Tatlı Küçük Yalancılar (Dizi)

Sevemedim karagözlüm.Yaz dönemi dizilerinden sevemedim kara gözlümlü ikinci dizi bu oldu sanırım.. Daha evvel Fabrika Kızı dizisi içinde aynı yorumu yapmıştım.Bu dizi içinde aynı yorumu yapıyorum.Bir sorun var ama ne çözemedim.Aslında postu açarken diziyi yermeyi düşünmüyordum ama içimden aklımdan ne geçiyorsa düşünmeden yazmayı planlıyorum.İlk olarak tepkiler çok sahte ve komikti.Ciddi anlamda sanki hani bir çocuğu korkutmak için korkuyormuş numarası yaparız ya ona benzettim.Şimdi diyeceksiniz ki Pretty Little Liars dizisini izliyor bu kesin onunla karşılaştırıyor.Hayır ben o diziyi hiç izlemedim TV2 kanalında bir kaç kez denk gelsem de kanalı değiştirmişliğim vardır.Oyuncularının oyunculuklarını görmüşlüğüm yok.Bu yüzden o diziyle ilgili bir karşılaştırma yapmıyorum.Sıfırdan bir dizi izliyormuşcasına  yorum yapmak istiyorum.Her neyse ikincisi  kızlara ısınamadım.Bir albenisi beni çeken oyuncusu yok.Kurgu konu her şey tamam ama ortada bir gerçeklik bir sıcaklık eksik.Bu yüzdende sevemedim karagözlüm.İlk bölümün günahı olmaz fakat ben devam etmeyi düşünmüyorum sizler bir bakın derim, belki sizler seversiniz.
Dizi reytinglerde; yayınlandığı sürede 3.tekrarı 14. sırada bitirdi.
Tatlı Küçük Yalancılar


Tür: Gizem,Korku,Gerilim,Romantizm
Yapım: O3 Turkey Medya
Yönetmen: Cem Karcı
Uyarlama Senaryo: Elif Usman Ergüden
Başlangıç:6 Temmuz Pazartesi
Günü:Pazartesi
Saati: 20:30
Kanalı: Star tv
Uyarlama: Pretty Little Liars
Konu:
Beş kız arkadaş bir gün  birlikte toplanıp film izlemek isterler.O gecenin sonunda aralarından biri kaybolur.Bu olayın ardından bir yıl geçer.Bir yıl sonra bir gün  bu kız arkadaşlar  bir tehdit mesajı alırlar... ve  hikaye başlar.Bu mesajları atan ve kızların hakkında bu kadar bilgiye sahip olan kimdir?
Oyuncular:
Eren Şükrü Özyıldız
Aslı Bensu Soral
Selin Büşra Develi
Ebru Dilan Çiçek Deniz
Hande Melisa Şenolsun
Açelya Beste Kökdemir
Janset Merve Çağıran

Yorum Gönder

0 Yorumlar