Kahraman Babam (Dizi)

Dizilerimiz her sezon daha iyi oluyor ve benim beğenmediğim dizi sayısı çok azalıyor. Artık o kadar iyi ki her gelen dizi hangisini izlesem karar veremiyorum. Gerçekten dizi sektörümüz çok çok iyi... Bu diziyi de sevdim, hatta çok sevdim ve heyecanlandım. Çünkü ilk defa bu meslek ile ilgili bir dizi yapılıyor. Haliyle diğer dizilere göre işleyişi klişe değil. Bu da heyecanlanmama sebep oluyor.

Görkem Sevindik dizinin başrol karakteri, esas adamı. Geçmişte bir problem yaşanmış ve bu problemden dolayı ailesi dağılmış bir karakter. Bir tane kızı var ve kızını almak için mücadele ediyor. Bunun yanında kanı deli olan bir itfaiyeci. Görkem ilk bölümde bölümün kahramanı oldu. İşe çok inanmış olmalı ki karakteri ile bütünleşmişti. Çok gerçekçi bir performans sergilemişti.

Nilay Deniz'i Görkem ile çok yakıştırdım. İlk bölümde birlikte oldukları sahnelerde bana enerjileri geçti. Büyük ihtimal çok iyi bir çift izleyeceğiz gibi duruyordu. Nilay dizide adli psikoloğa hayat veriyor. Dizide Uğur'un ( Görkem) kızının kimde yaşaması gerektiğine dair çalışma yapacak kişi. Yani Ömrüm'ün kaderini belirleyecek kişi. Bu yüzden de dizinin kilit karakteri diyebiliriz. Nilay ilk bölümde çok ön planda olmamasına rağmen oyunculuğunu hissettirdi. Başarılı bir başlangıç yaptı.

Ushan Çakır'ın karakterine gıcık olduğum doğrudur. Olan olayın suçlusunu aramak yerine başkasının üzerine atmak daha kolayına gelmiş bir karakter. Tam bir at gözlüklü karakter. En azından ilk bölümde öyle bir izlenim yarattı bende. Sanki böyle eşinin sözünden etkilenmiş bir karakter gibi de olabilir. Yani bilemiyorum ama karışık hisler aldım. Yine de Ushan çok güzel performans sergiledi.

Tuğçe Altuğ ilk bölümün hakaret yiyen ve gelecek bölümlerde çok hakaret yiyeceği bir karakteri oynuyor. Zehra karakterine o kadar sinir oldum ki tam bir yılandı. Zaten her dizide muhakkak böyle bir yenge karakteri vardır. O yüzden pek takılmamak lazım diye düşünüyorum. Ushan ile çift olmaları güzel olmuş. Fiziksel olarak birbirlerine yakışmışlardı ama tam olarak enerji alamadım.

Aslı Orcan'ı bayağıdır dizilerde görmüyordum. En son 2017 yapımlı bir projede görmüştüm diye hatırlıyorum. Ara vermesine rağmen gümbür gümbür dönüş yaptı. İlk bölümde sahneleri çok yoktu ama olduğu sahnelerde oyunculuğunu hissettirdi.

Deniz Hamzaoğlu çok ön planda olmayan ve olmadığı için hak ettiği değeri almayan oyuncularımızdan. Bu dizi le daha ön planda olacağını düşünüyorum. (Umarım düşündüğüm gibi olur.) İlk bölümde çok iyi oyun çıkarmıştı.

Toprak Sağlam her dizide burnu büyük ve içten pazarlıklı olmak zorunda mı? Bu dizide de insanlara üstten bakıyor gibi geldi. Bu yüzden artık bu karakterleri sıkmaya başladı. Keşke farklı karakterlerde görebilsek...

Fatih Al'a psikopat ve kötü karakterler çok yakışıyor. Bu dizide de kötü bir karakterde ama nasıl bir karakter olacak tam emin değilim. Fakat ön görülerime göre Görkem ile karşı karşıya kalacaklar.

Sümeyye Aydoğan ne kadar güzel bir kızmış, daha önce gördüm mü hatırlamıyorum ama bayağı güzel oynadı. Sevdim oyuncuyu.

Burak Berkay Akgül'de yeni oyunculardan sanırım ya da ben fark etmedim. Menekşe karakteri ile yani Sümeyye Aydoğan ile çift. Senaristler inşallah aşk üçgeni yaratmazlar da şöyle güzelce izleyebiliriz.

