Kördüğüm (Dizi)

O kadar çok dizi başladı ki çoğu aynı günde olduğundan hangisini izleyelim diye evde tartışır olduk. Tartışmamıza yeni katılan bir dizi daha var, adı Kördüğüm. Aslında başta bu diziye karşı bir ön yargım oluşmuştu. Fragmanlarına baktığımda yok bu dizi iyi olmaz diye düşünüyordum. Buna rağmen bu diziye bir şans vermek istedim. Dizinin ilk dakikalarında bana göre değil desem de dizi ilerledikçe güçlü bir konu sahibi olduğu ortaya çıktı. Konu çok akıcı bir şekilde işliyordu. Özellikle dizinin yükseldiği üç sahne vardı. Bu sahneler sayesinde dizi insanı kendine çekiyordu. Dizinin yayın zamanı özellikle Belçim Bilgin hakkında çokça iyi yönde yazılar yazıldı. Çoğu kişi -''Belçim Bilgin'in bu kadar iyi oyuncu olduğunu bilmiyordum.''cümlelerini kullandılar. Dizide pot veren bir oyuncu vardı o da Gözde Çığacı. Artık bu tarz rollerden keşke biraz sıyrılsa farklı rollerde oynasa ne güzel olur. Hep böyle, hiç bir şey den memnun kalmayan kız rolü oyuyor o da ister istemez insanı belli zaman sonra sıkıyor. Onun yanında Alican Yücesoy'un rolünü sevmedim. Ne bileyim böyle yetersiz bir adamı oynuyormuş hissi verdi bana bu yüzden yakıştıramadım bir türlü ona bu rolü. Bu iki oyuncu harici gözüme batan ya da rolünden hoşnutsuz olduğum bir kimse yoktu. Vaktiniz varsa bir deneyin derim ben sevdim.

Dizinin ilk bölüm  reytingleri yayın zamanı 6. sıra da ,tekrarı 28. sırada bitiriyor.

Kördüğüm

Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Gökçen Usta, Deniz Yorulmazer
Senaryo Ekibi: Yiğit Okan, Sedef Bayburtluğlu, Yasemin Kırbaş
Yapım:  Endemol Shine Türkiye
Senaryo Asistanı: Işıl Karahanoğlu Zaimoğlu
Proje Yapımcısı: Tekin Doğan
Yapımcılar: Gökhan Tatarer, H. Hakan Eren, Hülya Vural
Genel Yönetmen ve Proje Tasarım: Ömer Faruk Sorak
Cast Direktörü: Gülden Avşarlıoğlu
Medya Direktörü : İpek Durkal
Görüntü Yönetmeni: Emanuel Kadosh, Oktay Başpınar
Kanal: FOX
Gün: Perşembe
Saat: 20.00
Başlangıç Tarihi: 7 Ocak 2016
Konu:
Naz, idealleri peşinden giden bir doktordur. Ayrıca büyük bir aşk ile Umut ile evlenir. Zamanla bu evlilik yerini gereksiz kavgalara bırakır. Bir gün Naz'ın İtalya seyahati sırasında tesadüfen Ali Nejat ve Ayhan'a denk gelir. Naz, Ayhan'ın hayatını kurtarır ve hikaye başlar.

Oyuncular:
İbrahim Çelikkol
Belçim Bilgin
Alican Yücesoy
Naz Elmas
Ayda Aksel
Ege Aydan
Tülay Günal
Ferit Aktuğ
Gözde Çığacı
Sabriye Kara
Ali Tutal
Rojda Demirer
Tuğrul Çetiner
Aybars Kartal Özson
Tuncer Salman
Murat Daltaban
Serdar Yeğin

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. benim çok merak ettiğim bir dizi ama daha ilk bölümünü izleyemedim bakalım netten izleyeceğim artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tekrarı verildi bir kaç kez ama yakalayamadın sanırım. Güzel diziydi denemelisin. :3

