2022 Bomboş Bir Yıldı

''Her şey hayrıma gelişiyor.'' diye diye tüm hayırsızlıkları hayatının tam ortasına çekmiş bir renkli olarak bu yazıyı yazıyorum. Tüm yıl benim için derin nefes al, evrene pozitif mesaj yolla, evi sirkeli sularla sil olarak geçti. Yaşam kalitemi sıfıra indiren alt komşum ve aile sağlık sorunları ile geçti. Benim için negatif olayların bol olduğu baş döndürücü bir yıldı.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Bu yüzden 2022 benim için hiç bir anlam ifade etmiyor.
Hiç bir güzel anım yok, hatırladığım özel bir günde yok.
Günü kurtardım bomboş yaşadım bitti.
Uyudum, uyandım, acıktım, yedim içtim, gün bitti uyudum.
2021,2020,2019 yılları da bomboştu.
Hatta 2023 yılının gelişi de benim için hiç bir şey anlam ifade etmiyor.
Eskiden yeni bir yıl gelirken pozitif enerji ile girmeliyim derdim, heyecan yapardım. Bir önceki yıl için bit lütfen derdim ve hayatıma tertemiz yeni bir sayfa açardım. Bu gün ise bitse de olur bitmese de fark etmez böyle iyi diyorum.
Yeni bir yıl deyince sizin aklınıza ne geliyor bilmiyorum ama benim için sonsuz bir boşluk. Yeni yıldan tek beklentim daha doğrusu manifestim huzur. Kafam sakin olsun başka bir şey istemiyorum. Çok bir şey değil sessizlik ve sakinlik. Buna beyin olarak, ruh olarak, beden olarak çok ihtiyacım var.

Hepimize hayırlı, sağlıklı, huzurlu yıllar dilerim.

Benim duygularım bu şekilde sizde durumlar nasıl? 
Yeni yıldan beklentileriniz neler?

 

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben huzur istemeyi bilmem kaç sene önce bıraktım. Nedendir bilmem ne kadar huzur istersem o kadar huzursuzluk içine düştüğümü fark etmiştim. Sağlık, mutluluk, para, romantizm, terfi, aşk meşk falan istiyorum artık. Beni huzura erdirecek herşeyi detaylı diliyorum.
    Sevigler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı, bende aynı düşünceye doğru gidiyorum galiba. :)

      Sil
  2. Canım renkli tırtıl, ben de 2020 den beri senin gibi hissediyorum. Benim okulumun son 2 yılı bu depresif dönemine denk geldi tezimi yazmadım ve beni kızı gibi gören bir hocamın gözünden düştüm . Ondan alıyordum tezi. Bak bu olayın üzerinden bir buçuk yıl geçti ama acısı taze. Şu başak burcu mukemmelliuet iliğinde istiyorum,planından programından istiyorum ama iflah olma bir balık burcuyum.Mezun oldum kpss denilen lanet sınava bile çalışmıyorum 2 .yılım ve bomboş geçirdim yat kalk karnını doyur. Temizlik de sevmiyorum annemle tartış . Böyle geçti hala da aynı. Çok olumsuz şeyler sıraladım ama Allah yanımda ya diyorum. Olsun. O beni bırakmasın da diyorum. Ben normalde kendi derdini anlatan, karşı tarafa içten bı şekilde "sen nasılsın" sorusunu sormayan ve dinlemeyen kişilerden nefret ederim ama bak öyle oldum şimdi . Çok dolmusum ondan. Sen nasılsın? Umarım dahaaa daha iyisindir. Her günün daha mutlu daha güzel geçer. Seni opuyorum. Lise sondan beri takipcinim 5 sene üni okudum üstüne 1 buçuk yıldır evdeyim arada gelip bakarım renkli tırtıl ne yapiyo nasıl diye. Benden çok büyüksün saniyodum ama geçen mesajlasmamizda 6 yaş civarı büyük olduğunu öğrenmiştim .Aynı gökyüzüne bakan, seni anlayan , görmese bile tanıyan,hisseden bı Fatmanur var ve seni ablası olarak görüp çok seviyo. Bunu da bil. Hoşçakal♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık burcunun karşıt burcu Başak yani Başak burcunun tam tersi özelliklere sahip bir burca sahipsin şans, ama güzel bir burcun var. Biliyorum seni uzun yorum yaptığın için hep aklımda kalıyorsun. :) Fatmanur ''kızı olarak gören hocamın gözünden düştüm'' yazına takıldım. Eğer seni gerçekten kızı olarak görseydi ve değer verseydi gözünden düşmezdin, hatan varsa karşısına alıp konuşur senden büyük olduğu için olgun davranarak sana doğru yolu gösterirdi gözünden düşürmezdi. Bence üzülme ve her şerde bir hayır vardır de. En azından geç olmadan bu şer sayesinde görmüşsün bir şeyleri. Unutma, her zaman ALLAH kulunu bazı şeylerden bir şekilde korur. Senin için gözden düşmek hayırlıymış bence üzülmek yerine ALLAH'a teşekkür ve şükür etmelisin. Tavrın değişirse kaderin değişir.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)