcut. Ben blutv'nin kendi yapımlarını beğendiğim için ücretli internet kanalları arasında blutv'yi seçtim. Telefondan ve bilgisayardan kolaylıkla izleyebiliyorum. Hatta genelde telefonumdan takip etmek daha hoşuma gidiyor. Dizinin izleme linkini paylaşacağım ama maalesef ücretsiz izlenmiyor. Ve kaçak izlemeye çalışan varsa da yapmamanızı tavsiye ederim. Bu sevdiğiniz yapıma zarar verir ve sonra ki sezon şansını yitirir. İzleme linki

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Behzat Ç 2. sezon hakkında düşüncelerim:
Dizinin 2. sezonu 9 bölümden oluşuyor. Her bölümü 40 dakika ama final bölümü 1 saat 13 dakikadan oluşuyordu. Dizinin yeni karakterlerini pek sevemedim. Bir Harun, bir Eda, bir Cevdet görmek istedi gözlerim. Oyunculukları güzeldi ama daha önceki karakterleri gözlerim çok aradı. İlk bölümden son bölüme kadar aynı tatta olması beni geçmişe götürmesi muazzamdı. Ercüment Çözer ve Behzat Ç'nin birbirinden nefret etmesine rağmen bir şekilde karşılaşmaları, Memduh Başkan'ın gereksiz replikleri dizinin en sevdiğim tarafı oldu. Bir Harun kadar olmasa da Hüseyin Sevimli'nin oynadığı Suat Bağcı karakterini de çok sevdim. Hatta yeni katılan oyuncular içerisinde en sevimlisi Suat Bağcı karakteriydi. Mahir Gezgin ve Banu karakterlerini çok soğuk ve itici buldum. 

Mahir karakterinin kendini bir şey sanması, dik başlılığı hoşuma gitmedi. Yine Banu karakteri de çok donuk ve soğuk bir karakterdi. Behzat'ın internet bölümleri daha uç noktalardaydı. Yeni çalışma arkadaşlarından biri deist, biri bağımlı, biri eş cinseldi. Ve buna rağmen uyumlu bir şekilde çalışma arkadaşı olmuşlardı. Bu ayrıntı ve verilmek istenen mesaj hoşuma gitti. 

Dizi de Behzat'ın ağabeyi Şevket karakterini çok seviyordum. Yeni sezonda da çok komik ve performansı harikaydı. Hemen hemen her bölümde Şevket'in repliklerine ve sahnelerine güldüm. Şevket'in en vurucu sahnesi eski eşi Nesime ile olan sahneleriydi. Kahkaha ata ata izledim spoiler vermek istemedim o sahneyi. Bana göre sezon çok iyiydi. Yer yer göndermeler, mesajlar ve oyuncuların ayrı ayrı performansını beğendim. Bence sezonu kaçırmayın, eminim sizde çok seveceksiniz.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Diziyi duydum ama hiç izlemedim.Artık internet tvleri var ve güzel yapımlara imza atıyorlar...

    YanıtlaSil
  2. Çok harika diziydi gerçekten :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)