      Sil
  2. Ben seyrederken çocuğun annesi cekti ilgimi sadece. Dizi de kopuk kopuk sahneler Arasında ideali tek konu çocuğuyla mücadele edecek zannettim o kadındı. O da sacma sapan bir şeklde diziden ilk bölümde çıktı. Tamam insan Çaresiz kalır ama çocuğunu ortada bırakıp intihar etmez. O kadının çocuğunu garantiye alarak bir plan yapmasıngerekrd. Hatta 2. Bölümde kadın ölmeyecek diye o kadar emindim ki çünkü tek dişe dokunur hareket o hikaye idi. 2. Bölümde kadının oldugunu görünce bıraktım seyretmeyi. Ali Nevzat karakterinde beden var ruh yok, nasıl bir adam gözü önünde intihar etmiş bir kadına ve kend çocuğuna karsı Kayıtsız kalır seyrederken koca bir yuh dedim. diziden kendi adıma katarsis yapabileceğim hiçbirsey bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dizi Ali Nejat'ın evrimi üzerine geçecek bence. Şimdi sorumsuz her dokunduğunu zehirleyen bir konumda. O çocuğa bir şekilde sahip çıkacak ve Naz karakterine aşık olacak bence. Bu şekilde hem aşk üçgeni, hemde Ali Nejat'ın evrimini izleyeceğiz. Kadın zaten öleceğini öğrenmişti çıkışı yoktu ve sahipsiz kalmıştı. Önce ailesine gitti çocuğu için ailesi kabul etmedi. Ardından bankaya gitti parasına baktı çocuğunun geleceği için çeyrek bile değil. Ali Nejat'a gitti o çocuğu kabul etmedi. Ee tek başına hayatını sürdürdüğü için ve zamanı kalmadığı için çocuk esirgeme kurumuna düşecekti en kötü ihtimal buna engel olmak için. En son dedi ki ne olsa zamanım kalmadı, ben bunun karşısında çocuğum için kendimi öldürürsem birde camia lacaktı doğum gününde hem televizyonlara yansır hemde vicdan yapar bu şekilde önünde sonunda istemese bile çocuğuma bakmak zorunda kalır kafasıyla yaptı kadın zaten. Yoksa çok çabaladı çözüm için. Ali Nejat'ın da böyle olması zengin şımarıklığından kaynaklı. Duygusuz oluşu da yeğenini öldürdükten sonra olmuş. Bence kimseye yaklaşmayım da birilerinin yine canını yakmayım derdin de gibi gibi. Çünkü ablası sürekli psikolojik baskı yapıyor çocuğunun ölümüne sebep olduğu için. :3

      Sil
  3. Bende ayni fikirdeyim. Fragmani izledigim zaman bu dizi benlik degil tutmaz diye ilk bolumunu izlememistim. Fakat daah sonra tekrarlarina denk geldim ve oturup izleyince gercekten cok begendim ve 2.bolumunu sabirsizlikla beklemeye basladim. Daha sonrasinda ize diziye resmen bayildim. Bence gayet basarili bir proje olmus.Ilerleyen bolumlerde Ali Nejatin hem Naz'a olan veyatta olucak olan aşkını ve Kaan ile baba-oğul iliskisi uzerine gidicek. Kısacası ben cok begendim eger hala izlemeyen varsa bence kacirmadan izlesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dizi daha da güzelleşecek, tavsiyen için teşekkür ederim. :3

      Sil
  4. Hiç güzel bir dizi diyil inşallah oyuncular başqa projede başarili olurlar bu dizi genc insanlara kötü örnek oluyor ali nejat naz sevgisi hiç olmamış yaa bence didem kalsaydi ali nejat onu sevmeliydi daha ideal cütlük olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerine saygı duyuyorum, kötü örnek olma konusunda üzgünüm ama yanlış düşünüyorsun. İbrahim Çelikkol ve Belçim Bilgin Sadece Sen filminde sevildiği uyumları beğenildiği için büyük ihtimal seçilmiştir. Naz Elmas konuk oyuncuydu. Gelecek günlerde yayınlanacak olan İstanbul sokakları adlı dizide oynayacak.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)