Saray Markasından Kargo Geldi

İlk defa bana bir markadan hediye geldi. Bildiğimiz karşılıksız verilen bir hediye. Milkman tahinli süt hakkında gerçek duygularımı yazmıştım blogumda. Bunun üzerine marka  blogumda ki yazıyı görmüş, beğenmiş ve bana hediye yollamak istedi. Ağustos ayı içerisinde evime bir kutu yolladılar. Hediyeyi alalı bayağı oldu. Malum sağlık açısından çok zor zamanlar geçirmiştim ondan dolayı yazı yılın son ayına kaldı. Her zaman ki gibi gelen ürünleri hakkında görüşlerimi tek tek blogumda yazacağım. Fakat öncesinde gelen ürünlerin neler olduğunu sizle paylaşmak istedim. 



Kutu ne çok büyük ne çok küçük, orta büyüklükte bir kutuydu.  Kargo poşetini  açtığımda içerisinden Saray yazılı bir  kırmızı kutu çıktı. Kutuyu hemen açtım. 



İçerisinden;  
  • Love it adında frambuazlı, misket limonlu ve kayısılı olmak üzere 3 paket macarona benzeyen bisküvileri, 
  • Cralips adında 2 adet taco acılı ve nacho peynirli kraker,
  • Çıtır adında 1 adet tahinli susamlı simit kraker,
  • Power nut adında 4 adet kek çikolata,
  • Offtime adında 2 adet kek çikolata 
  • Milkman adında  1 litre  tahinli süt çıktı.

Tüm ürünlere ayrı post yazacağım için deneyimlerimden bahsetmek istemiyorum ama ürünler içerisinde en sevdiğim çikolatalar oldu. Özellikle Power nut muazzam bir tattı. Damak tadıma öyle bir uydu ki tek başıma tükettim kimseye vermedim. Marketlerde aradım ama bulamadım. Denk gelirse stok yapmayı planlıyorum.



Ve tabii tahinli süt. Maalesef ki hediye gelen kutuyu bu sefer içemedim. Ben uyurken evde misafir vardı uyanana kadar tüketmişlerdi. Zaten bardak boyutuna göre 4 - 5 bardak çıkıyordu o hızla tükenmiş. Diğer ürünleri kutuda sakladım ama yaz günüydü mecburen buzdolabında saklamak zorunda kalmıştım. Uyandığımda artık çok geçti birde içtiklerini belirttiler oysa buzdolabında 4 kutu açılmamış süt vardı. Herhalde dışı farklı ya dikkatlerini çekti oradan gelişti bu içme olayı ama afiyet olsun, misafirlerden de tam not alan bir ürün oldu. İşte böyle bir hediye geldi ve geldikten sonra neden sizlerle deneyimimi paylaşmayayım dedim ve her birini fotoğrafladım. Bu postun altına yazdıkça linkini koyarım sizlerde keşfetmek isterseniz yazılarımı okursunuz. Saray yetkilileri görür mü bilmiyorum ama bu hediye için onlara buradan da teşekkür ederim. Ürün yazılarımda görüşmek üzere.


Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Love it bisküvileri daha önce yemiştim tatları çok güzel afiyet olsun 😊

    YanıtlaSil
  2. Size instagram üzerinden mi ulaştılar acaba? Güle güle yiyin

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir kargo afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. tahinli sütü ilk defa duyuyorum merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migros'ta satılıyor sadece ve ben tadını çok beğeniyorum denk geldikçe alıyorum. Diyet yapan ve emziren anneler genelde tüketiyor tahinli sütü. Hem zayıflamaya yardımcı oluyor, hemde emziren anne için sütü arttırıyor. Ben diyetimde kullanıyorum. Böyle kolay oluyor uğraştırmıyor sütü, ısıt tahini, koy erit zor geliyor. birde yatmadan evvel içiyorum o da üşengeç zamanlarıma denk geliyor. Ondan hazır olarak tercih ediyorum. Çalkala, koy bardağa, iç, uyu. :D

      Sil
    2. haaa yararlı olan bir şey o yüzden görmemişim; çünkü ben nerede zararlı bir şey var onu severim :)

      Sil
    3. Ehehe! Bende öyleyim zarar varsa orada ben varım ve kendimi hasta etmekte ustayım. :)

      Sil
  5. Afiyet olsun, çok güzel bir incelik yapmışlar. =) Blogger olmanın ara sıra böyle artılarını görüyoruz işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok mutlu oldum ilk defa blogum bir işe yaradı. İlk defa blogum sayesinde böyle bir şey oldu. Daha doğrusu yazdığım yazı sayesinde. Özellikle karşılık beklemeden gerçek anlamda hediye yolladıkları için mutlu oldum ve bu hediyeyi bu yüzden saklamak istemedim. :) Keşke farklı konularda da artılarını görebilsem mesela adsense bana reklam verse ret etmese. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)