Çok Gezenti Burak Akkul Seul'de


Türk kanallarının en çatlak ve komik gezi programı Çok Gezenti'yi biliyor musunuz? Bilmiyorsanız şimdi keşif zamanı... TV2'nin çok sevilen bir programı var, alışılmışın dışında bir çekim ve alışılmışın dışında bir sunum. İlk başladığı zamanlar bu adam eline kamerasını almış, sanki kendi için video çekiyor gibi çekim yapmış demiştim. Hele o balık gözü çekimleri beni benden almıştı. Fakat zaman geçtikçe programının müptelası oldum diyebilirim. O kadar samimi ve gerçekçi ki çekimleri, insan evet tatile bu adamın görüşleriyle çıkmalıyım diye düşünmeye başlıyor. Ah keşke param olsa da bende oralara gidebilsem diye hayalden hayale atlıyor. Böyle acayip bir program yani. Hatta program öyle sevildi ki artık yetmediğinden bu yıl sadece dış ülkeleri gezmiyor, ülkemizi de karış karış geziyor Burak abi ve eşi. Şimdiye kadar  keşfetmediyseniz çok şey kaçırmışsınız demektir. 

Gelelim şimdi gerçek konumuza; 
Burak abi ve eşi bu hafta gösterilecek bölümde Seul sokaklarını evimize getirecekler. 
18 kasım 2015 günü bu durumla ilgili Instagram hesabında paylaşım yapmıştı.





O günden sonra her program gününde acaba bu hafta mı diye hafiyelik yapmaya başlamıştım. Her hafta, bu hafta da mı değil Burak abi diyerek programı izlemiştim. Ve sonunda büyük gün geldi çattı. Burak abi yine sosyal hesaplarından programın günün bizlere bildirdi.



23 Ocak saat 20.00'de TV2 kanalında Seul gezintisi yayınlanacak.

Tekrarı ise; Pazar 16:15'de.


Şimdi den hepimize iyi izlemeler. Eminim ki bu program da yine çok komik olacak.  
Umarım, Burak abi ve eşi  mutlu bir şekilde Kore'den ayrılmışlardır. :) 
Gezi fotoğraflarıns göz gezdirmek için ;
Burak Akkul Instagram: tıktık
Burak Akkul Twitter: tıktık
Seda Akkul Instagram: tıktık
Seda Akkul Twitter: tıktık


Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Paylaştığın, haber verdiğin için çok teşekkür ederim.Arada sırada,televizyonda denk geldiğim zamanda izliyodum ama buna rağmen anlatımını,program sunumunu ben de beğeyorum.Tekrar teşekkürler söylediğin için inşallah kaçırmayıp izliyecem :) :)

    YanıtlaSil
  2. Gezi programları zaten çok keyifli birde Burak abinin esprileri ve sempatikliği eklenince yemede yanında yat bir program oluyor :)))) Kore bölümünün ne zaman olacaģını çok merak ediyorum çok teşekkürler ^^ Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
  3. Çok çok severek izliyorum ben de.Tekrarlarına da denk gelsem izliyorum. Ezber bozan, beni gülmekten yerlere yatıran bir program. Sanki eşimle geziyormuşuz da çekimi biz yapıyormuşuz gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki herkes de başka başka duygular uyandırıyor. Belki bir gün bizlerde gider eşimizle gezeriz kim bilir. :D

      Sil
  4. Eveettt bende bu programı denk geldikçe izlerim.Gerçekten çatlak bir sunucu :) Ama kendini nasıl izlettiriyor ve ben burak beyin çok zeki bir bey olduğunu düşünüyorum :)
    Kore sevdalıları içinse çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyorum espri yapabilen bir insan bence zeki de bir insandır. Bende sevindim Kore severler için. :D

      Sil
  5. Birkaç defa denk geldim ve başka kanala geçemedim programını izledim:) müdavimi olmadım takip eden biri değilim ama programı seyirciye kendisini izlettiriyor:) hatırlatma için teşekkür etmek düşer bana:)
    Takipteyim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet şeytan tüyü var Burak abide. Rica ederim. :3

      Sil
  6. Bende uzun zamandır ne zaman yayınlanacak diye bekliyordum.Bunu gördüğüm çok iyi oldu :) Teşekkürler

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)