Efekan Can bahsettiğim aşk üçgeninin bir parçası olabilir diye düşünüyorum. Menekşe'nin genç patronu (hastası) olarak ilk bölümden böyle bir his uyandırdı. Nasıl yazarlar bilmiyorum ama ben Menekşe ile İlker çift olsun istiyorum. Efekan'a gelince, Efekan kaza geçirmiş sağlık sorunları olan bir zengin çocuğu. Babasıyla ilişkisinin iyi olmadığı belli, anne düşkün gibi görünse de bence anne de pek ilgili değil. Haliyle Menekşe bu sevgisizlik boşluğunu doldurabilir gibi geldi. Bakalım nasıl işlenecek izleyip göreceğiz.

Dizi şehit olan itfaiyecilerin fotoğrafları ile anılarak başladı, bitişi ise yine bir itfaiyeci abimizin konuşması ile bitti. Bu düşünce çok ince ve hoş geldi. Beni dizide ki sahnelerden daha çok etkiledi. Tabii ki dizide beni etkileyen sahneler yok muydu, evet vardı. Mesela başlangıcında araba içerisinden insanları kurtarma sahnesi vardı, yangın çıkmış bir ev sahnesi vardı, Uğur ile Ömrüm'ün adliye sahneleri vardı. Yani genel olarak ilk bölüm beni etkiledi. Spoiler vermek istemiyorum ama ters köşe olduğum bir kaç sahne de oldu. Ben diziyi genel olarak çok beğendim, gerek kurgusu gerek işleyişi dört dörtlüktü. Açıkçası ilk bölümde hiç bir kusur bulamadım. Dizinin iyi bir dizi olacağını biliyordum ama bu kadar etkileyici olacağını düşünmemiştim. Emeği geçen tüm oyuncuların ve set çalışanlarının ellerine sağlık. Ben beğendiğim içinde izlemenizi tavsiye ederim.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

KAHRAMAN BABAM 
Tür: Dram, Aksiyon
Yönetmen: Osman Kaya
Senaryo: Sevgi Yılmaz, Devrim Yıldız Özdemir, Bahar Kaya
Yapım: 10. Ev
Yapımcı: Kerem Çatay, Suavi Doğan
Yapım Yılı: 2021
Yayın Günü: Pazartesi
Yayın Saati: 20.00
Yayın Kanalı: Show TV
Başlangıç Tarihi: 14 Haziran 2021
Konu:
Bir itfaiye istasyonundaki itfaiyecilerin sevinçlerini, üzüntülerini, umutlarını, hayal kırıklıklarını, kayıplarını ve birbirlerine olan bağlarını anlatıyor.
Oyuncular:
Görkem Sevindik
Nilay Deniz
Ushan Çakır
Tuğçe Altuğ
Aslı Orcan
Deniz Hamzaoğlu
Toprak Sağlam
Fatih Al
Sümeyye Aydoğan
Burak Berkay Akgül
Efekan Can
Timur Ölkebaş
Gürberk Polat
Melisa Akman
Uğur Arda Başkan
.

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Chicago Fire dizisinden mi esinlendiler acaba? 😄 Gerçi itfaiye konusu dışında pek benzemiyor gibi. Bana daha çok Şampiyon dizisinin konusunu hatırlattı. Çocuğunu elinden alınması meselesi felan. Gerçi onu da tam izlemedim ama annemden az çok biliyorum. Kalemine sağlık 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi şehit itfaiyecilere itaf edildi canım. Dünyada bu konuda dizi olabilir ama Türkiye'ce ilk defa yapıldı. :)

      Sil
  2. Umarım diziler iyileşmeye devam eder... 💖✨

    YanıtlaSil
  3. Çarşambaları Masumiyet i izliyorum.Sadakatsiz de tabiki izlediğim dizi. Kırmızı Kamyon bilemedim, belki o da izleyeceklerim arasında olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşamba günü çok karıştı tüm iyi diziler bu güne yerleşti. :)

      Sil
  4. Başrolleri ben de yakıştırdım, belki denk gelirsem izlerim. İlgimi çekti. ;) Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  5. Aşırı sıkıcı geldi bana, hatta bukadar sıkıcı olduğuna şaşırdım. İtfaiye istasyonunda geçen hayatlara odaklanmaları gerekirdi. Bunlar baba çocuk dramı yapmış, ,itfaiyecilik üzere sadece up uzun kurtarma sahneleri çekmişler okadar. Dizinin tanıtımınıda isminide deyiştirsinler bence. 'Baba ve kız' gibi bir isim olabilir mesela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayenin başlangıcıydı ilk bölümde karakterleri ve hikayelerini tanıdık. Diziyi tam anlamak için ilk üç bölümü görmek lazım. :)

      Sil
  6. ilk defa denk geldim desem şu an kızar mısın bilmiyorum :D ama diğer diziler gibi çok tutmadı sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi şu an rafa kaldırıldı haziranda devam edecek sanırım. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)