Marmalade Boy /Japonya (Film)

-DİKKAT spoiler içerir-

Son zamanlarda izlediğim en saçma film olabilir. Çevirinin güzelliğinin hatırına sonuna kadar izlediğim bir film oldu. Şöyle ki filmin ilk kısmını hiç anlamadım. Kim kiminle aşk yaşıyor, kim kimin eşi, kim kimin çocuğu hiç aklım almadı. Birde aynı evde yaşamaları çok iğrençti.
Neden aynı evde yaşadıklarını hiç çözemedim.

Tamam eskiden arkadaşlarmış filan ama çok mide bulandırıcı geldi. Eski arkadaşlar diye aynı evde yaşamaları şart mıydı? Birde çocuklarda aşık oldu iyice ilişkiler karıştı gitti. Sonuna doğru biraz toparlamaya çalışmışlar ama yine de benim beynim ve midem almadı. Ondan açıkçası filmi de sevmedim. Film giriş, gelişme ve sonuç olarak işlense de çok kopuk sahne olduğunu düşündüm. Sanki sahneler konudan konuya atlıyor gibi hissettim.

Açıkçası film beni sarmadı. Çevirmenin alt yazıyı iyi yazması ve kurduğu cümleler hoşuma gittiği için izlemeye devam ettim. Onun haricinde başrol çiftin aşkının güzel olduğunu düşünecekken öz kardeş olduklarını sanıp ona rağmen devam edip evlenmek istemeleri kısmıyla o güzellikte bende uçup gitti. Şöyle böyle filmin sonunu getirdim. Oyuncular iyi oynamıştı, çekim ve işleyişe uygun seçilmiş mekanlar güzeldi, müziklerine bayıldım. 

Japonların yaptığı işlerde genel olarak ensest ve pedofili sorunu var hani Japon işlerini izlemeyi seviyorsanız ve bu alt yapıya alışıksanız film sizi çok fazla rahatsız etmeyecektir diye düşünüyorum. Bu yüzden benim düşüncelerimi göz ardı edip deneyin. Çünkü izleyici yorumlarını okuduğumda filmi çok beğenen, seven hatta filmin animesinin hayranı olan insanların olduğunu gördüm. Bundan dolayı şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum. Eğer izlediyseniz sizin yorumlarınızı da postuma bekliyorum.
 Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Marmalade Boy 
(Mamaredo Boi, ママレード・ボーイ)
Tür: Romantik, Gençlik, Okul
Yönetmen: Ryūichi Hiroki, Takayuki Mizuno (Yardımcı)
Uyarlama: Marmalade Boy // Wataru Yoshizumi
Senaryo: Taeko Asano, Ryūichi Hiroki
Yapımcı: Hiroyoshi Koiwai, Hibiki Itō, Shinzō Matsuhashi, Naoaki Kitajima, Yuya Satoyoshi
Süre: 127 dakika
Ülke: Japonya
Dil: Japonca
Çıkış Tarihi: 27 Nisan 2018
Konu:

Koishikawa Miki bir lise öğrencisidir. Bir gün ailesi ona boşanacaklarını ve başka bir çiftle eşlerini değiştireceklerini söylerler. Diğer çiftin Yuu adında bir oğlu vardır. Miki başta hoşlanmasa da aileler beraber yaşamaya başlayınca Yuu ve Miki birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar.
Oyuncular: 
Sakurai Hinako
Yoshizawa Ryo
Nakayama Miho
Dan Rei
Tanihara Shosuke
Tsutsui Michitaka

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. İçinde romantizm gençlik ve okul geçiyorsa saçmada olsa izlerim :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok absürt bir konuya sahip ama animesinin 30 küsürlü bölümlerine kadar izlemiştim.
    Başroldeki ikilinin ebeveynleri nasıl bir kafata sahipti ya, aklım almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filminde de ben anlamadım. Çok fena beyin yakan bir filmdi. :)

      Sil
  3. nereden izleyebilirim link verebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviren site kapandı, maalesef bilmiyorum. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)