Bromance / 2015 (Tayvan)

-spoiler içermez-
Erkek kılığında kız dizilerini sever misiniz? Şahsen ben hiç sevmem. Çünkü bu Asya klasiğinin kızları ne kadar erkek olsa da kız olduğu belli oluyor. Hani, ben kızım diye bağırıyor karakterler. Fakat bu dizi öyle değil, çok ilginçtir ki kız bildiğiniz erkek gibi. Zaten izlemeyenler ilk başta bu yüzden yanılgı içerisine giriyorlar. Nasıl yani iki erkek mi bunlar demekten kendilerini alamıyorlar. İşin tuhafı daha evvel izlemediyseniz ve fotoğraflara bakarsanız baş roller yüz olarak birbirlerine çok benziyorlar. Ben ilk dizinin fotoğraflarını gördüğümde, çok gülmüştüm. Çünkü ikisi kardeş gibi duruyorlardı, bu da haliyle bana komik gelmişti. Sonra dizinin çevirisi başladı ve şimdi rahatlıkla yazabilirim ki ben diziye bayıldım. Gerek işleyiş, gerek konu, gerek karakterlerin detayıyla bu güne kadar izlediğim en iyi erkek kılığında kız türünde dizi oldu. Akıcı olması, insanı sıkmaması izleyici açısından artı puan kazandırıyor. Dizi  o kadar iyi gidiyor ki şuan, umarım sonrasında bozmaz. Eğer vaktiniz varsa bu güzel diziyi izlemenizi tavsiye ederim.
 Bromance  ( 愛上哥們)

Tür: Romantik, Komedi
Yönetmen: Chen Rong Hui
Senarist: Fang Xiao Ren, Chen Zhen Bi, Shao Hui Ting, Lin Yu Pei, Zheng Han Wen
Yönetici yapımcı: Pan Yi Çun, Chen Zhen Bi 
Yapımcı: Fang Xiao Ren, Rong Jun Yi
Ülke: Tayvan
Dil: Mandarin
Kanal: SETTV
Günü: Pazar
Saati: 22:00
Bölüm Süresi: 90 dakika
Bölüm Sayısı: 18
Başlangıç Tarihi: 18 Ekim 2015-2016
Konu:
Pi Ya Nuo doğduğunda ailesi onunla birlikte bir  sahtekar falcıya giderler. Falcı 26 yaşına kadar erkek olarak yaşamasını ve kız olduğu öğrenilirse öleceğini söyler. Bunun üzerine Pi Ya Nuo'nun ailesi Pi Ya Nuo'yu erkek olarak yetiştirir ve herkesin onu erkek olarak bilmesini   sağlar. Pi Ya Nuo 25 yaşlarının sonlarına doğru Du Zi Feng  adında bir iş adamını ve onun kız kardeşi  Du Zi Han'ı  kurtarır. Bunun üzerine Du Zi Feng ile   kan kardeşi olurlar. Fakat zamanla Du Zi Feng'e karşı duyguları değişir. Pi Ya Nuo 26 yaş gününden sonra kalbini mi, yoksa kan kardeşliğini mi seçecektir.

Oyuncular:
Baron Chen / Du Zi Feng 
Megan Lai / Pi Ya Nuo
Bii /Wei Qing Yang
Sean Lee / Chu Zhe Rui 
Yuan Chen /  Yang Na Na
Mandy Tao /  Du Zi Han 
Amanda Chou / Fan Xiao Jing 
Yang Ming Wei / Liao Guang Chao

Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Güzel bir diziye benziyor ama hiç Tayvan dizisi izlemedim bu güne dek. Bununla başlamam uygun olur mu sence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkler her zaman önemlidir bilmem bir dene birinci bölümüne bak derim. Eğer beğenmezsen sana başka dizi öneririm. :3

      Sil
  2. bir insan hem nasıl yakısıklı hem de aynı zamanda güzel olabiliyor? o kişi Megan Lai ise mümkün :) kendisini Waiting Love Cafe de görmüş hem bayılmış hem de vurulmuştum *.* Sırf Megan Lai için bile bir sans verilebilir; Tavsiye için teşekkür ederiz renklitirtil '.'

    YanıtlaSil
  3. Diziyi izliyorum.
    Gerçekten de kızımız erkek rolünde hiç sırıtmıyor.
    Bir bölümde kendi kimliğine bürünmüştü kız elbiseleri bana çok tuhaf geldi sanki bir erkek kız kılığına girmiş gibi :) Şu ana kadar izlediğim en iyi kızdan erkeğe değişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi düşünmüşüz. Bende sanki erkek kız kılığına girmiş gibi hissetmiştim. :3

      Sil
  4. Ben Kore dizilerine yeni başladım *-* Moorim School'u izledin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek izlersin izlediğin her diziyi. Evet izliyorum :3

      Sil
    2. Ha bu arada bir şey istesem? Mutlaka izle diyebileceğin dizilerden bir liste yapabilir misin? Şimdiden teşekkürler :D

      Sil
    3. Üst bölümde ki K-drama&Film sekmesinde mevcut. :3

      Sil
    4. Üst bölümde ki K-drama&Film sekmesinde mevcut. :3

      Sil
  5. bu diziyi nerden izleyebilirim acaba bulamadımda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayvan Drama sitesinden. Google'a Tayvan Drama Bromance yazarsan çıkar. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)