Yan Oda (Dizi)

Linç yemem inşallah ama sevmedim. Öncelikle diziyi iki defa izledim ama bir türlü sevemedim bir olmamışlık vardı. Nasıl anlatacağımı bilemedim ama kurgu kısmında mı sorun vardı oyuncular mı olmamıştı anlamadım. Ben bu diziyi ilk açıklandığı andan itibaren çok beklemiştim hatta çarşamba güne gelse kesin izlerdim dedim ama olmadı.

Şevval Sam, gitgide güzelleşmiyor mu sizcede o kadar tatlı bir kadın ki bayılıyorum kendisine. Fakat bu diziyi neden kabul etti bilmiyorum. Ben daha başka bir karakterle döner diye bekliyordum ama bildiğin salon kadını karakterine devam ediyor. Başka evrende Ender en iyi haliyle. Eminim zamanla karakter entrikaya başlar. Tamamen Ender gibi bir karaktere dönüşür. Çünkü ev klasik OGM yalısı. İlk bölümde gayet güzeldi.

Caner Cindoruk, bambaşka bir karakterle karşıma çıktı. Eşini ezdirmeyen, ailesine karşı güçlü duran bir karakter ama belli ki onunda bir hikayesi var. Şimdilik böyle gözüküyor ama yapımın dizilerinde finalde filan bu konulara giriliyor. Hatta girmeyi unutulan dizileri de var. Girilirse de merak uyandırıcı olur diye düşünüyorum. Caner ve Şevval çok yakışmışlardı. İkisinin enerjisine aralarındaki etkilişime bayıldım.

Melek Baykal, çok yapay bir karakterle geri döndü. Bu durumdan hiç hoşlanmadım. Aksi insanlar var hayatta ama bu çok yapay duruyordu. Fazla çıkışları yersizdi. Karakteri sevemedim ama Melek hanım tabii ki her zamanki gibi harika oynamıştı. Sadece karakterin repliklerinin biraz daha yaşına uygun aksilikte yazılması lazım. Beş yaşında bir çocuk şımarıklığıyla değil.

Nazan Kesal, neden hep böyle karakterleri kabul ediyor anlamıyorum. Fazilet'ten bu yana hep aynı tür kızgın, kırgın, hayata öfkeli bir kadını oynuyor. Halbuki çok geniş bir karakter yelpazesi olan oyuncu. Yani genel olarak güzeldi karakterini benimsemişti.

Onur Seyit Yaran'ı ilk defa bu kadar itici bir karakterde görüyorum. İlk projesinden bu yana takip ettiğim ve oyununu sevdiğim bir oyuncu ama bu karakteri fazla üstüne oturmamış ve itici olmuş. Belki bir kaç bölüme alışır karakterine. Fakat ilk bölümde aşırı yapay bir oyunculuğu vardı. Hani diğer dizilerini izlemesem ortalamanın altı derdim. Belki düzelir ama ilk bölümde hiç beğenmedim.

Derya Pınar Ak çok güzel bir kız. Yüzüne, gözüne, oyununa her şeyine bayılıyorum. Zamanında kim keşfettiyse nokta atışı bir keşif olmuş. Fakat maalesef Şelale olarak olmamıştı. Yalnız bu oyunundan kaynaklı değil repliklerinden kaynaklıydı. O kadar itici replikleri vardı ki bayıldığım kızdan soğutacaktı. Hele o aşko repliği beni şekilden şekle soktu. Bir tane hikaye yazılan platform var herkes kitap yazıyor. Orada yazılan hikayelerin replikleri gibiydi. Derya'yı beğendim ama Şelale olmamış. Onur Seyit ile enerjileri tutmuştu çift olarak güzel buldum o konuda sorun yoktu.

