Tavsiye Edebilecegim Çin / Tayvan / Tayland Dizileri #vol 2

Diğer Asya dizilerini her yıl daha fazla seviyorum. Çünkü artık Türk ve Kore dizileri bana şok klişe geliyor. 2003'ten bu yana Kore izliyorum eskiden dizileri muazzamdı ama şimdi maalesef öyle değil. Türk dizilerine zaten aşinasınız ve durumu biliyorsunuz. Bu yüzden farklı bir şeyler izleme isteğimi Diğer Asya dizileri olarak tercih ettim. Sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla Tayvan ve Tayland'da göre ülkemizde, Çin dizileri daha ilgi çekiyor. Sanırım daha masum, daha geleneksel diziler olduğundan kaynaklı bu durum. Zaten üç ülkenin dizileri de Kore dizilerine yakın olduğu için sevildi ama Çin özellikle dil konusunda aşinalık kazanılınca ilgi çekmeye başladı. Ne yalan yazayım benimde favorim Çin dizileri. Hem süresi kısa, hem konular daha naif, hemde replikleri anlamlı olduğu için çok hoş. Bu yüzden rica ediyorum Çin ve Tayvan dizilerine dil konusunda ön yargılı olmayın. Cidden keşfetmeniz gereken diziler olduğunu düşünüyorum ve şans vermenizi istiyorum. Çince düşündüğünüz kadar rahatsız edici bir dil değil. Şunu çok duyuyorum Tayvan dizilerini izleyebiliyorum ama Çin dizilerini izleyemiyorum. İki ülkede Çince konuşuyor ama ön yargı olduğu için dil konusunda sanki farklı dil gibi algılanıyor. Bu yüzden ön yargılarınızı kenara bırakıp lütfen bir kere deneyin. Emin olun bağımlısı olacaksınız. 

Diziler alfabetik sıraya göre sıralanmıştır; 
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.


2018 Yılı Tavsiye Edebileceğim  
Çin  / Tayvan / Tayland Dizileri


A Love So Beautiful (Çin)

Color Of Night (Çin)

Cruel Romance (Çin)

Hi Flower (Çin)
  

I Cannot Hug You (Çin)

I Cannot Hug You 2 (Çin)

Love and Lies (Tayland)

Memories of Love (Çin)

Meteor Garden (Çin)

My Mr. Mermaid (Çin)

Negotiator (Çin)

O-Negative (Tayland)

Oh! My Emperor 1. sezon (Çin)

Oh! My Emperor 2. sezon (Çin)

Princess Agents (Çin)

Rak Rai (Tayland)

Rakshasa Street (Çin)

See You in Time (Tayvan)

Sweet Dreams (Çin)

The Big Boss 2. Sezon (Çin)

The Crown Princess (Tayland)

The Eternal Love 2 (Çin)

The Flavor of Love (Tayvan)

The Love Knot His Excellency’s First Love (Çin)

Tra Barb See Chompoo (Tayland)

Tree in the River (Tayvan)

When We Were Young (Çin)

With You (Çin)

Youth (2018) (Çin)



Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Benim için tam tersi Çinceye bayılıyorum ama dizi konuları çok çocuksu geliyor. O masumluk bana göre değil maalesef. Ben dramların, entrikaların insanıyım. Türk dizilerinden gına geldi bana da. Ama hala arada güzel Kore dizisi çıkıyor. Artık biraz daha cesurlaştılar. Ama naiflik arayanlar beğenmeyebilir tabi ki. Dediğim gibi benim için tam tersi. Her halde tek sevmediğim dil Tayca. Birkaç Tayland yapımı film izledim çok komiktiler ama dile dayanamıyorum. Duygusuz gibi geliyor bana. Vurgu yok bir şey yok. Çinlilerin de en çok fısıltı edasında konuşmalarını seviyorum. Önerilerini araştırıp kendime uygun bir şeyler bulacağım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim. Ben Tayca'yı beğeniyorum genizden konuştukları için. :)
      Sen tam dizisini bulamamış olabilirsin ondan çocuksu gelmiş olabilir.
      Mesela; My Sunshine, Love Me If You Dare, Color of Night, Cambrian Period, When a Snail Falls in Love, Cruel Romance, Le Jun Kai ve Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds dizileri var aklıma gelen belki daha başkaları da vardır. Okul türü ya da romantik komedi izlediysen belki ondan öyle düşünmüş olabilirsin. :)

      Sil
  2. Çeviri olması çok iyiymiş.Bende hemen bakayım.Tesekkurler editör..

    YanıtlaSil
  3. Listeme aldım şekerim. 986765164 tane kore dizisi kaydettim. Bakalım ne izlerim :)

    YanıtlaSil
  4. My ms mermaid çok tatlı değil miydi yaa o yüzme sahneleri başrol erkekle arkadaşının sahneleri falan favorimdi. Kız da çok sevimli gelmişti bana, Çince’den ben de çok hoşlanmıyorum ama bu dizideki konuşma tarzları çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki başka dizileri de seversiniz zamanla. :)

      Sil
  5. Keşke altlarına da konularını yazsaydın çok daha güzel olurdu 😊😊ama güzel olmuş emeğine sağlık 🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yapan, yazan bir çok blog var birde bana gerek yok. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)