Rania ve EXID Türkiye'de


Dün  her yer çalkalandı ama ben birde buradan kendim yazayım dedim dün yazmadım çünkü  olayı kavrayamadım tam şaka filan galiba dedim  ta ki programa bakana kadar...Rania ve Exid şuan Türkiye'de bu sabah Melek Baykal'ın programına katılan Rania  gözümüzü şenlendirdi...Ama çok kısa kaldı biraz otursalardı ne bilim  sohbet olsaydı  daha fazla   programda güzel olurdu :)

Performansı kaçıranlar için : http://www.youtube.com/watch?v=5Pe8WLYGoRw

Düşünüyorum da bu yıl Türkiye'nin özellikle de İstanbul'un şanslı oldugu yıl bence çok fazla  yabancı ünlüye misafirperverlik yapacak İstanbul şehri...Gerçekten İstanbul'lular çok şanslı diger ülkelerin değil ama Güney korenin K-pop gruplarına bir bir misafirperverlik yapacak ya ölünür işte buna  7 eylülde'de music bank gelcek  inşallah ...

Peki bu iki güzel kız grup neden geldi?
Yeni açılan  alışveriş sitesi n11.com  bir açılış  partisi düzenliyor  tophane'de bu iki güzel kız grubu da  bu partide sahne alacaklarmış partide kızlardan haric  Ozan Dogulu ve Model'de var zaten yazıyor  afişte ...
Şöyle bir twitter facebook gezdim sizin için bulduklarım :
Kaynak : 


Perşembe

20:00

Çok Bulutlu 23°C / 14°C


K-pop, türkçe pop, dans ve eğlencenin daha fazlasının olduğu sürpriz dolu bir geceye var mısınız?
Herkesin bildiği üzere alışverişin uğurlu adresi n11.com açıldı!! Şimdi sıra onun partisinde. Peki partide neler var?

K-pop kız grupları Rania, Exid, aynı zamanda Model ve Ozan Doğulu!

Konserlerin yanı sıra harika bir defile sizi bekliyor. Bu güzel gecede 2 kişilik davetiye kazanıp bizimle birlikte orada olmak istiyorsanız n11partiacilis@gmail.com e-mail adresine AD-SOYAD-YAŞ ve ADRESiniz mail olarak göndermeniz yeterli.

Not: Partide 18 yaş sınırı vardır. 
Not: Davetiyeler başvuru srasına göre verilecektir.
Not: Davetiyesiz partiye giriş yapılamayacaktır.
Kaynak: 

Geveze’nin sunuculuğunu yapacağı, Model ve Ozan Doğulu’nun sahne alacağı n11.com/Party’e katılmak için:

Bugün ve yarın #n11comparty ile @n11com’u mentionlayan 11 yaratıcı tweete bedava davetiye!

Özel defileleri izleme, Koreli ünlü gruplar Exid ve Rania ile tanışma fırsatı da sizi bekliyor!


biraz daha detaylı araştırınca 200 liralık bir alışveriş sonrası  katılabiliyormuşsunuz 

yine ayı şekilde twitterda da birazcık baktım :) 
 kız gruplarından exid  Türkiye hakkında duyurularını yapmışlar 
hadi bakalım hayırlısı olsun demek düşüyor bize umarım daha fazla kpop  grupları gelir :)
hatta bizim Türklerde oraya filan gitsin :) kaynaşalım  görüşelim  hatta erkeklerimizi çok begenmiş Rania   böyle değiş tokuş filan yapalım oppalar bize bizim   adamlar oraya filan :D süper  olurdu değil mi ah ah hayallerin gözü kör olsun :D 

Yorum Gönder

0 Yorumlar