Dum Laga Ke Haisha (Film)

Aylarca bir filmin müziğini duyup çevirisini beklediğiniz hiç oldu mu?Benim oldu. Sadece ve sadece bir müzikle aylarca kendini bekletti bu film.Oysa ki daha film ülkesinde bile vizyona girmemişti.Nasıl böyle beni kendine çektiğini bilmiyorum ama güzel bekletti kendini.Peki beklediğime değdi mi? Sorusuna gelirsek;evet beklediğime değdi.Özellikle filmin son sahnelerine gelirken ben koltuk tepelerinde gözlerim açık bir şekilde izledim.Çok heyecanlıydı adı gibi ha gayret ha gayret diye filmin sonunu getirdim.Aslında biyografi gibi bir filmdi hayatın belli bir kesitinden sahneler bizle buluşuyor gibiydi.Trajikomik bir o kadar eğlenceli bir filmdi.Film de istem dışı bir görücü usulu evliliğin sonuçları anlatılıyordu.Adamın karısına karşı olan ön yargısını ve davranışlarını sergilemesinin yanı sıra karısının da bunun karşılığında verdiği tepkileri güzel ve basit bir şekilde anlatmış film.Aslında bir evliliğin sadece iki kişi değil ailelerinde evlenmesini anlatıyordu.Ayushmann Khurrana'nın oyunculuğunu seviyordum,bu filmle birlikte Bhumi Pednekar'la da tanışma fırsatım oldu. Gerçekten çok hoş bir oyunculuğu vardı.Zaten hintli kızların ses tonuna aşığım Bhumi Pednekar'ın da ses tonuna bittim.İşin özü bu filmi izlemelisiniz.Asla sıkılmayacak ve zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız.Boş bir izleyici değilseniz,farklı bakarak izliyorsanız filmden bir çok not çıkarabilirsiniz.
dipnot: Beni kendine  çeken şarkı ; Malini Awasthi & Rahul Ram-Sunder Susheel 
Dum Laga ke Haisha ( Give In All Your Energy)

Tür: Dram,Romantik,Komedi
Yönetmen: Sharat Katariya
Yapımcı: Aditya Chopra Maneesh Sharma
Müzik:Anu Malik
Arka plan Şarkı:Andrea Guerra
Üretim şirketi:Yash Raj Films
Yayın tarihleri:27 Şubat 2015
Süre: 130 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Prem Prakash Tiwari adında 25 yaşlarında lise terk bir erkek vardır.İngilizce yüzünden okulundan mezun olamamış bunun üzerine babasını ikna ederek açtığı çarşıda kasetçi dükkanı vardır.Bu karakterimiz ayrıca mahallenin spor kulübüne üyedir.Diğer yanda ise; Sandhya Verma adlı üniversite öğrencisi 22 yaşında hayli kilolu bir genç kadın vardır.Öğretmen olup çocuklara bir şeyler öğretmeyi çok istemektedir. Tiwari'nin tam tersi çalışkan ve zeki bir karakterdir.Sandhya Verma evliliğe çok hevesli bir kadındır. Prem Prakash Tiwari ise hayallerinin kadınını beklemektedir.Fakat aileler bir gün görücü olarak onları evlendirirler ve burada hikaye başlar.
Oyuncular:
Ayushmann Khurrana / Prem Prakash Tiwari
Bhumi Pednekar / Sandhya Verma
Kumar Sanu / Kumar Sanu (Cameo)
Sanjay Mishra / Chandrabhan Tiwari
Alka Amin / Sashi Tiwari
Sheeba Chaddha / Nain Tara
Seema Pahwa / Subhadra Rani
Shrikant Verma / Shakha Babu
Poorva Neeraj / Sandhya's Divorce Lawyer
Kunal S Malla / Bade Jijaji
Sonali Sharma Anand / Hema
Chandra Choor Rai / Nirmal
Jahidul Islam Shuvo / Shuvo

Yorum Gönder

0 Yorumlar