Balea Soft Creme


Türkiye'de varmış bilmiyorum Almanya'nın en büyük drugstore olan drogerie markt'ın markalarından biriymiş sanırsam.Ayrıca ucuz ve kaliteliymiş.Geçenlerde Teyzeme hediye gelmiş o da bana hediye etti bu şekilde bende kullanmış oldum.Üzerinde ki yazılar Almanca oldugundan içerigini pek anlayamadım bu yüzden sadece izlenimlerimi paylaşıcam.

Öncelikle umarım bu markayı kullanma fırsatınız olur,zira ben çok beğendim keşke bir daha bu markayla ilgili elime ürün geçse diye sürerken içimden geçirip duruyorum.Kokusu o kadar güzel ki elimde olsa avuç avuç yemek isterdim.O kadar hoşuma gidiyor kurabiye gibi geliyor.Biraz nivea'nın kremlerini andırıyor aslında kokusu.Krem beyaz tonlarda ve krema gibi duruyor.Küçücük bir parça alsanız bile bütün elinize yetiyor ve sabah akşam kullanıldığında yumuşacık yapıyor.Ayrıca tırnaklarımı güçlendirdiğini düşünmeye başladım.Parfümlü kokusundan dolayı elinize güzel bir koku yayılıyor.Vücut kremi olarak da kullanılıyormuş. İlk kremi açtığımda korucuyu folyo vardı bayagı kalın bir folyoydu.Bundan çok hoşlandım.Eğer elinize geçerse kesinlikle alın ve ya kabul edin.Şiddetle tavsiye ederim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar