Avşar Markası Gazlı İçecek / Karadut & Frenk Üzümü Aromalı Tadım

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.

Avşar markasını ilk BİM markette görüp keşfetmiştim. Ardında BİZİM markette başka çeşitlerine denk gelmiştim. Piyasa da olan tüm çeşitlerini deneme şansı buldum ama bu ürününe aşık oldum. Kurban bayramı alışverişine çıktığımda markete yeni gelmişti. Markanın olduğunu görünce hemen aldım. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam klasik altılı sodaların fiyatı kadardı.
Eve geldim buzdolabına koydum biraz soğumasını bekledim. Sonra daha ilk yudumda aşık oldum. Kırmızı yaz meyvelerinin hepsine aşığım, bu yönden benden artı puanı almıştı. Üzerine kıvamı da yerinde olunca içmeye doyamadım. Hatta benim kardeşim portakal haricinde meyveli sodadan nefret eder, o bile çok güzelmiş dedi ve bir - iki şişesini içti.

Tadında frenk üzümünün kokusu daha baskın geldi. Rengini karaduttan alsa da frenk üzümü yediyseniz onun daha baskın olduğunu fark edeceksinizdir. Avşar sodalarının genelinin asidi çok güzel. Bazı markalar var asidi çok çok az oluyor. Meyve suyu mu içiyorsunuz, meyveli su mu içiyorsunuz yoksa soda mı içiyorsunuz belli olmuyor. Avşar sodalarını içerken hani sıcak günlerde bir asitli içecek içsem de yüreğimin yangını sönse deriz ya... İşte o bahsedilen söndürmeye birebir bir içecek. Doğal maden suyu olduğu için  su, hangi kaynaktan çıkıyorsa çok iyi bir suymuş.  O yüzden ben çok beğendim ve beğendiğim içinde buraya yazmak istedim. Eğer denk gelirseniz kesinlikle, şiddetle alıp içmenizi tavsiye ederim.


avşar karadut & frenk üzümü aromalı doğal zengin mineralli gazlı içecek 
Afyonkarahisar 

***

Doğal maden suyundan üretilmiştir.

İçindekiler:
Doğal mineralli su, şeker (sakkaroz şurubu), karbondioksit, asitliği düzenleyici (sitrik asit), aroma vericiler, renklendiriciler (antosiyaninler, brilliant blue FCF), korucuyu (sodyum benzoat).

Enerji ve Besin öğeleri Tablosu (100ml için)
Enerji / Energy (Kcal/Kl): 40/168
Karbonhidrat Carbonhydrate (g): 9,6
Protein / Protein: 0,0 
Yağ / Fat: 0,0

Şuayp Demirel
Avşar Maden Suyu İşletmesi
Avşar Mevkii İscehisar /Afyonkarahisar 
İşletme Kayıt no:  TR- 03- K- 006806
Türkiye'de üretilmiştir.

***

Adres: Şirinevler Mh. Avşar Deresi Cd. No:1
İscehisar / Afyonkarahisar
Email: info@avsarmadensuyu.com
Tel: +90 0272 341 5555
Fax: +90 0272 341 5500

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Üzümlü içecekleri çok severim bunu da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin. Bu gün yine altılı şekilde aldım. :)

      Sil
  2. Mor rengi için bile alma isteği oluştu ben de, sen böyle anlatınca denemek istedim. BİM'e uğrarsam bakayım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah BİM markette de vardır ben BİZİM marketten aldım. Rengi çok tatlı. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)