Dizinin hikayesini hiç sevmedim üvey kardeş hikayesi hoşuma gitmedi. Evet kan bağları yok, evet kocaman insanlarken tanıştılar ama yine de hoşlanmadım. Anasını ben aldım kızını da sen durumu beni çekmedi. Buna rağmen bir şans vermek istemiştim ama hikayenin yanı sıra ilk bölümde kurgusu da iyi değildi. Geçişleri çok hızlıydı ve konudan konuya atlyıordu. Hikayeye kitabın ortasından başladılar. İzleyi bir şey anlamadan pat diye eve yerleştiler ve her şey jet hızıyla anlatıldı. Ne zaman evlendiler ne zaman içecek kadar birbirlerine güvenip samimi oldular anlamadım. Dizideki diyaloglar çok yapaydı fazlasıysa samimiyetsiz geldi. Oyuncular iyi olsa da senaryo güzel kurgulanmadığı için her şey havada kalmıştı. Belki bir iki bölüme oturursa her şey bambaşka olur diye düşünüyorum. Hikayenin doğru açılmasına bağlı gibi duruyor. Başrol erkek ve üç kız hikayesi var bu kısmı da beğenmedim.

Dizinin çekimi iyiydi teknik kısımda her şey güzeldi herhangi eleştirecek bir şey bulamadım sadece geçişleri fazla hızlı ve kopuk geldi. Diziyi Culpa Mía diye bir film varmış izlemedim ama izleyenler ona benzetti ve aynısı yazmışlardı. Yapımdan da bu konuda hiç bilgilendirme gelmedi. İzlemediğim için bu konuda yorum yapamayacağım. Diziye genel olarak bakarsak teknik olarak iyi ama senaryo olarak iyi değildi ilerde toparlama olur mu bilemiyorum. Bu yüzden beni çekmedi. İzleyeceklere şimdiden iyi izlemeler. Eğer bu akşama diziniz yoksa şans verin belki seversiniz.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
 
YAN ODA 
Tür: Dram, Romantik, Gençlik, Aile
Yönetmen: Çağrı Vila Lostuvalı
Senaryo: Mehmet Barış Güngör
Yapımcı: Onur Güvenatam
Yapım: OGM Pictures
Yapım Yılı: 2024
Yayın Günü: Cumartesi
Yayın Kanalı: star tv
Başlangıç Tarihi: 9 Mart 2024
Konu:
Kariyeri düşüşte bir sunucu olan Sevgi ve ülkenin önde gelen iş insanı Fikret, herkesten gizli bir nikahla hayatlarını birleştirirler. Fakat şimdi onları işin en zor kısmı beklemektedir. Haberi aileleriyle paylaşırlar ama hiç kimse bu evliliği iyi karşılamaz. Cevale ve Şelale, Fikret'in evine taşınmayı hiç istemese de Sevgi, içinde oldukları şartların onları buna mecbur bıraktığı söyler. Alabey'lerin evinde de aynı tartışmalar sürmekte, Nurcihan ve Taylan birlikte yaşama fikrine tepki göstermektedir. Cevale’nin taşınmamak için sığındığı bahaneye çözüm düşünen Fikret onun için sıra dışı bir taşınma yöntemi hazırlar. Yaşam tarzlarıyla birbirine taban tabana zıt bu iki aile bir araya geldiğindeyse daha ilk dakikadan soğuk rüzgarlar eser ve büyük çatışmaların başlayacağının sinyallerini verir. Sevgi ve Fikret çocuklarının birbiriyle kaynaşması için bir yemeğe çıkarlar. Fakat Taylan'ın yaşam tarzına tanık olmak Şelale için hiç kolay olmaz. İkili arasındaki çekişmeler alevlenirken, kendilerini açıklaması zor bir durumun içinde bulurlar.
Oyuncular:
Şevval Sam
Caner Cindoruk
Nazan Kesal
Onur Seyit Yaran
Derya Pınar Ak
Derya Karadaş
Bülent Polat
Nekazet Erden
Mehmet Bilge Aslan
Nazlı Çetin
Nilsu Yılmaz
Samet Kaan Kuyucu
İrem Kübra Bakırtaş
Melek Baykal

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Biraz baktım bu diziye.Bir tık fazla olaylı gelince izleyemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç beğenmedim ilk üç bölümü beni açmadı. :S

      Sil
  2. Şevval Şam için baktım biraz ama ben de sevemedim diziyi...

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)