Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Blogger Profil Hesabı Nasıl Düzenlenir?

-''Blogumda bulunan Hakkımda bölümüne kişisel sözler ve ya bilgiler yazamıyorum?Nasıl yazabilirim? Uğraşıyorum olmuyor.'' gibi sorular görüyorum son zamanlarda Hakkımda bölümünde yazılan bilgilerin nasıl yazıldığını size anlatmak istiyorum.
Öncelikle Blogumuzu Google+ hesabından  Blogger Hesabına almamız gerekiyor.(Blogu Google+ Hesabından Blogger Hesabına Çevirme )

Öncelikle https://www.blogger.com/home bölümünden üstte sağda bulunan nickimizin ve fotoğrafımızın olduğu bölüme tıklıyoruz.Önümüze küçük bir panel geliyor bu panelden Blogger profili  yazılı linki tıklıyoruz.

Karşımıza büyük bir panel çıkıyor bu panelde Profili Düzenle butonuna basıyoruz.Profil fotoğrafı,genel,konum,iş ve ek bilgiler bölümü var bu bölümlerden Giriş yazılı bölüme hakkınızda bilgi yazarsanız Hakkımda eklentisinde yazınızın çıkmasını sağlayabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bu dertten muzdaribim bende. Hesabımı blogger profiline çevirdim lakin halen izleyiciler kısından resmimin üzerine gelince google+ bilgileri geliyor. Eskiden ne güzeldi. Blogu takip edenlerin bloglarına bir tıkla ulaşabiliyorduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef bu yüzden google+ hesabını düzenlemen lazım :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma