So Ji Sub’un Yolu // Martı Yayınları

Daha evvel Martı yayınları Hindistan'ın efsane oyuncularından Aamir Khan'ın Benim Yolum // Aamir Khan'ın İnanılmaz Yolculuğu kitabını çevirip basmıştı.Bu seferde So Ji Sub'un kitabı,So Ji Sub'un Yolu kitabı ile dikkat çekti.Martı yayınları kitabın duyurusunu 4 Aralık günü sosyal hesaplarından duyurdu.Bunun üzerine Kore Fanları başta olmak üzere çoğu kişinin heyecanlanmasına sebep oldu.


O gün bu gündür bekleyenlere sonunda güzel haberi Martı yayınları yine sosyal hesaplarından 16 Aralık 2015'te kitabın çıkacağını duyurdu.Kitap So Ji Sub'un oyunculuk kariyerini anlatan,hayata bakışını yansıtan karelerle zenginleştirilmiş özel bir kitapmış.Kitabın orijinal kapağıyla aynı olması çok hoşuma gitti.Daha almadığım için çeviri ve içeriği nasıldır bilmiyorum.İsmi konusuna gelince, çoğu kişi dizi ismi gibi olduğu kanısına vardı.Her neyse kitabın ingilizce ismi So Ji-sub’s Road'mış.
Yolu açık olsun umarım bol satışlı bir kitap olur.

MARTI YAYINLARI 

Gökyüzü, deniz, kuşlar, adını bile bilmediğimiz çiçek ve bitkiler...
Bir de sessiz So Ji Sub'un anlattığı gönülleri ısıtan hikâyeler…
Hayranlarına her gün 'Sizleri seviyorum', 'Ben çok mutluyum' diyen,
ancak gülümsemesinden ziyade, sessizliğine daha aşina olduğumuz,
Kendini ifade etmektense başkalarına kulak vermeyi tercih eden,
İstediği şeyleri söylemektense utangaç bir gülümsemeyle cevap vermeyi yeğleyen, SO Jİ SUB.
Şimdi onun anlattığı hikâyeleri dinliyoruz...



Çevirmen: Yeşim Atış
Yayın Tarihi: 2015-12-16
ISBN: 6053488873
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 336
Cilt Tipi: Ciltli
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut :21 x 21.8 cm

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Haberi gördüğümden beri peşindeydim. Büyük bir sabırla bekliyordum ki So Ji Sub gibi bir adamın sadece oyunculuğu değil karakterini merak ettiğim için onu yakından tanımak istediğim için kitabını almak istedim. En kısa sürede elime ulaşacak kitabı incelemeye alıp blogumda paylaşacağım ^^ Bu arada haberi yaptığın için teşekkürr ederim yazın çok iyi olmuş renkli tırtıl ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla blog paylaşımını bekliyorum.Asıl yorum için ben teşekkür ederim. :3

      Sil
  2. Açıkcası çok merak ediyorum. Ama şu yazısını biraz daha özenli yazamazlar mıydı acaba? Kitap kapakları çok ilgimi çeker de :)

    YanıtlaSil
  3. İncelemek istediiiim ! *.* Hoş gözüküyor ama :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sayende haberim oldu benim de incelemek isterim bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Kitabı bugün sipariş ettim. Bir kitap kurdu ve korecan olarak yazarin anlatim biçimi merak ediyorum. Daha önce bir sürü yabancı yazar okudum ama koreli yazar hiç okumadım. Ve marti yayinlarina buradan kocaman kocaman öpücükler 😚😚😚😁😁

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)