30 Ocak 2013 Çarşamba

Sabah'ın Köründe acı acı çalan alarm


 Her sabah uykunun en derin halinde gelir acı acı zır zır  kalmak zorundasındır ama kalkamazsın ... En  kötüsü de kapattıgın halde o uyku haliyle  5 dakika sonra geri çalacak olmasıdır ...Sonraki uyuşuklukta paha biçilemezdir biraz yatakta oylanırsın  sonra yüzünü  yıkarsın birde kış günüyse  soguk soguk   bir üşüme gelir  ee yatagından sıcacık kalkmışsın kolay bir iş değil...Hiç birşey yapmak istemez canın ama yapmak zorundasındır giyinmek bile çiledir hatta  hanımlar iyi bilir akşamdan şunu yapcam şöyle süslencem böyle giyincem der sabaha da neyse bugünlük de böyle gideyim der ve akşamdan planladıgı hiç bir şeyi yapmaz.Ve o çileyle yarı uykulu yollara koyulur insan ...Ha birde şey vardır   alarmın çalmasına 1 saat kalımı sen birden uyanı verirsin saate bakarsın sonra -'hmm 1 saat daha oh' dersin tam gözlerini  kaparsın ve  birden alarm çalar  sanki saniye gibi gelir..  Bu işi bir türlü çözemedim bu iştede bir piçlik var  ...Son günlerde  aynen bu şekildeyim birde düşünüyorum   her günü böyle geçen insanlar var ne   güzeldir oysa sabah uykusu değil mi? Sabah uykusuna hasret kalanları  şimdi daha iyi  anlıyorum  ALLAH sabır versin onlara... Sanırsam bir gün iş buldugumda bu anlattıklarım her gün başıma gelmeye başlayacak şimdi düşündüm de acaba iş aramasam mı ? uyku çok güzel bir şey ya ...

Sabahın Köründe Yanlışlıkla arayan arkadaş




 Benim sabahın kör vakti yanlışlıkla arayan arkadaşlarım var  öyle bir arıyorlar ki sonuna kadar kapatmak bilmiyorlar  tek gözümü açıyorum ha kapatır şimdi diyorum ama  kapatmıyorlar zır zır ötüyor o telefon... Hani birde tam böyle uykunun en güzel yeridir ya  6-7-8 arası tam böyle uykunun tadının çıkacagı zaman işte o zamanlar da arıyorlar bazen açmıyorum sonra dayanamayıp bazen açıyorum o telefonu alo alo diyorlar  ve  başka bir isim söylüyorlar  işte o an dünya kararıyor uyandıgıma mı yanayım yoksa  başkasını  arıyorum diye uykumun içine eden arkadaşımın -'ha senmiydin tamam  kapat kapat!' diyerek telefonu kapamasına mı yanayım ... Nedir Arkadaş benim bu çektigim bilemedim  yeter ulan uyutun tek yanlış aranacak ben miyim telefonunuzda bilemedim bir kişi değil iki kişi değil ... Benim  bu çilem ne zaman bitecek bilmiyorum. Beni uyandıran arkadaşlara sesleniyorum ALLAH aşkına bi izin verinde eccük üyüyek ...İnşallah sabah çok erken kalkmak  zorunda kaldıgınız günler  saatinizi   yanlış kurunda   daha erken kalkıp bida uyuyamayın emi ... Hadi gittim ben siz bu dediklerimi düşünün :D




21 Ocak 2013 Pazartesi

Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri

    Selam okuyucu ;
Senin için 32 tane kore dizisi  tavsiyesinde bulundum umarım seversin hepsi çok güzel  dizilerdi izlerken  güldügüm,agladıgım, heyecanlandıgım ayh böyle bir aşkta bana  düşer mi bir gün dediğim dizileri senin için sıraladım...  Sadece senin için afişlerini koydum  netten her birinin ismini  taratarak konularına bakabilirsin ve hoşuna gideni izleyebilirsin  umarım seni  kore dizisi aramaktan biraz olsun kurtarırım  şimdilik 32 tanesini tavsiye ettim ilerleyen zamanlarda inşallah   başka dizilerde önerecegim sana o zamana kadar bunları bir incele sen.
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

İşte  o afişler;

17 Ocak 2013 Perşembe

Blog'a widget ekleme blogda kaç kişi online

Uzun  zamandır bloguma yazı atamıyordum işlerim yogundu anca oturabildim bilgisayar başına ve hemen kolları sıvadım kaldıgım yerden devam edeyim dedim .  Blog için  yazı atmaya devam edecegim  bir süre daha burdan öyle gözüküyor gibi. Bu yazıda da hani benim müzik yürütecimin üstünde kaç kişi  şuan sayfama bakıyor var ya heh işte onu anlatcam nerden yaptıgımı nasıl yaptıgımı ...Anlatıyorum;

Öncelikle bu siteye giriyoruz:
http://whos.amung.us/showcase/
Sonra  widgetlerden bir tanesini seçip  kopyalıyoruz ve   altta gösterdigim yolu izleyerek   blogumuza koyuyoruz :)  alttaki gibi  çok seçeneklerde sitede mevcut ...
tek renk  widget

4 Ocak 2013 Cuma

Blog'a Müzik Nasıl Konulur

Bu gün sanırım bloguma koydugum bütün eklentileri ekleyecegim ... :)  Her neyse  konumza dönelim  blogger ve ya tumblr a nasıl müzik konulur onu anlatacagım..

Öncelikle Bu şekilde ekliyorsunuz:
Kendi blog linkinizden: Tasarım >Yerleşim>Gadget Ekle>HTML/JavaScript>İçerik>Kaydet


Tumblr içinse: kendi profilinden: Kişiselleştir>HTML'i Düzenle>Kodların En altında yani sonunda </body>kod</html> vardır bu ikisinin arasına kodu ekle>Önizlemeyi Güncelle>Görünüm>Kaydet>Kapat


Kod içinse; printledim:
Bu siteye giriş yapıyoruz: http://scmplayer.net/

Blogger-Tumblr Yukarı Çık Başa Dön Kodu


Çogu sayfamı gören arkadaşım aa nasıl yaptın bunun kodunu bana verebilirmisin ögretirmisin diye sorular soruyorlar onlara Bu kodu nasıl ekledigimi anlatmak istedim kodlardan bende pek anlamadıgımdan netten buldum ... Kodu http://www.blogokulu.org sitesinden aldım ayrıca siteyi  tavsiye ederim blog için çok yararlı konular var .

Mause Cursor Code

Bir kaç hoşuma giden blog için fare imleci sitesi tavsiye etmek istiyorum hoş şeyler bulabileceginizi düşünüyorum google de mause cursors diye aratırsanız farklı sitelerde bulabilirsiniz  sizlerle paylaşmak istedigim benim genelde inceledigim  siteler bunlar...

Mustache Mouse Cursor Code


Netten buldugum ve sevdigim blogunuz için güzel bıyık fare imleçleri umarım hoşunuza gider  blogunuza koymak için Kendi blog linkinizden:  Tasarım >Yerleşim>Gadget Ekle>HTML/JavaScript>İçerik>Kaydet bu kadar :) 


Tumblr içinse: kendi profilinden: Kişiselleştir>HTML'i Düzenle>Kodların En altında yani sonunda </body>kod</html> vardır bu ikisinin arasına  kodu  ekle>Önizlemeyi Güncelle>Görünüm>Kaydet>Kapat
Tasarım:Sawako Kuronuma