İlk Ucuz Yurtdışı Alışverişim dresslink.com

İlk defa çok zorlanarak birazda cesaret alarak bir siteden alışveriş yaptım.Sitede her şey çok uygun fiyatlıydı bende,bir kaç bir şey aldım.Fiyatlarda uygun olunca gözüm döndü.Acaba kıyafet mi alsam yoksa takı mı alsam belki aksesuar almalıyım gibi gidip geldim.(Tamam kıyafet alsam orantısızım bu yüzden biraz mantıklı hareket ettim) 2 gün boyunca sitede gezdim ve hoşuma gidenleri seçtim.Uzak doğu ile ilgili ürünlerde vardı.Gerek kıyafet,gerek aksesuar.Her neyse elemek kalmıştı benim için.Çok zor bir durumdu seçtiklerimin hepsi o kadar gerekli ve güzeldi.Hala da aklımda almak istediğim ve kalan şeyler de var.Acaba demiyorum desem yalan olur.-''Acaba o da gerekli olur muydu?'' sorusu kafamda dönüp duruyor gözüm hala arkada kaldı.Fakat limitime uygun hareket etmeliydim.Zaten sizle bunu postun devamında gözümün kaldıklarını paylaşmayı planlıyorum.
Öncelikle alışveriş yaptığım sitenin adı ; dresslink.com .

Bu arada her konuda ürün var kıyafetten ayakkabıya,aksesuardan ,kozmetik bakım ürünleri ve ya aparatlarına kadar uzun uzadıya bir sürü ürün var.Alacaklar için tavsiyem eğer ingilizce ile aranız iyi değilse üstte dil seçenekleri var orada Türkçeyi seçmeleri.
Bu dresslink.com sitesinden neler almışım bir göz gezdirelim;

Aldıklarım:
İlk önce daha ilk dakika da dikkatimi çeken ürün baykuş kolyesi oldu.Uzun zaman önce öyle bir aksesuar arıyordum burada direk karşıma çıkması iyi oldu hiç düşünmeden sepete ekledim.Ayrıca aksesuar kolye olmasının yanı sıra saat özelliği de var bu kolyede.



İkinci ürünüm postacı çantası.Çanta konusunda çok kadersizim aldığım çantalar omuzumda durmuyor.Ben birde geniş omuzlu bir kızım.45 santim omuz var düşünün erkek omuzu gibi ama ne hikmetse çanta durmuyor bu yüzde uzun zamandır postacı çantası almak istiyordum yolda yürürken rahat etmem gerekli.Ben Rahatına düşkün biriyim.
Sitede görünce de haliyle hemen atladım.



Kore stili ayakkabı,aslında ben babetlere bakıyordum sitede bir arkadaşım daha karar vermemde yardımcı oluyordu o bana gösterdi.Gerçekten yolda yürürken rahat etmem çok önemli benim için.Zaten aksi bir kişiliğim var böyle rahatsız olduğumda da yanımda kim varsa kendimle birlikte gününü rezil edebiliyorum.Kore stil bu ayakkabılardan zaten almak istiyordum fakat daha farklısını planlıyordum , bunu görür görmez işte bu benim aradığım dedim.Haliyle direk olarak sepete attım.


Şimdilik acil ihtiyacım olanlar bunlardı.Fakat sitenin çok güzel ürünleri olduğunu ve gözümün kalanlarının da olduğunu üstte yazmıştım.
Peki bu benim gözümün kaldığı ürünler nelerdi?

Gözüm Kaldı:
Bu Suni deri bilekliği çok isterdim aldığım baykuş kolyemle kaç defa kombinledim.Sitede farklı renkleri de vardı fakat kahve dikkatimi çok çekti.Keşke benim olsan.


Benim küçükken bir saatim vardı minicik hala duruyor onun büyük hali gibi bir şey görür görmez kendi saatim aklıma geldi.O yüzden almayı çok isterdim.Ayrıca unisex olduğu için çok avantajlı olurdu.Ben beğenmezsem erkek kardeşime paslardım. Ya da hediye edebilirdim.


Diğeri bu saat.Benim alerjim var bu yüzden pek böyle takı filan takamıyorum ,her zaman muhakkak saat ile giyimime son veriyorum.Güzel kızlar küpe yüzük ya da güzel bileklikler takarken ben saat ve ya güzel bir kolye ile bütünleşmek zorunda kalıyorum.Bu yüzden bu saati de gözüme kestirdim.İçi çok şık ya.


Eğer ki Kore stil ayakkabıyı görmeseydim kesinlikle bu ürünü alacaktım.Ayakkabıda ki güzelliğe bakar mısınız bu senenin modası birde.Lacivert gönlüm seni sevdi.


Ne yalan söyleyim çok güzeller.Dışarıda giymesen bile evde panduf yap giy tarzı.Her şeyin altına ugglar uyduğu için her zaman tercihim oluyor.Özellikle böyle sonbahar ve ya ilkbahar zamanı elbiselerle eteklerle çok şık duruyor.Bu yüzden istemiştim.Evde bile rahatlıkla giyilebilir soğuk kış günleri ayakları koruyalım.Alacam seni oğlum.


Buna benzer bir cüzdanım vardı.Bir heves almıştım annem görür görmez aldı elimden.(hııh)Bu yüzden bu tür bir cüzdana ihtiyacım var.Hala gözüm cüzdanda.



Son ürün ise bu çanta cüzdan.Bu sene ne moda bu arkadaş.O kadar şık duruyor ki bir kaç kızda/kadında gördüm.Arıyordum nereden bulabilirim diye bu sitede karşıma çıktı.Acayip kullanışlı bunlar.Büyüklüğü de hoş duruyor.Böyle çarşıda pazarda elimde gezdirirken hoş olurdu.Dikkatte çektiği için havam 1500 olurdu.





Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Ablaaa bakım ürünleri güzel miydi yani marka falan kaliteli mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım;Kullanmadığım için bu konuda öneri yapamam benim aldıklarım postta var kozmetik ve ya bakım ürünü almadım fakat; görüşüme göre ürünler kaliteli duruyordu.Aksesuarlar bölümünde güzellik aksesuarları bölümüne bir göz at istersen. :3

      Sil
  2. Sende mi bende biraz daha bogaz kısmı aşagıda istiyordum ama Kore tarzını bulunca hayır diyemedim.Site her ayakkabı ürününün altında çizelge oluşturmuş ülkelere göre zaten sepete ekleme kısmında da EU:39 mesela seçenegi vermiş sepete atmadan evvel numarasını seçip atıyorsun.Ben en son aldığım ayakkabıya göre numara seçtim. (kendi ayakkabımda ön tarafın genişliğine-kalıbına bakarak sitedeki ayakkabının ön kısmını inceleyerek numarayı aldım.)

    YanıtlaSil
  3. Geçerli Kredi kartları aşagıda paypal seçeneğiyle mi ödeme yapacaksın? Şu en alttaki bölümü diyorsun değil mi ve US $ olan bölüm mü ? Shipping Method seçeneği? Yok yok sorun değil,alıcı bilgilerini düzenledin mi adres ad soyad filan ondan mı kabul etmiyor acaba?

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim olabilir ,takip numarasını bu arada al ona göre kargonu izleme şansın olur kim aldıya gitmez. :3

    YanıtlaSil
  5. alışveriş yaptım ama kargo ücreti çok yüksek çıktı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani toplam ücrete bakmadan mı aldın? Alışverişten sonra en altta ödeme yapmadan önce toplam fiyatı veriyor ona göre aldıgın ürünleri indirebilir ve ya free bölümü var kargo bedava bölümü sanırım oradan yapabilirsin. :S

      Sil
    2. alışverişi tamamladım ama çoğu ürünü ödeme yapmadan geri çıkarmak zorunda kaldım free bölümünde benim alacağım ürünler yoktu :(

      Sil
    3. Ha iyi onları bütçene uygun hale getirip alırsın baktın gelen ürünleri sevdin zamanla diğerlerinide alırsın ben öyle yaptım mesela 3 ürün uydu onları aldım tekrar alışveriş yaparsam gözümün kaldıklarını almayı planlıyorum sende öyle yapabilirsin...Çünkü fiyatlar yurtdışı için uygun oldugundan diğer sitelere göre kargosuyla filan yine uyguna geliyor. :3

      Sil
    4. ayakkabı ve kıyafet bölümünü tam anlayamadığım için almadım zaten panduf alırken sana danışmayı düşünüyorum :)

      Sil
    5. Tamam beklerim, aslında benim yukarıda almak istediğim dışarı ayakkabısı ugg ama puduflarım vardı aynısından tabanı incecikti bunun kalın ayrıca 1 kış kullandım evde ,fiyatı 12 liraydı aldıgımın kalitesiz olduğu halde burada çevirince 8 liraya filan denk geldi o yüzden evde de giyilebilir olarak yazdım.Yanlış anlaşılma olmasın. :3

      Sil
    6. teşekkür ederim :) . evet biliyorum bende evde kullanıyorum ama pahalı olduğu için burda almak daha uygun

      Sil
    7. Rica ederim, evet Ugglar pahalı oluyor biraz çakması 40 liranın üstünde orijinalde zaten en ucuzu 200 lira üstü ya da 200 liraya yakın bir fiyatta oluyor ondan bence de uygun.Kısmet umarım alabiliriz birer çift ugg. :D

      Sil
    8. aynen ben 50 tl ye almıştım 2 sene önce çakmasını :) . inşallah alabiliriz :)

      Sil
  6. nasıl alışveriş yapabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredi kartı ve ya Paypal seçenegi var sitenin sonunda mevcut o şekilde. :3

      Sil
  7. Ödemeyi nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz ilk defa online alışveriş yapıcagım için bilmiyorum pek detaylı bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal ve western union (ne olduklarını bilmiyorsan nete yazınca bilgi çıkıyor) seçeneklerinin yanı sıra kredi kartı seçenekleri de mevcut sitede.Ödeme yapacağın sırada kargo ücreti de dahil sana bir ücret veriyor bu ücreti yine netten TL karşılığına bakabilirsin.''1 dolar kaç TL'' gibi.Eğer uygun fiyatsa sana dediğim seçeneklerle alabilirsin.Değilse zaten uygun ücrete ürünleri azaltarak hazırlayabilirsin.Türkiye'ye geldiği andan itibaren şehrine göre PTT yolluyor mesela bana 1 hafta sonra geldi.Ankara-İstanbul arasına,PTT çok yavaş maalesef....Ben ikinci alışverişimi yaptım inşallah kargom ulaştığı zaman blogumda yine onunla ilgili post hazırlayacağım. :3 Bu arada kargonu China Post with tracking number: 10-25 Business days yani takipli seçmeni tavsiye ederim.Paketin kargoya ulaştığı andan itibaren nerede olduğunu takip edebiliyorsun.Bu arada siteye kayıt olduğun e postana geliyor takip numarası,kargoya verildiği andan itibaren. :3

      Sil
    2. merhabalar. 10-25 yok 15-25 var. bu ne anlamda yazılmış anlayamadım :(

      Sil
    3. 15-25 gün iş gününde gelir anlamına geliyor. :)

      Sil
  8. Ödemeyi Türk lirasıyla mı yapıyoruz yoksa dolarla filan mı?

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)