Kiseijuu : Sei no Kakuritsu (Anime)

Kiseijuu : Sei no Kakuritsu'nun mangası 1985-1995 arası,animesi 8 Ekim 2014-25 Mart 2015 yılları arasında bir seriydi.Geçenlerde finalini izledikten sonra yazacaktım, fakat zaman bulamadım.Anca bu güne kaldı.

Eğer ki çok fazla fantastik hikayeleri seviyorsanız izlemeniz gereken bir anime.Aksiyondan asla ödün vermedi.Düşük olduğu hiç bir bölümü yoktu.Her bölüm çok heyecanlı geçti.Ben sanırsam 5. bölümden sonra güncel izlemeye başlamıştım.Zamanım olmadığından başladığı gün izledim dersem, yalan olur.1 hafta boyunca beklemek ve ardından beklediğine değmesi güzeldi.
Animeden bahsetmek gerekirse;
çizim ve renk uyumunu çok sevdim.Gri ve kasvetli  hikayesini  renkleri çok iyi anlatmıştı.Zaman zaman çizimler pilot kalemle çizilmiş gibi duruyordu ama  genel olarak iyiydi, güzel bir çizimi vardı.Beni en çok etkileyen gerilim sıralarında ki müzikleri oldu opening ve ending haricinde  sahnelerde kullanılan müziklerde çok iyiydi.İnsanı  bin kat daha çok gerilmeye teşvik ediyordu.Çok fazla sizi sıkmadan hakkında bilgi vermek gerekirse;
Parasyte
 (Kiseijuu: Sei no Kakuritsu-寄生獣 Kiseijū)


Tür:Gerilim,Korku,Fantastik
Yönetmen: Kenichi Shimizu
Mangaka: Hitoshi Iwaaki
Senaryo : Shoji Yonemura
Studyo:Madhouse
Yayın Kanalı: NTV(Japan)-Animax Asya(ABD)
Lisans:Sentai Filmworks
Müzik:Ken Arai
Yayın Tarihi: 8 Ekim 2014-25 Mart 2015
Bölüm Sayısı: 24
Konusu: 
Sakin bir mahallede mutlu bir ailesi olan Shinichi Izumi adında 17 yaşında liseli bir genç vardı.Shinichi Izumi'nin tek derdi dersleri ve Satomi Murano adında hoşlandıgı okul arkadaşıydı.Ta ki bir gün odasına bir uzaylı solucanın sızıp ,sağ kolundan içeri girip ,sağ kolunu yiyene kadar .O günden sonra Shinichi'nin hayatı değişir.Bir süre sonra Migi(Japonca'da sağ kol anlamına geliyor.) adını verdigi uzaylı dostuyla insanlıgı tehdit eden uzaylılarla savaşmaya başlayacaktır.Animede Shinichi ve Migi'nin ilişkisi yaşadıkları anlatılmaktadır.



Yorum Gönder

0 Yorumlar