Kendin Yap / Kağıt Havlu Rulolarından Takı Organizeri

Takılarım için bir şeyler yapmak istedim netten biraz araştırınca Takı Organizeri yapmaya karar verdim.Sadece kolye ve bilekliklerim için yapmak istedim. Takı Organizeri normalde daha farklı oluyor malzeme açısından ama ben azıcık işin kolayına kaçtım yapışkanlı kagıt kullandım. Fakat biraz hayal gücünüz varsa bu Takı Organizerini daha başka daha farklı hale getirebilirsiniz.Mesela netten gördüklerimden bir kaçını yazayım keçe ile kaplayabilirsiniz,desenli bantlar kullanabilirsiniz ve ya kare kartonun altına sünger vb. bir şey yapıştırarak yüzükleriniz içinde bir yer ayarlayabilirsiniz,süsleyebilirsiniz.Bu tamamen sizin kafanızdaki tasarıma bağlı bir şey olur.Ben daha evvelde postlarımda bahsettiğim gibi alerjim olduğundan takı kullanamıyorum bu yüzden oldukça sade yapmaya özen gösterdim.Bakalım nasıl yapmışım.
Malzemeler:
2 tane kağıt rulosu.
Kare karton ve ya mukavva
Makas
Yapıştırıcı
Kurşun Kalem
Yapışkanlı Folyo Kağıt
Yapımı:
Öncelikle ruloları T şeklinde tutup üsteki ruloya delik açmak için kurşun kalemle yuvarlak çiziyoruz.
Daha sonra yuvarlak çizdiğimiz bölgeyi keserek delik açıyoruz.
Açılan deliğe diğer ruloyu yerleştiriyoruz T şeklini alıyor.
Daha sonra etrafını yapıştırıyoruz.
(Bu işlemi 1 gün önce yaparsanız daha sağlam olur.)
T şekline gelen ruloları yapışkanlı kagıt ile dikkatli şekilde kaplıyoruz.
Ardından kare şeklinde kestiğimiz kartonu da kaplıyoruz.
Daha sonra ruloların altına yapıştırıcı sürerek kare kartonun tam ortasına sabitliyoruz.
1 gün bekledikten sonra kullanmaya başlayabiliriz.
Dipnot: Havlu kağıt kullanmayan evler tuvalet kağıdı rulolarını birbirine yapıştırarak 1 gün bekledikten sonra bu işlemi yapabilirler.(4 adet rulo gerekli bu işlem için)

Güle güle kullanın...

Yorum Gönder

0 Yorumlar