Sınav Zamanı Hezeyanları

 Sınav yaklaştı son haftaya girdik.Her ne kadar sınava gireceğim dedigimde -'' Aa!!! Sen küçük müydün seni büyük sanıyorduk.'' dediklerinde havalı havalı -''Yooooo ben 25 yaşındayım, 7 sene sonra tekrar giriyorum.'' gibisinden hava yapsam da,içten içe ilk defa sınava girecek  gibi heyecan var.Çok stresliyim bu günlerde  ya yapamazsam, ya sınav yerimi bulamazsam, ya  başka sınıfa girersem, ya barajı geçemezsem  naparım gibisinden  bir sürü soru kafamı kurcalayıp duruyor.Adeta küçük bir kız gibi pır pır ediyor kalbim,karnıma agrılar giriyor,midem bulanıyor.
Birde üzerine burnum ve sırtımda uçuk(aslında gece yanıgı bilmeyenler için uçuk yazıyorum) çıktı.Önce üst dudagımda çıktı burada yazmıştım yine ardından  15 gün arayla alt dudagımın  hem sag hem sol  tarafında çıktı,yetmedi elmacık kemigime sıçradı bu seferde burnum ve  sırtımda çıktı.Burnum kocaman ve kırmızı yeminle öz güvenimi kaybettim sınav zamanı olacak iş miydi anladım.Bari dudagımda çıkaydı tekrar en azından dudak bilindik oluyor.Burun olunca ister istemez millet direk burnuma bakıyor birde şişti  davul gibi yüzüm gözüm.Sırtım derseniz ne sırt üstü yatabiliyorum, ne yaslana biliyorum,ne yürüyebiliyorum yürüdükçe  kıyafetlerim değiyor uçuşa geçiyorum resmen birde çıkarken nasıl sancıyor nasıl sancıyor anlatamam etimi kemegimi koparıp atıyor.Üzerine  sınav stresi yetmezmiş gibi birde hastaneye gidiyorum bu hafta valla napacagımı şaşırdım.Hastaneye mi gitsem ,ders mi çalışsam yoksa kendimi içsel olarak  büyük bir boşluga mı atsam bilmiyorum.Bana  bol bol dua edin olur mu şu sınavı basitçe,kolayca atlatayım bütün işlerim rast gitsin.Ayın 15'inden sonra yeni bir postta görüşmek üzere kendinize dikkat edin.

Yorum Gönder

0 Yorumlar