BeeBeauty El Kremi

Yine bir krem kullandım ve hemen yazı yazmak için kolları sıvadım.Geçenlerde Gratis'e gittim.Gitmişken bir şeyler aldım bunlardan biri de yeşil çaylı BeeBeauty el kremi oldu.İlk defa aldım  bu kremi.Yaklaşık 3 haftadır filan kremi kullanıyorum.Kremin agzında folyo vardı yani kapalıydı bundan çok hoşlandım.Krem fazla hızlı kuruyor kuruduktan sonra sanki ımm nasıl desem elimi pudra ya da un gibi bir şeye bulamışım hissi veriyor.Ellerim yumuşacık oldu,kokusundan hoşlandım,hızlı kuruması süper ama neden böyle bir his oluyor anlamadım.Sonuç olarak çok da sevdigim söylenemez benim gibi yağlı bir cildi böyle yapıyorsa karma ve ya kuru cildi daha çok rahatsız eder gibi geliyor.Bu yüzden büyük ihtimal bir daha kullanmam ya da bir şans daha verip yeşil çaylı değil de başka ürününü alırım misal papatyalı olanını deneyebilirim.Yine de aynı yapacagını düşünüyorum.İçerigine gelirsek methylparaben var içerisinde paraben içeren bir krem...ve made in PRC  yazıyor şuan gördüm.Yani çin malı bu krem yinede ön yargılı olmamak lazım.Sonuçta çakma ya da markası olmayan  bir ürün değil. 60 mllik olan bu kremi  ben 3,25 kuruşa aldım.Denemek isterseniz deneyin kendiniz bilirsiniz.
 


Yorum Gönder

0 Yorumlar