Lale'ler Açtı Bahar Geldi


Sabah kuş sesleriyle uyandım çok güzeldi...Uykunun içinde  bir sürü  kuşun cıvıltısını duyunca güne daha başka başlıyorsun ...ve Dün  tomurcukta olan laleleri bugün açmış olarak gördügümde  çok sevindim  baharın geldigini hissediyorum..Ankara da bugün tam bir bahar havası var güneş çok güzel hava hem üşütüyor hem terletiyor ikisinin arası bir durumda.Yani  hırka ile dolaşılacak  bir havası var...Baharın yazın gelmesine seviniyorum fakat bir yandan da üzülüyorum..Bu yıl Ankara ya hiç kar yagmadı yagsa bile şöyle serpiştirdi gitti...Kışı kış olarak yaşamadı Ankara hiç.İsterdim ki her sene gibi yollar  felç olsun ne bilim  kar dizlerimize kadar çıksın..Kış dediginde öyle olmaz mı?Kar topu oynarsın okullar tatil olur  ve eline sıcak içecekler alıp dışarıda kartopu oynayan çocukları izlersin.Güneş,yağmur,rüzgar gibi kar'a da ihtiyacı var bu doganın...Dogamızın değiştigini hissediyorum ne yazı yaz gibi ne kışı kış gibi yaşıyoruz...Bu çok üzücü umarım tam anlamıyla  kış bitmeden  bir kar görebiliriz..Umarım insanlar  bilinçlenir ve dogayı iyice maffetmeyiz..Çünkü ben ve benden sonra gelecek nesilin de  mevsimine göre yaşamasını istiyorum.


Yorum Gönder

0 Yorumlar