Yoklugumun sebebi

Kaç gündür yokum  ama biride çıkıp demiyor ki bu kız  nerede ... Cxcxcxcx cidden hiç merakınız yok bana karşı ... Sebebim büyük yengem taşınıyor  ve bende mecburi ona yardım etmek zorundayım bilirsiniz ya sıfır bir daire önce  temizlik yapılır o arada eşyalar toplanır ve taşıma günü beklenir..İşte tamda biz o süreçteyiz..
Eşyaların bir kısmını toparladı  yengem..Şimdi yarın  dairenin temizliği var ardından da   öbür hafta çarşamba-cuma arası artık hangi güne gelirse  taşınma işi var...Sonra rahatım bol bol  size post yazmak istiyorum ...
Bu arada zaman buldukça haftalık  kore dizilerimi izlemeye çalışıyorum ..Ha birde yanı sıra  japon dizilerine sardım bu ara onlarında dizileri iyi oluyormuş...


Hanazakari no Kimitachi e dizisiyle başladı her şey bilirsiniz kore dizisi izleyenler To the beautiful you dizisinin japon versiyonu  o kadar hoşuma gitti ki  japon dizilerine de kendi içimde bir şans verdim ..Ayrıca To the beautiful you dan daha komikti ... Bu günlerde iki ayrı haftalık dizi izliyorum ..


Biri yine Mischievous Kiss   yani Playful  kiss kore dizisinin  japon versiyonu  Itazura na Kiss dizisi.Dizi bence kore versiyonundan çok çok iyi daha eglenceli daha  güzel yani bir bakın derim ..


Digeri de son külkedisi yani  The Last Cinderella biraz yetişkin ilişkileri var dizide  aslında yani  pek çok  çıplaklık sahnesiyle karşılaşabilirsiniz ama öyle çok abartı ya da çok çok fena  sahneler yok ...Kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi zaten dizide Haruma Miura'yı görünce kesin izleyeceksinizdir ...

Bu iki dizide 2013 model 0 km  diziler ...

bunun yanında vazgeçilmez kore dizilerim var tabi ki :) 3 tanede  haftalık onları takip ediyorum
Birincisi Gu Family Book dizisi hepiniz bilirsiniz zaten bu diziyi ...Eee Lee Seung gi olur da  Suzy olur da bu dizi bilinmez mi?

Dizimizin hikayesi  9 kuyruklu tilkiye dayanıyor  izlenmesi gereken dizilerden biri tarihi ama tabi  Lee Seung gi gibi bi dünya harikası adam olunca dizi  daha farklı oluyor ... Ciddi sahnelerde bile gülümseme olabilir suratınızda sebebi ise onun o komik tatlı suratı ...
İkinci dizim All About My Romance  dizisi .Dizi kore siyasetini tiye almış biraz yani o gergin çekişmeli ve entrikalı   meclis binasını komedi olarak ele almış iyide yapmışlar ..Tam bir siyasi aşkı anlatıyor...İlk 4 bölüm size sadece siyasi çekişmeyi ve onun komik   zamanlarını göstercektir bel ki  sıkılabilirsiniz ama bırakmayın sonrasında dizi harika bir hal alıyor ...

Benim açımdan izlenmeye deger dizilerden biri daha.

Ve haftalık son  dizim ise  yeni başlayan tazecik dizi  Nail Shop Paris.Şüphesiz ki dizideki  3 adam direk dikkatinizi çekecektir  üçü de  özenle seçilmiş olmalılar  o kadar tatlı ve yakışıklılar ki insanın yiyesi geliyor. :D 
Dizinin başrolunde Kara kız grubundan tanıdıgımız Gyu Ri göze çarpıyor rolu geregi senarist  kızımız  ama işleri bir türlü yoluna girmiyor o da hayali senaryo yazmak yerine  gerçek hayattan almak için  çevresini incelemeye başlıyor tamda bu sırada  istedigi kişiyi buluyor fakat birde ne baksın adam  bir güzellik salonunda manikurcu hemde ünlü bir salonda fakat kızımız onu izlemesi için  bir şeyler yapmak zorunda  ama peki ne izleyin görün hep ben mi anlatcam abi?
Bu arada bol yakışıklı erkeklerin arasında biri var ki çok iyi tanıyoruz.MBLAQ erkek grubundan thunder ( Park Sang Hyun) , rolunde ismi jin ..Ayrıca 2NE1 grubundan Sandara'nın   kardeşi biliyorsunuz.

Diziye acayip bir hava katmış tatlılıgıyla geniş  omuzlarıyla giyimiyle herşeyiyle çok tatlı...

Ha bu arada  dizide her bölüm farklı bir konu işleniyor ..Yani o dükkana gelen kadınlar ve yaşadıklarını aynı hani  bizimde olur ya polisiye dizilerinde her hafta  farklı bir olay olur bu da onun gibi  bir şey fakat  türü romantik komedi   tek farklılık bu bence  ...Bu dizi çok yeni oldugundan fazla mı yazma geregi duydum ne ...

Bana göre bu  söyledigim bi nevi önerdigim  dizilere bir göz gezdirin araştırın  ve zamanınız varsa izleyin derim.Her biri farklı konularla  sizi kendine bağlayacak olan dizilerdir.. Ay şimdi fark ettim ben   neden olmadıgımı yazacaktım yine dizilere girdim neyse sağlık olsun haftaya bol bol görüşmek üzere... Sağlıcakla kalınız efendim... :p










Yorum Gönder

0 Yorumlar