Kamisama Hajimemashita 2 (Anime)

Daha evvel 1. sezonunu sizler için yazmıştım.(1.Sezon)Şimdi sıra 2. sezonda. 2. sezon finalinin bu gün çevirilmesiyle sıcağı sıcağına seri hakkında yazmak istedim.
1. sezon gibi 2. sezona da bayıldım.2.sezonda zaman zaman çocuk gibi heyecanlanıp, Tomoe ve Nanami'nin ilişkisini gözlerim ışıl ışıl izledim.Kalbimi sıcacık ve kıpır kıpır yapan bu serinin bitmesini hiç istemedim.Fakat maalesef her güzel şey gibi bu güzelliğinde finali geldi.
Bana göre 3. sezon olacakmış gibi görünüyor ve umarım olur.Animenin genelinden bahsedersek;çizimini çok seviyorum, renkler ve sesler çok uyumlu.Zaten karakterlerine bayılıyorum ki ,bu sezon çok fazla karakter vardı, hepsi birbirinden iyiydi.Sonuç olarak 10 numara 5 yıldız bir seriydi.Kesinlikle ve kesinlikle mutlaka izlemeniz gereken bir seri geç kalmadan başlayın derim.Şimdiden iyi seyirler.


Kamisama Hajimemashita 2
(神様はじめました-Kamisama Kiss 2)
Yönetmen: Akitaro Daichi
Senarist: Akitaro Daichi
Anime Türü : Komedi, Fantastik, Romantik, Shoujo, Süper-Güç
Müzik: Toshio Masuda
Stüdyo: TMS Entertainment
Lisans:Madman Entertainment,Funimation
Yayın Kanalı: TV Tokyo
Yayın Tarihi: 5 Ocak 2015 - 30 Mart 2015
Yapım Yılı:2015
Bölümler: 12
Konu:
Nanami bölge tanrısı olarak bir karar alır ve sorumluklarını yerine getirmek için gözünü karartır.Elinden gelenin en iyisini yapmak için çaba sarf etmeye başlar.Bu arada Nanami'nin koruyucu ruhları ona yardımcı olmaya çalışırlar.Bu sezon Nanami'nin tanrı olmayı öğrenmesini aşama aşama izleyeceğiz.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Senin tavsiyen ile başladım. Ve kesinlikle animeye aşık oldum :3 İzlediğim animelerden en beğendiğim çift tomoe ve nanami çifti oldu :) Şu yılanlı çocuğa da az üzülmedim... Tekrar tekrar teşekkür ediyorum (: ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene çok sevindim. Bir işe yaramışsam ne mutlu bana. Rica ederim, ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. çok çok çok tatlı bir anime. Ben normalde aslaaslasla romantik film dizi anime izlemeyen biriyim ama beni bile kendine çekmiş bir anime bu. Ama sonunun kesin bitmemesi üzmüştü beni

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)