Gaddar (Dizi)

İçerde, Çukur, Üç Kuruş üçlemesi hatta Ezel hayranı olan bana ilaç gibi bir dizi geldi. Öyle özlemişim ki böyle dizileri izlemeyi bölüm boyu tadına doyamadım. İşte aksiyon dizisi bu. Televizyonda mafyavari ve ya aksiyon dizisi denildiği zaman aklıma bu anlatım geliyor. Bölüm boyunca bir defa bile düşmedi hep yükseldi dizi. aksiyon sahnelerinde de nefesimi tuttum. Bölüm nasıl başladı nasıl bitti anlamadım. Tek sorun ben bu güne Şerbo izliyordum şimdi iki dizi nasıl olacak bilemiyorum.

Çağatay Ulusoy bir döndü pir döndü. Televizyona yedi yıl ara vermemiş gibi seyir zevki yaşattı herkese. İnternet dizilerinde de iyi elbet ama televizyonda bir başka devleşiyor. Bence Dağhan karakterini tamamen üstüne giymişti. Performansını bölüm boyunca hiç düşürmedi, ben çok beğenerek izledim.

Sümeyye Aydoğan ilk bölümde biraz geri plandaydı. Flashback sahnelerinde izleyebildik. Günümz sahnelerini ikinci bölümde izleyeceğiz. Performansı iyiydi yalnız Çağatay'a göre fazla toy duruyordu. Ağabeyinin yanında şımaran küçük kız kardeş havası vardı. Tek başına çok iyiydi ama Çağatay ile olan sahnelerinde yaş farkını hissettim. Yalnız yakışmışlardı ben kimyalarını sevdim, güzel enerji verdiler bana. İlk bölümde oyununu beğendim her projede daha fazla kendini geliştiriyor, yerinde saymıyor.

Onur Saylak ay yapımın hangi projesinde oynarsa oynasın aynı karakteri oynuyor. Hep oyun kuran, zeki ama karanlık o adam. Ben daha farklı bir karakterde olmasını isterdim. Belki Dağhan'ın akıl hocası olabilirdi, belki yardım eden bir adam. Zorba bir adam beklemiyordum açıkçası. Onur Saylak sadece dursa yine keyifle izlenir ama çok fazla aynı karakterin farklı versiyonunu izletti ki televizyona bir süre aradan sonra dönmesine rağmen biraz hayal kırıklığı yaşattı.

Uğur Yıldıran yine hem arkada hem kamera önünde çalışıyor. Aksiyon yönetmeni olarak ilk bölümde Çağatay ile bir kapışma beklemiştim ama beklemekle kaldım. Uğur ile ilgili hep merak eederim acaba iki iş zor olmuyor mu... Bildiğim kadarıyla setler çok zorlu bir çalışma alanına ev sahipliği yapıyor. Haliyle hem kamera arkasında çalışıp hemde kamera önünde çalışmak bana biraz ütopik geliyor. Özlemişim Uğur'u, kısa sahnelerinde keyif aldım.

İlk bölümde aşırı acımasız sahneler izledik. aksiyon o kadar çok tavan yaptı ki bazı sahneleri şoka uğrattı beni. Dizide ki tüm oyuncuları seviyorum haliyle kadroyu izlerken gözlerim şenlendi. Müzikler beni Toygar Işıklı yaptı diyordu. Jeneriğine bayıldım, jenerik müziği İçerde, Çukur ve Üç Kuruş dizilerinin jenerik alt yapısına benziyordu. Dizinin yönetmeni Sinan Öztürk, aksiyon denilince ilk akla gelen yönetmenlerden. O yüzden en çok aksiyon sahnelerinin çekimine bayıldım. Dizinin hikayesinin güçlü olduğunu düşünüyorum. İlk bölüm işleyişi de güçlü yazılmıştı ve kurgusu güzeldi. Dizide beğenmediğim hiç bir kısım yoktu. Açıkçası eleştirecek bir şey bulamadım açıkası. Sözün kısası bana göre çok iyi bir iş ortaya çıkmıştı ve izlenmeye değerdi. Sizde bu türü seviyorsanız sakın kaçırmayın on numara beş yıldız bir iş ortaya çıkmış.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
GADDAR
Tür: Dram, Aksiyon, Suç, Polisiye
Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Hürer Ebeoğlu
Yapımcı: Kerem Çatay
Yapım: Ay Yapım
Yapım Yılı: 2024
Yayın Günü: Cuma
Yayın Kanalı: FOX
Başlangıç Tarihi: 19 Ocak 2024
Konu:
Uzun süren askerlik görevinden evine gelen Dağhan’ın (Çağatay Ulusoy) hayatı artık bıraktığı gibi değildir. Sevdiği kız Aydan (Sümeyye Aydoğan) ona haber vermeden çekmiş gitmiş, kardeşi Rüzgar (Fatih Berk Şahin) ise karanlık bir dünyanın içine düşmüştür. Dağhan’ın bir anda tepetaklak olan hayatının içinde gaddara dönüşüm hikayesini konu alıyor.
Oyuncular:
Çağatay Ulusoy
Sümeyye Aydoğan
Onur Saylak
Erdal Özyağcılar
Laçin Ceylan
Hakan Salınmış
Müge Bayramoğlu
Deniz Özerman
Neslihan Yeldan
Fatih Berk Şahin
Aytek Şayan
Uğur Yıldıran

Yorum Gönder

0 Yorumlar