Yeter (Dizi)

Cidden yeter yani. Dizilerde genel olarak kadına şiddet ön safhada. Bu yüzden de artık cidden şiştim. Fakat dizinin hakkını yiyemem çok sürükleyici bir dizi. Özellikle Yurdaer Okur'a bu tarz roller çok yakışıyor. Adamın surat ifadesinde bir psikopatlık var gibi duruyor birde bu tarz roller üzerine yakıştığından acayip doğal duruyor. Bu diziyi izlersem sırf Yurdaer Okur için izlerim. Devamında Pelin Karahan yanına çok yakışmıştı ama rolüne pek ısınamadım. Böyle itici bir rol gibi geldi. Uyuz bir kadını canlandırıyormuş hissi yarattı bende.. Onun haricinde çok göze batan bir oyuncu yoktu. Hepsi ortalama düzeyde oyunculardı. Sürükleyici bir işleyişi vardı merak uyandırdığı için ayrı bir sevdim diziyi. Dizi tutar mı bilmiyorum ama bence izlemeye değer bir yapım gibi gözüküyor. Umarım daha sonrasında senaryo bozulmaz. Boş vaktiniz varsa bir deneyin derim.
Dizinin ilk bölümü  reytinglerde yayın zamanı 18., tekrarı ise  24. oldu.


YETER



Tür: Dram, Aile
Yönetmen: Tarkan Karlıdağ
Yapım: Koliba Film
Yapımcı: Ata Türkoğlu
Senaryo: Vilmer Özçınar, Nalan Merter Savaş
Gün: Perşembe
Saat: 20.00
Yayın Tarihi: 31 Aralık 2015
Konu:
Aylin, cerrah olan Yekta ile tanışır. Birbirlerine büyük bir sevgi ile evlenirler. Zaman geçtikçe Yektanın gerçek yüzü ortaya çıkmaya başlar. Yekta her şeyin mükemmel olmasını isteyen takıntılı bir adamdır. Bunu öğrenmeye başlayan Aylin'in günleri kabusa dönmeye başlar. Bunun üzerine Aylin, kurtulmak için çaba göstermeye çalışır ama Yekta her seferinde planlarını bozar. Aylin bu esaretten çocuklarıyla birlikte kurtulabilecek midir?
Oyuncular:
Pelin Karahan
Yurdaer Okur
Doğan Can Sarıkaya
Eliz Neşe Çağın
Korel Cezayirli
Selen Domaç
Fatih Koyunoğlu
Ayşin Yeşim Çapanoğlu
Tolga Evren
Tuğçe Kurşunoğlu
Osman Albayrak
Mustafa Mert Koç
Cansu Kurgun

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. sadece bir bölüm izledim yeminle bunalıma girdim ve resmen böyle piskopat diziler tutuyor halk olarak seviyoruz dramı artık bundan eminim :) ikinci bölümü izlemeye cesaretim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle! Resmen bu tür diziler bu ülkede çok tutuluyor. Bende öyle bunalıma soktu beni, işin tuhaf tarafı şaşırtıcı bir şekilde merak uyandırıyor. :D

      Sil
  2. Ben seviyorum böyle dizileri. Bu adam hakkını veriyor tam yakışıyor bu tip rollere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum da artık şiştim hep şiddetli diziler, ne bileyim daha farklı yapımlar görmek istiyorum dram sahasında. Kesinlikle hakkını veriyor! :3

      Sil
  3. şöyle diyim dizi tuttu :D ikinci bölümü totelde 2.oldu programlar haricinde.D: normaldede 3.oldu.şahsen aslında cidden güzel bir dizi mükemmmel oyunculuklar sergileniyor.aslında şiddetin sadece fiziksel olmadığını görüyoruz burda :D sıkılmadan kanalı değiştirmeden izlediğim tek dizi desem yerdir :D biraz yurdaerin hayranı olduğumdan olabilir :D :D :* (gözlüksüz yazıyorum inşallah yazım yanlışı yapmamışımdır :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazım yanlışı olsa da sorun değil. Çok doğru noktalara değinmişsin. Son reytinglere bakmadım ilk bölümün sadece baktım. Bak şimdi fark ettim ilk bölüm reyting oranını eklememişim oysa ki dün hemen yan sekmede reyting oranları vardı. Dur ekleyim. :3

      Sil
  4. Ailem izledikçe şöyle yanda yevrede oturarak odama gide gele izliyorum :D Ama insanı resmen sinir ediyor.Son bölümde küçük kızı hangisi bulacak diye ailecek bekliyorduk resmen. Upss spoiler verdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sinir bozucu yanları var. Sorun değil spoiler zaman zaman candır. :D

      Sil
  5. Fragmanlari izlerken bile insan bunaliyor. Dram dizileri bana gore degil sanirim ama sanki tutmayacak gibi bir his var icimde. Diziye hic bakmadim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reytingleri iyiymiş. Dizi çok güzel ama dediğin biri biraz bunaltıcı yani bir erkeğin eşine ve çocuğuna psikolojik baskı söz konusu. :3

      Sil
  6. Bu diziyi de sadece bir bölüme zar zor bakabildim. Kadın 6 sene psikopatlar yaşadıktan sonra 2. Çocuğunu doğurmaya yakın ilk çocuğu da psikopat olduktan sonra mi kaçmaya Çalışır. Hadi kaçamadı diyelim. 2. Doğurdu sakladı. Neden cocuk 5 yasına gelene kadar beklersin ilk oğlun katil olacak o evde al 2 Kuruş git Anadolu'nun sessiz bir Köyüne.... Tak yazmanı cocuklar gitsin koy okuluna adam seni biraz zOr bulur. O kadının pasıflıgını gördükçe ben sıkıldım . Cop diziler katagorisine atıldı daha ilk bölümden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim diziyi ama öyle olursa yani yazdığın gibi o zaman dizinin anlamı kalmaz ki, dizi sürebilmesi için yine o köyü o adam bulur, psikolojik şiddetine yine devam eder. Yani; demem o ki işleyiş açısından dizi doğru gidiyor. Ha kadının pasifliği konusuna katılıyorum. :3

      Sil
  7. Annem de böyle diziler seviyor ya ben de Pelin Karahan varken hemen konuldum dizinin başına. Çok sürükleyici bir dizi gerçekten :)) Ama çok psikolojiye yükleniyorlar sanki. Çocuklar için pek iyi değil gibi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kısmı zaten 9 gibi uyumuyor mu ayol. Evet psikolojik baskı fena :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)